Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 23 June 2013

PANAS !!! VIDEO KLIP KETUA PEMBANGKANG DUN SELNAGOR BELASAH PR???


Video klip dibawah ini, ADUN Sungai Burung Yb Datuk Mohd Shamsuddin Lias sebagai Ketua Pembangkang DUN Selangor membelasah kebodohan pimpinan kerajaan Pakatan di Selangor...


 

PANAS !!!Apakah PENDIRIAN TERKINI HAIRIE OTHMAN ???



Sebelum ini, dia sendiri mengakui bahawa dia rela dipergunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah. Dia sendiri merelakan diri dia diperalatkan.

Dia sendiri yang tampil mengecam dan membuat tuduhan yang bukan - bukan. Dia sendiri yang angkat peranan Pakatan dalam membangkitkan Kebenaran.

Dia kata, rezeki dia bukan parti yang tentukan tapi rezeki dia Allah yang bagi. Dia kata, perjuangan Pakatan lebih sesuai dengan jiwa dia.

Ini semua dia yang kata. Dia yang keluarkan kenyataan tanpa dipaksa oleh orang lain. Penyakit tu dia sendiri yang cari. Bukan salah orang lain.

Sekarang, adakah dia masih mampu untuk berdiri dihadapan orang ramai dan menyatakan perkara yang sama? Atau adakah pendirian dia dah berubah?

Masa dia buat semua tu, dia tak de pulak cakap pasal upah. Dia tak de pulak cerita pasal elaun yang dia terima dari setiap ceramah yang dia hadiri.

Sekarang baru dia nak sedar? Sekarang baru dia nak akui semua kesilapan tu? Kenapa dia nak salahkan orang lain sedangkan semua tu dia sendiri yang buat?

Inilah doktrin yang disemai dalam jiwa pencacai - pencacai Pakatan macam dia. Silap sendiri tak nak diakui. Tapi masih jugak nak salahkan orang lain. Sendiri punya pasal, sendiri tanggung la woi!!! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!

PANAS !!! Budak PKR Pijak Bendera PAS


Macam Permaidani Pulak Aku tengok !!! 

PANAS !!! Bukti Bergambar Pembangkang Tipu Jumlah Sebenar Peserta BlackOut 505 !!!




Inilah penipuan portal-portal milik pembangkang. Sentiasa sajikan berita-berita yang penuh dengan penipuan. Ada jugak yang tadi cerita dekat keris dengan bangganya tentang jumlah mereka yang hadir jadi patung di Padang Merbok.

Paling lawak bila maklumat semua berterabur. MalaysiaKini kata 20 ribu orang, yang Harakah membohong tahap cipan kata 55 ribu orang dan last sekali Keldaian Daily cuba nak lawan Malaysiakini punya tipu dengan kata 30 ribu orang yang hadir.

Media pembangkang memang tak boleh dipercayai! Masih ada yang nak percaya berita yang mereka sampaikan?

PANAS !!! SCANDAL ADAM ADLI DI BLACKOUT505 MERAJUK DENGAN ADAM ADLI???



Kesian si Maryam ni.
Punyalah frust giler sebab Adam tak tengok kamera semasa dia ambil gambar berduaduaan siang tadi.
Mengabih kan boreh je beraksi dengan si Adam budak biadap yang takde masa depan ni.

Adam pun nampaknya macam takut je hadir himpunan ni dengan tak mengenakan baju hitam. Macam takut-takut dan playsafe je lepas kena duduk dalam tempohari.

KOnklusi mudahnya di sini, himpunan haram petang tadi gagal segagal gagalnya kerana sambutan yang hambar dari rakyat Malaysia jauh dari sasaran iaitu seramai 300,000 orang.

Kesian Anwar, rakyat dah muak.
Rakyat dah jemu dengan kau yang gila nak jadi PM..

GAMBAR PANAS !!! #kl622 AMOI TUNJUK LURAH DALAM DEMO???


Agak agak bila PAS nak Islamkan amoi amoi ni yang sedia menunjukkan lurah mereka pada pendemo yang datang ke Padang Merbok tadi..hehehe..patut ka budak budak PAS beriya nak tengok himpunan..rupanya macam macam boleh nampak.

Untuk makluman..gambar yang kat atas ni bukan gambar orang bukan Islam ok..budak tu budak perempuan melayu sebab Sangkakala lalu kat sebelah dia tadi.

Cuba kita bayangkan kalau ada budak bidak perempuan dari UMNO sudah pasti akan menjadi bahan sampai naik gila rasanya.


PANAS BONTOT LAGI !!! Panas!! Borang Penamaan Calon Speaker BN Perak Tidak Sah?


Apa Yang Zumbry Abdul Kader buat Ni... Kenapa Borang Pencalonan Speaker Tak Hantar Lagi...Kenapa !!! Addin: Panas!! Borang Penamaan Calon Speaker BN Perak Tid...: Sidang Dewan Negeri Perak akan mula berlangsung pada 28hb Jun 2013. Dengan itu, Borang Penamaan Calon untuk Speaker dan Timbalan Speaker ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget