Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 21 May 2013

KANTOI LAGI !!! AKSI PANAS CEO Air Asia X????



Kini tersebar luas gambar dalam media sosial memaparkan aksi CEO Air Asia X, Azran Osman-Rani berpakaian ala-ala pelacur di Las Vegas.

Seorang Muslim yang baik tidak akan bertindak seperti apa yang dilakukan oleh Azran kerana jelas tindakan berpakaian seperti itu jauh menyimpang dari ajaran agama Islam.


Selanjutnya, sila [klik sini]

SUDAH TERLAMBAT !!! KERAJAAN MALAYSIA PERLU BERTEGAS AMBIL TINDAKKAN PADA PENGGANAS DI BUMI MALAYSIA !!!



KENYATAAN 'panas' Menteri Dalam Negeri baharu bagaikan tamparan padu ke muka kumpulan 'puak pemberontak' di negara ini yang mahu mengambil alih pentadbiran negara tanpa mengira kesannya jika berlaku perpecahan kaum mahupun perpecahan orang Melayu sendiri.

Seperti cacing kepanasan, taktik memancing simpati rakyat dirancakkan untuk menunjukkan pihak berkuasa semakin zalim terhadap mereka yang 'memperjuangkan rakyat' melalui media sosial dan blog, seterusnya menyemarakkan lagi kebencian terhadap kerajaan.

BACA LAGI KLIK SINI

LAGI MAU DIAM KA!!! Anjing DAP tunjuk isyarat lucah sebab demo tak dapat sambutan !!!!





Rancangan ahli DAP, Hata Wahari untuk mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya dia bersendirian yang hadir petang tadi.

 Walaupun telah digembar-gemburkan di laman-laman sosial sejak lebih seminggu lalu namun demonstrasi yang dirancang diadakan pukul 5 petang itu itu ternyata gagal mendapat sokongan.  

Malahan kira-kira 100 kakitangan Utusan yang menanti kehadiran para pendemonstrasi itu ternyata "kecewa" apabila hanya kelibat Hata yang juga bekas wartawan Utusan Malaysia yang telah dipecat itu sahaja yang hadir.

 Disambut dengan jeritan "Hidup Utusan!", "Hidup Melayu!" dan "pengkhianat" akhirnya ahli DAP itu meninggalkan kawasan ibu pejabat bekas majikannya itu kira-kira 10 minit kemudian.

 Sementara itu, beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang turut merancang mengadakan perhimpunan bagi menyokong akhbar tersebut di tempat dan waktu yang sama hari ini bagaimanapun akur dengan arahan pihak berkuasa yang melarang mereka berbuat demikian.




Tunjuk Isyarat Lucah Kepada Kakitangan UTUSAN 


Bekas Presiden Kesatuan Wartawan Kebangsaan (NUJ) dan kini menyertai DAP, Hata Wahari hari ini muncul untuk beberapa minit di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad, di Kuala Lumpur bagi meluahkan bantahan ke atas gaya dan kandungan penerbitan syarikat akhbar tersebut.

 Namun, bak kata bijak pandai…kalau diri sendiri dah buruk perangai, apa kejadah nak menegur orang lain. Kalau kita rasa diri kita bagus, tegurlah dengan cara berhemah dan penuh kesabaran. Datang mengacau rumah orang, kena provoke sikit, terus meroyan.

 Dalam protest jiwa kacau petang tadi, jurugambar Mynewshub berjaya merakamkan aksi di mana Hata memperlihatkan isyarat lucah kepada kumpulan kakitangan Utusan yang menunggu kehadirannya sejak pagi lagi.  

Kejadian itu dapat dilihat pada saat ke-14 dalam klip di bawah. Mungkin Hata tidak menyangka jurugambar Mynewshub akan berada di belakangnya ketika dia berbuat demikian.

 Hakikatnya, kalau kakitangan Utusan memperlihatkan rasa kurang senang mereka memang patutlah kerana Hata datang ke pejabat mereka melakukan satu bentuk tindakan yang boleh ditafsir sebagai memperkecilkan syarikat berkenaan.

 Namun, untuk Hata memperlihatkan isyarat lucah, itu mencerminkan pemikiran yang sempit dan sangat tidak profesional.

 Apa yang menarik, walaupun di kalangan kakitangan Utusan ada yang melaungkan “boo”, “balik”, “komunis” dan “hidup Utusan”, namun tidak ada seorang pun yang dikesan memperlihatkan sebarang isyarat lucah kembali kepada Hata.

 Jadi kepada Hata, renunglah sahsiah diri anda sendiri sebelum mahu menegur orang lain yea.-Mynewshub

WAJIB BACA!! FAKTA.. TAKUT GST, ATAU RISAU KRONI DAPigs TAK CUKUP MAKAN???




Itu persoalan yang kini menjadi bahan serangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Rakyat sendiri tertanya - tanya, apakah motif sebenar mereka membangkitkannya?

Dakwaan puak - puak Pakatan, GST atau hanya akan membebankan rakyat yang berpendapatan rendah dan miskin seluruh Negara.

Berikut serba sedikit penerangan mengenai GST yang jelas tidak membebankan rakyat seperti mana yang diwar - warkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu:

Pengerusi Panel Penilaian Cukai Kementerian Kewangan, Datuk Kamariah Hussain berkata, antaranya rakyat hanya perlu membayar GST empat peratus (4%) ketika menjamu selera di restoran makanan segera berbanding cukai perkhidmatan lebih tinggi dikenakan sekarang (6%).
Kos perniagaan lain juga berkurangan selepas GST menggantikan cukai jualan dan perkhidmatan (SST) kerana restoran berkenaan tidak lagi perlu membayar cukai jualan atas pembelian meja, kerusi dan kemudahan lain. Dengan pelaksanaan GST, peniaga boleh menawarkan harga yang lebih murah hasil penjimatan daripada pembayaran cukai.
Nah!!! Sekarang kita dapat sedikit gambaran mengenai GST dimana 'Peniaga' boleh memberikan harga lebih murah kepada pelanggang mereka.

Bila disebut 'Peniaga' sudah tentulah mereka - mereka yang terdiri dari kalangan puak- puak yang menyokong DAPigs tu sebelum ini. Siapa lagi kalau bukan Cina.

Yang sebenarnya, GST dilihat bakal merugikan 'Peniaga' dan bukannya pelanggan atau pengguna yang terdiri dari kalangan rakyat secara keseluruhan.

Ianya sama jugak dengan bantahan yang dibuat terhadap skim gaji minima yang disarankan oleh pihak Kerajaan sebelum ini. 'Peniaga - peniaga' ini jugak yang membantahnya.

Mereka beranggapan, gaji minima itu hanya akan merugikan perniagaan mereka dengan mengurangkan 'keuntungan bersih' secara bulanan.

Sebagai contoh, kalau sebelum ini, 'Peniaga' tersebut mampu mengutip keuntungan sebanyak RM 3000 sebulan dengan gaji pekerja RM 600, mereka dapat untung lebih.

Namun, setelah perlaksanaan gaji minima, keuntungan bersih mereka akan berkurangan sebanyak RM 400 dan menjadikan keuntungan tersebut sebanyak RM 2,600 sebulan.

Perkara ini pernah disebut oleh seorang 'Peniaga' didalam mesyuarat Majlis Belia Negeri dengan menyifatkan ianya hanya membawa kerugian kepada 'Peniaga'.

Jadi, tak salah juga kalau kita kata yang GST ini juga turut memberikan impak yang sama kepada 'Peniaga' yang kebanyakkannya 'Kroni DAPigs' dan bukannya rakyat seperti mana yang digembar - gemburkan oleh Pakatan Pembangkang!!!

Pssssttt...  Penerangan lanjut mengenai GST, korang boleh klik kat sini.

WAJIB BACA !!! Ketegasan Zahid Hamidi:- Lim Guan Eng dan Bapanya Lari Ke kota London ???


Ketegasan  Menteri  Keselamatan Dalam negeri kini mula dirasai oleh kaki hasut dipihak pembangkang didalam negara ini, Ketegasan yang diharapkan oleh keseluruhan rakyat Malaysia kecuali dipihak pembangakang terutama kaki demontrasi yang kini merasai kehangatan  berikutan ketegasan tindakan ini.
Sekalung tahniah saya ucapkan kepada Dato Zahid Hamidi yang sedaya cuba mengenbalikan intergriti Kementerian yang sudah tidak dipercayai sejak diterajui oleh Dato seri Hishamuddin Tun hussein Onn.
Kini para p[emimpin pembangkang sudah cukup berhati hati didalam mengeluarkan setiap perkataan agar ianya tidak berbentuk hasutan.
Ketakutan ini ditunjukkan oleh CM Pulau Pinang  pada 25 Mei 2013, beliau telah pun melarikan diri ke kota London dengan meninggalkan anwar Ibrahim terkontang Kanting kesaorangan Kini Lim Guan eng bersama bapanya Lim Kit siang sedang berseronok berhibur meninggalkan Melayu bodon  untuk dihukum.

CINA DAPIg AJAR PENGIKUTNYA BIKIN ONAR DI NEGARA LUAR !!! BUANG KERAKYATAN JE???


19 Mei 2013 sekitar jam 12.00 tengahari waktu di London, sekumpulan kecil anasir anasir upahan Anwar telah membuat demonstarsi bantahan keputusan PRU 13.

Gerakan jahat ini diketuai oleh Yolanda Agustin [gambar atas] dan Ben Singh [gambar bawah], kedua dua mereka menganjurkan demo didepan Kedutaan Malaysia 45-46 Belgrave Square.

Kemudian mereka berarak ke Parliament Square dan berakhir di Trafalgar Square.

Sewaktu berlangsungnya perhimpunan haram di London ini, Ben Singh [tidak pasti samada dia ada tali persaudaraan dengan Karpal Singh atau tidak...] telah mengedarkan risalah menghasut dan mempersoalkan mandat rakyat Malaysia yang memberikan kemenangan kepada BN pada PRU 13.

Lihat risalah tersebut dibawah ini;

Secara terang terang mereka nyatakan sokongan terhadap Pakatan Pembangkang, Bersih dan mempersoalkan kesasihan jawatan YAB Datuk Sri Najib sebagai Perdana Menteri yang mendapat mandat rakyat dalam negara ini.... Mereka juga mencabar keputusan SPR..!

Menurut laporan yang Blog MIK terima dari London, kehadiran "rakyat" Malaysia pada demo tersebut tidak lebih daripada 250 orang sahaja, hanya 5 rakyat berbangsa Melayu, 10 berbangsa India dan bakinya adalah kaum cina yang memiliki Kad Pengenalan negara kita Malaysia....

Apakah hukuman setimpal yang sebaik mungkin untuk bangsat bangsat seperti ini...? Gugurkan kerakyatan mereka dan pihak Imigresen jangan izinkan mereka kembali ke tanahair...?

Semoga pihak Kedutaan Malaysia kenal pasti Yolanda Agustin dan Ben Singh, lakukan pemeriksaan manalah kita tahu mungkin mereka sudah pun mendapat PR British, maka wajarlah digugurkan segera kerakyatan kedua-dua bangsat ini...!



LIST UPDATE BOIKOT PENIAGA CINA SAMPAI BANKRAP : INGAT JANGAN BAGI BARANG SEPOSEN PUN KEDAI CINA !



MAKLUMAN : KAMI SEDANG UPDATE BARANGAN MUSLIM DAN BARANG PENIAGA CINA YANG WAJIB DIBOIKOT.. AKAN DI BUAT BLOG DAN FB KHAS UNTUK GERAKAN INI. 

SENARAI PRODUK KELUARAN BUMIPUTERA ISLAM


1. Roti - Gardenia (Syed Mokhtar Bukhary)
2. Minyak Masak -Tiara (FGV-FELDA)
- SAJI (FGV-FELDA)
- ALIF (Sime Darby)
- ADELA (FGV-FELDA)
3. Susu Pekat Manis - SAJI (FGV-FELDA)
- ALIF (Sime Darby)
4. Susu Cair - Saji (FGV-FELDA)
5. Mee Segera - SajiMee Saji (FGV-FELDA)
- ADABI
6. Beras - FAEZA
- Langsat Biru (JUARA SELERA –SG ACEH)
- Langsat Hijau (JUARA SELERA)
- Juara Selera
7. Garam – HALAGEL (garam bukit)
8. Kicap Masin/Manis - Kipas Udang
- Tamin
- ALIF (Sime Darby)
- Rohaya 
- JALEN (Johor)
9. Sos Cili/Tomato/Tiram - ZUZA (Kedah)
- Rohaya
- ADABI
- Pelangi (FELDA)
10. Cuka Buatan - Mudim 
- Rohaya
11. Tepung Gandum - FAEZA
12. Tepung Perasa/ Goreng - ADABI (tepun ayam)
- ADABI (tepung Cucur Ikan Bilis, jagung, udang)
13. Rempah Masak – ADABI, Brahim’s, FAEZA, AGROMAS, Imans
14. Kunyit – AGROMAS
15. Jagung Tin manis – ADABI
16. Pasta spaghetti – ADABI
17. Santan Paket – ALIF (Sime darby)
18. Taucu – JALEN, Tamin
19. Jus Pekat Buah2an – Tamin
20. Perasa Ros Sirap – Rohaya, Tamin
21. Mayonis -Mayo Saji (FELDA)
22. Marjerin - Pelangi Delima Oil(FELDA)
23. Sos Tomato Pelangi (FELDA)
24. Jem - Peanut SunBear (FELDA)
- Jem Strwaberry – AGROMAS
25. Kopi 3-in-1 - ADABI-Tongkat Ali Cordyceps (5-in-1)
i. -Kopi HANG TUAH (2-in1, 2-in-1)
26. Biskut Coklat - GOODKISS (Noraini's Cookies)
27. Frozen Daging Burger/ Nugget - RAMLY, NAFAS, AYAMAS
28. Sardin Agromas
29. Sardin Pertima
30. Bihun Sufi
31. Mi Kuning Sufi
32. Kuey Teow Sufi
33. Garam Sufi
34. Sos Lada Hitam Sufi
35. Sos Cili/Tomato Sufi
36. Kicap Masin/Manis Sufi
37. Tepung Goreng Sufi
38. Minyak Masak Sufi
39. Telur Cap Sufi
40. Ubat gigi Najwa
41. Ubat gigi Halagel
42. Tepung gandum Cap Bidara
43. Jus minuman Safina
44. Syampoo D'herbs
45. Bihun Kampung
46. Rempah- Imans
47. Rempah-Brahim's
48. Bihun- FAEZA
49. Jeruk Buah2an- jenama PAK ALI
50. Kedai Kasut Sukan - ALIKHSAN
51. Kuah Rojak/Garam Belacan - ZUZA, PAK ALI, FAMA



MILIK CINA BUKAN ISLAM-BOIKOT!



- ROTI MASSIMO
-ROTI Hi5 – SILVER BIRD (kek, pelbagai jenis roti perisa)
-BERAS JATI – SERBA WANGI
-BIHUN JATI 
-BIHUN eCOBrown
-BERAS RAMBUTAN
-FROZEN- SAUDI burger, nugget, potatoes
-KOSMETIK - SAFI
-BIHUN EKA-FATIMA
-KOPI-SUPER POWER KOPI
-MUNCHY'S BISCUITS
-MINYAK MASAK SERI MURNI (FFM-Robert Kuok Group)
- SRI MURNI nugget
-MARINA Nugget
-MARINA Tune
- PowerRoot Ali Cafe
- PowerRoot Oligo Cereal
- PowerRoot 9SPOT ISOTONIK
- Malta
- NutriMalt
- Teh Cap Masjid
- Teh Guru Cap Masjid
- Old Town White Coffee
- Minyak masak Knife
- Minyak masak Cap Buruh
- Minyak masak Naturel
- Minyak masak Daisy
- Drinho ALL DRINKS
- YOE’s All drinks
- Isomax Isotonic
- HomeSoy
- Farm Crows Butter
- Pasaraya EconSave
- Pasaraya KK mart
- Pasaraya 99 SpeedMart
- Pasaraya Billion
- Pasaraya Pacific

Company BAS EKSPRES juga banyak Melayu Punya:



1. Transnasional (group of Nadi Corp-Dato Nadzmi)
2. MARA Liner (MARA)
3. COSMIC
4. SANI Ekspres
5. ETIKA
6. JELITA (Jelita Transtours)
7. Pancaran Matahari
8. Durian Burung
9. Ekspres Perdana
10.AB Ekspres
11. Mutiara Ekspres
12. Mahligai Ekspres
13. Shamisha Ekspres
14. Utama Ekspres


ada beberapa lagi yg company bumi tp tak pasti kesahihan untuk listed



TOLONG ELAK NAIK COMPANY CINA HARBI PUNYA



-Konsortium Ekspres
-KKKL Ekpsres (TRANS Lim-nama pun tau dh)
-FIVE STAR
-TranStar
-KL-Genting Ekspres
-Yakin BG/Bukit Gantang Ekspres
-S&S Ekspres
-Eagle Ekpres
-SE Super
- Antar Holiday
- Boon Best

BAPAK HARAM JADAH PUNYA AIR ASIA!!!



Kisah yang bakal AJM catatkan di bawah ini merupakan kisah bagaimana kejamnya sebuah syarikat penerbangan yang selama ini di banggakan oleh rakyat Malaysia.Malah rata-rata dari kita merasakan inilah lambang kemegahan dan kemajuan negara apabila berjaya membuka mata dunia yang kita juga mampu berada di mana-mana saja di dunia setanding dengan negara-negara maju lainnya.




Walaupun kisah si Azran Melayu biadap yang lupa asal usulnya sudah menjadi sebahagian daripada rasa amarah sebilangan besar rakyat Malaysia khususnya orang-orang Melayu , AJM masih lagi cuba untuk melupakannya dan cuba untuk menganggap ianya adalah pendirian peribadi seorang manusia tongong yang lupa bahawa kemewahan yang beliau miliki hari ini adalah hasil perjuangan orang-orang yang sebangsa dengannya.

Pasti dan amat pasti Air Asia harus SEGERA di BOIKOT kerana jelas mereka langsung tidak mempunyai rasa perikemanusiaan yang seharusnya menjadi sebahagian daripada prinsip dan etika dalam melaksanakan amanah serta tanggungjawab sebagai sebuah syarikat yang turut membawa nama Malaysia di persada dunia.


Kisahnya bermula apabila ibu malang( Izan Suhaila) itu tidak dibenarkan menaiki pesawat tambang murah AirAsia, AK 1455 untuk pulang ke negara ini pukul 9 malam semalam dengan alasan anaknya, Maryam Sofea Mohd. Reza, 14 bulan, menghidap demam campak.

Paling memilukan, kakitangan syarikat penerbangan itu tidak menghiraukan penjelasan Izan Suhaila anaknya sudah pulih daripada demam campak dan kesan tompokan hitam yang kelihatan merupakan parut akibat penyakit tersebut.

Mengulas kejadian itu, kakak Izan Suhaila, Norhamiza berkata, walaupun sudah dirujuk kepada jururawat warga tempatan dan disahkan seorang penumpang Malaysia yang merupakan doktor, namun kakitangan AirAsia tetap bertegas penyakit Maryam Sofea yang merupakan kanak-kanak orang kurang upaya (OKU) membahayakan penumpang lain.

Sambil meluahkan rasa kecewanya, Norhamiza mempersoal kewajaran AirAsia memaksa adiknya tinggal selama lima hari di negara itu sedangkan mereka langsung tidak memantau tahap kesihatan Maryam Sofea apatah lagi membawa anak saudaranya ke hospital tempatan untuk rawatan lanjut.

"Kami membayar tiket menaiki pesawat AirAsia. Apalah salahnya kakitangan mereka di Vietnam menghantar adik saya dan anaknya ke hospital malam itu. Sekurang-kurangnya kami tahu keadaan Izan Suhaila selamat.

"Bayangkan bagaimana perasaan 10 ahli keluarga kami termasuk ibu selepas terpaksa pulang ke Malaysia tanpa Izan Suhaila? Paling menyedihkan, kakitangan AirAsia langsung tidak membantu Izan Suhaila dan hanya menghantar adik saya ke terminal teksi," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Kisah malang kedua-dua beranak itu menjadi tumpuan ramai sejurus selepas artikel berkenaannya disiarkan wartawan TV3, Mazidul Akmal Sidek di blognya.

Mazidul Akmal yang kebetulan berada di tempat kejadian serta menyaksikan insiden itu berkongsi secara terperinci apa yang berlaku dan dengan sinis mempertikai sikap lepas tangan syarikat penerbangan tersebut.

Menerusi blognya, Mazidul Akmal menulis: "Adakah kejadian berlaku, bukti nyata nasib penumpang sah pesawat AirAsia boleh diperkotak-katikkan sesuka hati? Jika wanita di dalam gambar di atas tidak terbabit dengan syarikat penerbangan tambang murah itu, mengapakah mereka bertugas di pintu 18 terpampang logo AirAsia? Maaf, kerana saya amat jarang menaiki pesawat AirAsia, justeru memerlukan sedikit pencerahan."

Dalam pada itu, Norhamiza meluahkan rasa syukurnya kerana kepayahan Izan Suhaila mendapat pembelaan MAS dan Tourism Malaysia yang menghulurkan bantuan walaupun pada hakikatnya inisiatif tersebut patut diambil AirAsia.

"Periksa secara teliti terlebih dahulu sebelum membuat keputusan. Jika Maryam Sofea membawa penyakit sudah pasti kami antara individu paling awal dijangkiti kerana kami bersama-samanya. Saya sendiri tidur sebilik dengan Maryam Sofea.

"Saya kesal dengan sikap AirAsia atas apa yang terjadi terhadap ahli keluarga saya. Tidak mustahil perkara yang sama boleh berlaku kepada orang lain pula," katanya.Lagi gambar dan berita baca Selanjutnya.



Kepala hotak ampa !!!

PANAS !!! BUKTI BERGAMBAR !!! CEO AIR ASIA X ADALAH SEORANG LGBT?



Terkini! Ustaz Kazim Elias dimasukkan ke wad..



AJM doakan semoga Ustaz semoga sembuh cepat dan kembali berdakwah seperti biasa. Diharapkan beliau terus tabah dan tidak gentar dengan ugutan yag diterima. Inilah seorang pendakwah sejati. Tidak memaki hamun dan mencaci. Tidak pula memperlekehkan mana-mana parti.



PANAS DAN MEMANG GAMPANG !!! EMAIL PANAS! Agenda Cina Boikot Barangan Syarikat Melayu Didedah ???



Aku makin panas hati bila dapat tahu tentang perkara ni, memang dasar bangsa tak tahu di untung. Sekarang makin terbukti dan terdedah tentang agenda cina untuk menjahanamkan melayu malaysia. Jadi siapa yg mulakan RASICT sekarang ni ? Takkan kita sebagai berbangsa MELAYU nk diam je perkara ni ?

EMAIL PANAS! Agenda Cina Boikot Barangan Syarikat Melayu Didedah

Kini tersebar luas di Internet tentang seruan dari segelintir kaum Cina yang menggesa bangsanya untuk tidak memberi sokongan kepada perniagaan melayu lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan persatuan Islam dan Melayu. Email yang diforwardkan kepada saya menyeru agar memboikot roti Gardenia kerana dimiliki Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary(BERNAS) dan ramai orang Melayu mempunyai kepentingan dalam perniagaan tersebut.

Kebanyakkan kenyataan yang disebarkan bukan sahaja tidak berlandaskan fakta malahan ditokok tambah dengan kata-kata provokasi, antaranya menyatakan masyarakat Cina sering dianiyai oleh orang Melayu, perniagaan milik Raja Gula Robert Kuok disabotaj oleh Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary.


Kerana rakus dengan keuntungan perniagaan, mereka mencetuskan propaganda dengan mengharapkan simpati dari kaum mereka! Kini mereka telah melampaui batasan dengan mencetuskan sentimen perkauman, ada yang melontarkan kata-kata penghinaan seperti “PERGI MATI MELAYU BABI”, “MELAYU BODOH” dan sebagainya.

Jika taktik kotor ini berterusan, dikhuatiri bukan sahaja akan memberikan kesan kepada perniagaan milik Bumiputera malahan bakal mencetuskan kebencian & perbalahan antara kaum. SILA BACA BUKTI LAGI PANAS DAN GAMBAR TENTANG AGENDA CINA TERHADAP MELAYU KLIK SINI...

PANAS !!! AMBIGA GERTAK POLIS, NAK SELAMATKAN ADAM ADLI...???



Semua gara-gara Adam Adli .....

Pelopor murtad tajaan Yahudi merangkap pengasas Bershit, Ambabiga pun ada datang nak kacau kerja polis di Balai Polis Jinjang. Apa nak kalut sangat, biarlah polis buat kerja mereka, jangan kacau kerja polis.

SELANJUTNYA.....DI SINI

PANAS !!! REMAJA PEREMPUAN "DIRATAH" BERAMAI-RAMAI



sekadar Hiasan
KOTA BHARU - Akibat terlalu percaya kepada teman lelakinya, seorang pelajar perempuan tingkatan lima di sebuah sekolah di daerah ini dirogol secara bergilir-gilir oleh enam lelaki dikenali termasuk kekasihnya sendiri, dalam kejadian di Kampung Tok Akil di sini Jumaat lalu.

Sebelum kejadian, mangsa dipercayai keluar dari rumah pada jam 1 pagi mengikut teman lelakinya ke rumah datuk salah seorang rakan kekasihnya itu di Kampung Tok Akil di sini.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, mangsa yang dipercayai masuk ke dalam rumah berkenaan selepas menemani teman lelakinya itu dan kemudiannya dirogol bergilir-gilir.

“Hasil laporan awal yang diperoleh dari pemeriksaan yang dilakukan oleh doktor, terdapat kesan koyakkan baru pada kemaluan mangsa.

“Selepas menerima aduan daripada mangsa, pihak polis terus melakukan serbuan di kampung terbabit dan berjaya menahan enam lelaki berumur antara 17 hingga 18 tahun,” katanya kepada Sinar Harian.

Azham berkata, kesemua suspek yang ditahan merupakan bekas pelajar tingkatan lima yang juga merupakan sekolah mangsa berkenaan.

“Kes terbabit disiasat di bawah seksyen 376 Kanun Keseksaan (KK) untuk tindakan lanjut,” 

Sinar Harian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget