Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 26 February 2013

VIDEO PANAS!!!! PAS KAFIR KEPADA ALLAH :ZULKIFLI NORDIN


"PAS telah Kafir pada ALLAH." 

Jelas sekali kenyataan bekas Peguambela Anwar Ibrahim Zulkifli Nordin ini bikin PAS panas punggung.  

Berang? Itu sudah pasti. Perasaan PAS sudah pasti lebih ekstrim jika dibandingkan tuduhan pimpinan mereka terhadap UMNO sejak sekian lama.

UMNO kafir dijadikan jihad gara2 menolak Perundangan Islam sebagai tunggak Pentadbiran Negara. 


Kena Baca:Janda Dedah SMS Lendir Pemimpin PKR Utara!!!


Bapa borek anak rintik,itu lar perumpamaan yang sesuai buat seorang pemimpin ,apa cer bro,lu sudah kantoi sama rakan gua Paper waris,didalam entinya yang bertajuk  Janda Dedah SMS Lendir Pemimpin PKR Utara!!! ,Blogger tersebut mendedahkan perangai sebenar seorang pemimpin yang sama perangai nya dengan ketua penasihatnya.

Dibawah ni adalah mesej yanh telah diambil dr laman blog Paperwaris




Penerima BR1M bencikan Lagu Negaraku??



Itulah yang berlaku kepada anak muda kita hari ini yang telah dihasut, difitnah sehingga membenci lagu Negaraku sendiri.

Kejadian ini berlaku di dewan Carsem sebentar tadi semasa pemberian Bantuan Rakyat 1 Malaysia kepada anak muda yang disampaikan oleh YB Dato Hamidah Osman Adun Sungai Rapat.

Sungai Rapat Online mengenalpasti ada beberapa anak-anak muda yang tidak membuka mulut langsung semasa nyanyian lagu negaraku beramai-ramai.

Ini menunjukkan matlamat pakatan pembangkang sudah sampai iaitu memusnahkan mentaliti anak muda daripada menyayangi lagu negara sendiri. Ini dengan sendirinya mereka membenci negara Malaysia dimana disinilah mereka dilahirkan dibesarkan dan mereka mungkin akan mati juga di Malaysia.


Berita Penuh

KITAB INJIL BARNABAS ASLI YANG MENYEBUT TENTANG ISLAM DAN NABI MUHAMMAD SAW DITURKI Ditemui??




Bismillahir-Rah maanir-Rahim

Pemerintah Turki mengumumkan tentang
penemuan Kitab Injil Asli Barnabas, salah satu
murid pertama Jesus (Isa Almasih).

Hal yang tentu saja mengejutkan banyak pihak,
termasuk pihak Gereja Vatikan sendiri.Sebagai
mana diberitakan oleh Daily Mail, Basijpress dan
NationalTurk, bahwa Injil Barnabas asli tersebut
ditemui pada tahun 2000 lalu di Turki, namun telah
disembunyikan oleh pemerintah Turki selama lebih
dari 12 tahun, dan baru baru ini di umumkan
kepada kepada pihak orang ramai. Lembaran-
lembar an kulit haiwan itu ditulis dengan huruf
Syriac dengan dialek bahasa Aram, bahasa yang
sama seperti bahasa yang umum dipakai pada
masa Jesus Isa Almasih.

Pemerintah Turki menyakini bahwa kitab kulit
hAIwan tersebut adalah Injil Barnabas asal. Perkara
yang menarik dari Kitab Injil Barnabas Asli asal
Turki tersebut menyatakan bahwa JESUS TIDAK
PERNAH DI SALIB, dan terdapatnya ayat-ayat yang
menyatakan bahwa ISLAM ADALAH AGAMA
BENAR dan ISLAM LAH AGAMA YANG
SEBENARNYA serta pengakuan tentang
KEHADIRAN NABI AKHIR ZAMAN MUHAMMAD
SAW.

Pengakuan itu terdapat pada bab 41 dari Kitab Injil
Barnabas yang ditemukan di Turki tersebut. Berikut
ini terjemahannya :"Allah telah menyembunyikan
diriNya sebagai Malaikat Agung Michael berlari
mereka (Adam dan Hawa) dari surga, (dan) ketika
Adam berbalik, ia melihat bahwa di atas pintu
gerbang ke surga tertulis "La Ela ELA Allah,
Mohamad Rasul Allah".

Kitab yang masih menjadi perdebatan tersebut
disebutkan kini disimpan di Justice Palace, Ankara,
Turki dengan pengawalan ketat polis bersenjata
lengkap secara maksimum.

Banyak pihak seperti menyatakan bahwa apa yang
tertulis di kitab Injil Barnabas asli tersebut adalah
bukti tentang kebenaran Islam.
Walaubagaimanap u sebahagian pihak Gereja
Kristian dari berbagai gereja menyatakan bahwa
Kitab Injil Barnabas tersebut diragukan akan isi
kandungannya.

Walaubagaimana pun Vatikan lebih arif dengan
menyatakan telah pun membuat permohonan
resmi ke pemerintah Turki untuk membaca dan
menganalisa keaslian kitab kontrovesi tersebut.
Para Agamawan menyatakan bahwa jika Alkitab
Barnabas tersebut terbukti asli, maka ianya akan
mengakibatkan rusaknya kredibiliti dan
kepercayaan kepada Gereja, dan ianya akan
menimbulkan Revolusi Agama Nasrani secara
besar-besaran di seluruh Dunia.Tentu saja
penemuan ini cukup menarik, sama menariknya
dengan penemuan dan fakta sejarah bahwa Benua
Amerika pertama kali di temukan oleh para Pelaut
Islam.

Wallahu a'lam bish-shawab ...

Ini semua salah Umeno ke?



Beginilah lumrah PAS. Kalau salah mesti UMNO yang Fitnah.
1. Mat Sabu di tangkao khalwat di Hotel Perdana Kote Baru. Bilik 121- UMNO salah.
2. Bagi Brim 2.0  bagi makan kat Binatang salah UMNO jugak.
3. Nama ALLAH di berikan pada Kristian Salah UMNO lagi.
4. Bagi balak dekat Kroni DAP di Kelantan Salah UMNO
5. Air paip Kelantan macam air tea ping salah UMNO.
6. Ustaz Badrul Amin di tangkap khalwat di Pahang- salah UMNO
7. Anak artis terkenal main dadah- Salah UMNO jugak.
8. ANUAR dan Chinal Doll salah UMNO
9. BABI mati kena  tembak salah UMNO juga.
10. DR Hasaan Ali larang jual Arak salah UMNO jugak.
11. USTAZ Nasharudsin ke Palastine ikut PM salah UMNO jugak.
12. LGBT pun Salah UMNO jugak.
13. DAP ganti PAS pun salah UMNO jugak.
14. Tok guru bagi rasuah dekat orang asli pun salah UMNO ke...

Hai semua salah UMNO. .....

GEMPAR GILER!!!! LAGI KES ROGOL BERAMAI-RAMAI...Nauzubillah!!!


Anak Jati Malaya merasakan akidah dan moral penduduk dunia hari ini sudah jauh  tersasar sampai hari-hari ada sahaja kes-kes rogol beramai2..

Kes terbaru yang BIRU dapat berkongsi dengan pembaca blog BIRU yang berlaku di Ketengah Jaya, Mukim Rasau Paka, Dungun...

Aduhh.. Pening kepala biru apabila melihat hari-hari ada saja kes rogol, liwat,zina,judi, fitnah, sumbang mahram, yang miskin dianiaya oleh yang berjubah serta berkopiah...huuuuhu

Lagi SINI

Paus Benedict XVI Cuba Pertahan Nabi Muhammad



Teka teki Paus Benedict XVI yang akan berundur dari jawatannya pada 28 Feb ini merupakan sejarah dalam peradaban Katolik Rom setelah 6 abad yang lalu. Seorang penyelidik dan saintis dari Arab Saudi mengatakan keputusan yang dibuat oleh Paus Benedict itu telah menggoncangkan masyarakat Katolik di seluruh dunia, di mana beliau adalah satu-satunya Paus yang berbuat demikian.

Persoalan pengunduran Paus yang ke-16 ini akhirnya terungkap apabila beliau melalui akaun Twitternya mengakui bahawa kekacauan yang di timbulkan oleh Gereja Vatikan terhadap Injil lama yang mana didalamnya terdapat nama Rasulullah Muhammad SAW yang sehingga kini masih berada di Kota Vatikan.


Sekurang-kurangnya terdapat 3 orang besar yang masih berkhidmat di Vatikan telah memeluk Islam. Antaranya ialah pendeta yang bertanggujawab kepada pernyataan pengampuna dosa, dan seorang lagi secara terangan mengaku memeluk Islam. Akibatnya beliau telah berpindah ke Afrika Selatan dimana Syeikh Ahmad Deedat yang menjadi pendorong kuat pengislamannya.

Paus Benedict menegaskan lagi, pengundurannya tiada kaitan dengan kesihatan. Ini kerana Pope John II, yang berusia lebih tua darinya dan penyakitnya lebih teruk, namun ia tidak mengundurkan diri.

Beliau juga telah menentang kenyataan Vatikan yang menafikan bahawa 35  Pendeta dari pembesar-pembesar Vatikan telah memeluk Islam. Kebanyakan dari mereka menyembunyikan keislamannya kerana bimbang terhadap keselamatan hidupnya. Vatikan sehingga kini masih belum mempunyai kekuatan untuk membantah khabar pengislaman 35 pendeta itu.

Adakah Paus Benediktus XVI akan mengikut jejak 35  Pendeta-Pendeta pembesar Vatikan yang masuk Islam yang cuba ditutupi pihak Vatikan kerana bimbang akibat yang timbul jika berita tersebut bocor.

Tun M kasi anwar pening?


1. Anwar Ibrahim menuduh saya, sebagai penasihat Petronas telah terlibat dalam pemberian kontrak Petronas kepada anak saya.

2. Bagi Anwar inilah yang biasa dilakukan olehnya jika ia berkuasa. Semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan memang pun banyak kontrak diberi olehnya kepada penyokong politiknya dan keluarganya.

3. Kementerian telah pamerkan semasa mesyuarat agong UMNO senarai orang yang mendapat kontrak semasa ia berkuasa. Terdapat dalam senarai nama-nama penyokongnya dan keluarganya. Tidak ada satupun dari anak saya yang tersenarai.

4. Semasa saya menjadi Perdana Menteri dan Menteri Kewangan tidak ada satu pun daripada anak saya yang mendapat tempat dalam Kerajaan atau dalam parti. Beberapa kali nama mereka di calon tapi saya tidak benar sehingga saya bersara. Juga tidak ada kontrak Kerajaan yang terdapat oleh mereka.

5. Jika mereka berjaya samada dalam perniagaan atau politik, ini adalah atas usaha mereka sendiri. Dan ini semua berlaku selepas saya letak jawatan Perdana Menteri.

6. Petronas tidak memberi peluang kepada anak saya sahaja apabila saya menjadi penasihatnya. Orang lain juga mendapat peluang jika mereka ada kemampuan.

7. Sebenarnya tidak ada kontrak yang diberi Petronas kepada anak saya sehinggalah perusahaannya maju kerana kerja-kerja yang diberi oleh pihak lain.

8. Walaupun saya digelar sebagai penasihat Petronas, saya tidak memberi apa-apa nasihat. Petronas diletak di bawah Perdana Menteri dan P.M. lah yang memberi arahan kepada Petronas. Semasa saya jadi Perdana Menteri pun saya tidak memberi apa-apa bantuan kepada anak-anak saya.

9. Berkenaan dengan kontrak yang baru yang diberi kepada anak saya, Presiden Petronas cuma memberitahu saya selepas kontrak diberi. Saya tidak sama sekali terlibat dengan keputusan yang dibuat. Saya sanggup bersumpah di dalam masjid dengan menjunjung Quran bahawa saya tidak ambil bahagian sama sekali dengan pemberian kontrak kepada anak saya.

10. Sebaliknya Anwar, apabila menubuh partinya melantik isterinya sebagai Presiden. Kemudian dia juga yang pilih isterinya sebagai calon di Permatang Pauh. Kemudian dia sendiri yang menyuruh isterinya lepas kawasan untuk ditandingi olehnya.

11. Tidak ada bukti adanya pertandingan untuk jawatan penasihat parti yang disandang olehnya. Dia juga yang memilih anaknya untuk menjadi calon dalam pilihanraya. Sekarang isterinya jadi presiden parti dan anaknya jadi naib presiden parti. Kawannya juga jadi timbalan.

12. Parti Keadilan adalah milik Anwar Ibrahim.

13. Jika ia jadi Perdana Menteri sudah tentu Kabinet akan diisi dengan keluarga dan kawannya sebagai Menteri. Mudahlah nak buat apa pun.

14. Anak saya Mirzan juga dijadikan sasaran fitnah Anwar. Benar dahulu dia menjadi pengarah San Miguel. Tetapi San Miguel Filipina bukan syarikat bir sahaja tetapi semakin banyak terlibat dalam industri makanan dan petroliam.

15. Setelah fitnah dilempar kepadanya, anak saya letak jawatan. Sekarang dia hanya menjadi pengarah dalam syarikat minyak Petron. Dahulu syarikat ini dikenali sebagai Exxon Mobil dan telah menjadi pembekal minyak ke pesawat terbang di KLIA.

16. Apabila Exxon Mobil diambil alih oleh San Miguel, ia diletak dibawah Petron. Anak saya dilantik sebagai pengarah Petron. Kontrak membekal minyak Exxon Mobil di KLIA diwarisi oleh Petron.

17. Jika anak dan isteri Anwar boleh menjadi politikus, apakah anak saya tak boleh berniaga sendiri tanpa difitnah oleh Anwar? Dah tak ada modal politik dah ke?

18. Kenapa begitu takut bersumpah jika jenayah liwat tidak dilakukan. Berani kerana benar, takut kerana salah – demikian pepatah Melayu.

- Tun Dr Mahathir Mohamad -

I4TT

Rintihan mangsa penipuan PAS??


Surirumah, Ruzilawati Che Seman melahirkan rasa kesal dan rasa tertipu setelah wang yang dibayarnya sebanyak permulaan RM980 dan tambahan sebanyak RM320.Beliau masih ingatkan kata-kata Menteri Besar ketika itu, Haji Hadi bahawa itu adalah tanah untuk generasi kedua.“Saya nak balik duit saya tu, dapat balik semula duit tak apa dah, walaupun tak dapat tanah,” katanya dengan nada sedih. Katanya, beliau orang susah, suami bekerja sendiri dengan pendapatan tidak seberapa, terpaksa pinjam duit orang untuk jelaskan bayaran itu dengan harapan mendapat tanah

Lagi Ekslusif

BONGKAR AKTIVITI PERLOMBONGAN KERAJAAN PAS KEDAH !! #PASKEDAHZALIM #TUKARKEDAH


Inilah kawasan perlombongan yang mencemarkan kawasan perkelahan yang satu ketika dahulu menjadi tarikan pelancong di Kedah..

Sebut saja Lubuk Tupah, ramai orang tahu apa yang ada disini..Dulunya pernah mengegarkan industri vcd cetak rompak apabila terdedahnya rakaman pasangan sedang disekodeng.. Namun kawasan perkelahan ini tetap menjadi tumpuan orang ramai dikala hari minggu..

Namun selepas kerajaan Kedah bertukar tangan, kawasan ini tidak lagi dikunjungi orang ramai kerana terdapatnya aktiviti perlombongan bijih besi secara besar besaran telah membuatkan kawasan perkelahan itu sepi tanpa pengunjung..

Aktiviti perlombongan ini juga mengakibatkan air terjun yang sebelum ini cukup jernih dan digilai ramai jurufoto untuk dijadikan antara spot Photoshot terbaik bertukar wajah..

Dari jernih bertukar menjadi berkarat

Lagi ekslusif:Medan Tempur Kedah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget