Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 12 June 2013

BIADAP SUNGGUH !!! PAKAI TELEKUNG TAPI BERPERANGAI TIDAK SENONOH???


Pada mulanya AJM tak mahu letak entri ini sebab nampak macam lucah sangat. Tapi bila fikir balik, supaya tak ada orang ulang tindakan bodoh macam ini Keris tulis juga. Kenapalah bodoh sangat macam ini
Tangkap gambar dalam keadaan bertelekung tapi perlukan berkasi tak senonoh dan upload kat Facebook? Nak buat aksi bodoh pun janganlah dalam pakaian yang kita gunakan untuk solat. Subhanalllah!

Apa nak jadi dengan dia ni? Harap pihak SKMM alert juga dengan perkara sebegini. AJM dapat daripada [SINI]. Apapun tindakan yang upload gambar ini seolah-olah menghina dan merendah-rendahkan martabat orang Islam.

Semoga si pemunya gamabr dibukakan hati oleh Allah untuk muhasabah diri dan bertaubat.

SALAH SIAPA!!! RUMAH URUT SEMAKIN BERCAMBAH SELEPAS PRU13!!

ISU berkenaan rumah urut ni memang sudah lama kami para pemerhati jalanan rungkaikan. Semakin lama kerajaan pakatan memerintah Selangor sejak 2008 yang lepas, setiap tahun malah setiap bulan ada sahaja beberapa premis yang menawarkan urutan ala Bali & Thai termasuk pakej urutan batin semakin membiak. 

Ini bukan isu main-main, ini adalah tanda moral rakyat Selangor semakin tercemar dengan pelbagai papan-papan tanda serta iklan-iklan haram yang digantung di serata Selangor. Selangor bagaikan lubuk emas dan syurga bagi sang lelaki si hidung belang. 

Lambakan rumah urut langsung tidak mendapat perhatian kerajaan negeri untuk mencari jalan bagaimana hendak membanterasnya secara menyuluruh. Syabas dan tahniah kepada rakyat Selangor yang pandai memilih kerajaan yang mampu menjadikan negeri yang kaya dengan hasil industrinya bertransformasi kepada negeri SYURGA rumah urut dan betina-betina kaberet.

Ini adalah kenyataan yang harus ditelan dan jangan hanya dikemam. Satu resolusi harus difikirkan oleh kerajaan pakatan dalam membendung gejala negatif ini dari terus menular. "Kalau nak matikan pokok, cantas dahulu akarnya.". Itu adalah antara perumpamaan yang sesuai buat Khalid Gagap. Pemimpin DAP adalah dalang dalam pusat urut yang semakin membiak ini. Hapuskan dahulu para pemimpn DAP yang mempunyai SHARE besar dalam industri urut ini sebelum hanya menyerbu dan memberi denda kepada pemilik premis.

Buatlah sekerap mana pun. Serbulah walau semua rumah urut di Selangor. Jika masih ada lagi pemimpin DAP yang berada di samping Khalid Gagap, perkara ini tak akan pernah selesai. Percayalah.

TERKINI !!! MISTERI : TEROWONG BAWAH TANAH DITEMUI!!!??

KOTA BHARU - Pada tahun lalu orang ramai dikejutkan dengan penemuan misteri kononnya terdapat sebuah terowong bawah tanah di Kampung Palekbang, Tumpat dekat sini.




TEROWONG bawah tanah di Kampung Kalai didakwa pernah menjadi laluan kepada pelarian PULO untuk masuk ke Kelantan.



Bagaimanapun, kewujudan terowong tersebut dinafikan penduduk kerana ia sebenarnya hanya sebuah telaga yang di bawahnya terdapat saluran air yang mengalir ke Sungai Kelantan.

Baru-baru ini, cerita mengenai kewujudan sebuah terowong bawah tanah di Kelantan timbul lagi tetapi kali ini ia benar-benar wujud di Kampung Kalai, Jeli dekat sini baru-baru ini.

Presiden Kelab Pencinta Sejarah Kelantan, Mohd. Idham Rashid berkata, terowong itu dipercayai digali pada zaman sebelum kedatangan British dan ditemui pihaknya sejak Februari lalu.

Menurutnya, terowong tersebut juga dipercayai boleh menembusi sehingga ke sempadan Thailand.

"Mungkin ramai yang tidak mengetahui Kampung Kalai adalah sebuah pekan lama dan satu-satunya sempadan darat di Kelantan yang memisahkan Malaysia dengan Thailand.


- KOSMO

PANAS !!! WAJIB BACA !! SIAPAKAH YG WAJIB BERUBAH DALAM UMNO???




Ini satu saranan yang luhur lahir dari hati ke hati salah seorang sahabat. Dia yang selama hari ini menjadi pemerhati Politik menegaskan yang UMNO perlu berubah dan jangan ikut macam pemimpin sebelum mereka.

"Perkara pertama yang perlu dibuat oleh UMNO ialah belajar cara macam mana nak tutup pintu fitnah supaya tak menyusahkan orang lain.

Sesungguhnya fitnah ni orang boleh buat atas sebarang alasan dan sebab musabab. Jangan pelik la kalau sekecil - kecil cerita pun boleh jadi besar.

Semuanya akibat fitnah. Runtuhnya sebuah Negara juga akibat fitnah. Inikan pulak dengan maruah dan imej seorang pemimpin. Pun boleh jatuh sebab fitnah.

Fitnah tu pulak takkan timbul kalau tak de ruang untuk pihak lawan menjadikannya bahan modal mereka berpolitik. Kalau setakat cacat sikit - sikit, tahan lagi.

Tapi kalau dah benda yang terang dan nyata, kita nak salahkan siapa? Nak salahkan orang yang buat fitnah? Sebelum orang buat fitnah, kita kaji diri kita dulu.

Kita tengok balik pada orang UMNO tu sendiri. Apa yang dia dah buat untuk menutup pintu fitnah tu bagi diri dia. Perkara itu yang perlu diutamakan.

Sebagai contoh, kekayaan orang UMNO. Perlu ke mereka menunjuk - nunjuk kepada orang ramai yang diorang ni kaya raya sedangkan orang tau dari mana datangnya kekayaan itu?

Kalau diorang kaya sebelum masuk UMNO atau sebelum mereka bergelar sebagai pemimpin, tahan jugak la orang tak boleh nak buat cerita yang bukan - bukan.

Tapi pemimpin UMNO ni lain pulak. Bila dah jadi pemimpin baru diorang jadi kaya raya. Beli kereta mewah dan duduk dalam rumah bagai istana.

Itu satu contoh kesilapan pemimpin UMNO dalam bab membuka pintu fitnah dari orang lain. Itu kesilapan yang perlu diperbetulkan oleh pemimpin UMNO sendiri.

Setakat lulus SPM tapi dapat pakai kereta mewah dan duduk dalam rumah agam mengalahkan istana. Mana datang kekayaan tu?

Yang tambah menghairankan kita, pemimpin UMNO tu nak tunjuk kekayaan mereka ditempat yang semua orang kenal dengan diorang.

Orang kenal asal usul mereka. Orang tau status pendidikan yang mereka miliki. Kalau setakat lulus SPM, kerja jadi kontraktor, tapi duduk rumah mewah menda kejadahnya!!!

Itu semua cari penyakit la tu. Saja je nak bukak pintu fitnah untuk orang buat cerita yang bukan - bukan. Bila keadaan jadi macam tu, mula la orang buat spekulasi. Mula la ada orang buat cerita fitnah. Penyudahnya, yang susah UMNO jugak!!!"

PANAS TERIK !!! KETUA DEWAN ULAMA PAS DAH JADI JURUCAKAP NAJIB ABDUL RAZAK DALAM PAS!!!

oleh: Flying Kick: Kalau membabitkan puak jahanam dalam PAS yang lebih dikenali sebagai pemuja Lim Guan Eng dan penjilat Anwar Ibrahim, atau lebih tepat lagi, ANWARINAS, kita akan dapati inilah golongan khawarij yang sanggup melakukan apa-apa sahaja hatta sanggup membunuh kepimpinan sendiri semata-mata untuk menyebelahi Anwar Ibrahim dan membesar-besarkan DAP.

Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib kini menjadi sasaran puak-puak berkenaan apabila dia menyatakan bahawa Dewan Ulama PAS tidak bersetuju dengan demonstrasi yang hendak menjatuhkan pemerintagan Najib Abdul Razak.

Tidak sahaja Harun Taib, turut terkena tempias kutukan dan kritikan adalah anak Nik Aziz, Nik Abduh yang kini adalah Ahli Parlimen Pasir Mas.

Ada pula yang beranggapan Harun Taib buta perut dan buta politik apabila mengeluarkan kenyataan sebegitu.

Kedudukan Anwarinas semakin kukuh dalam PAS sekarang ini. Buktinya ialah Presiden PAS sekarang ini sanggup tebalkan muka dan melondehkan maruahnya apabila bercakap secara membolak balik.

Namun yang lebih menarik lagi ialah apabila Harun Taib dikatakan sudah menjadi jurucakap Najib Abdul Razak dalam PAS.

Najib Abdul Razak dianggap dan dilabelkan sebagai Najis Mughallazah manakala sesiapa yang menyoking dan berkorban serta memperhambakan diri kepada Anwar Ibrahim pula dikatakan bijak serta mengikut peredaran zaman.

Semakin jelas tabir aib yang disingkap oleh Allah Taala bagi mereka yang mahu berfikir dan mahu pula mengambil iktibar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget