Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 11 May 2013

TUN M PULA SABOTAJ UMNO ????



Kemunculan semula Tun Dr Mahathir Mohamad untuk berkempen secara aktif sehingga membolehkan BN menawan semula negeri Kedah memang dihargai. Ini jauh berbeza dengan senario 2008, di mana Mahathir dan bekas Setiausaha Agung Umno Tan Sri Sanusi Junid mensabotaj jentera parti.

Bagaimanapun sudah sampai masanya untuk Mahathir dan rakan-rakannya tidak lagi campur tangan dalam kepimpinan Najib.

Sementara ramai yang menentang Najib dan Mahathir, PRU-13 menyaksikan ramai lagi yang menyokong mereka. Maksudnya bukanlah 100 peratus undi menentang BN, tetapi bukan 100 peratus juga yang menyokong BN.

Bagi lima tahun akan datang dan seterusnya, persaingan adalah untuk mendapatkan sokongan kelas pertengahan dan golongan bandar.

Daripada memberi tumpuan kepada masyarakat Cina dan memberi ganjaran kepada mereka, kerajaan haruslah menggubal dasar-dasar untuk mengatasi dan menyelesaikan masalah rakyat kelas menengah dan penduduk bandar, tanpa mengira kaum dan bangsa.

Antara masalah utama masyarakat di bandar ialah perumahan. Rancangan membina 20,000 atau 30,000 rumah mampu milik di Selangor bagi golongan pekerja bergaji RM3,000 hingga RM5,000 tidak akan menyelesaikan masalah perumahan.

Begitu juga jaminan BN untuk membina satu juta rumah di seluruh negara juga bukan jalan penyelesaian bagi masalah penduduk bandar.

BACA LAGI SINI

1 comment:

  1. Semua orang berkempen dari parti kerajaan atau pembangkang tetapi media akan cari dia. Sebenarnya Dr M sudah pencen tetapi orang ramai yang menjemputnya dan kita sudah tahu beliau tidak sekali menolaknya. Apabila kena tanya tentu dia akan jawap dan sikap berterus terang serta jawapan yang berisi itu lah membuat pemimpin lain kelihatan seperti kurang cerdik atau sememangnya kurang cerdik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...