Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday, 13 June 2013

Lagi Artis Melayu Separuh Bogel Tak Sedar Diri - Kementerian Penerangan TOLONG BANNED Dia ni !!!

Apa pandangan ampa semua apabila melihat gambar yang AJM letakkan kat atas tu ? Mesti jadi perhatiankan dan mungkin juga ada setengahnya kata AJM ni gila nak letak gambar seksi seksus ni..Ops sebelum ampa semua melalut lagi jauh AJM nak bagitau macam tu jugalah apabila kita sebagai manusia ni khususnya di Malaysia dan berbangsa Melayu akan menjadi perhatian umum apabila kita melakukan aksi yang orang Melayu tak buat.

Kadang-kadang AJM sendiri hairan kumpulan ni tak sedar ke yang mereka ni beragama Islam dah tu pula ada kes yang mana mak bapak siap backing lagi..Lantak ampalah AJM cerita benda betul..Bab lain ampa tanggung sendirilah..

Kes terbaru si anak Amy Search ni dah la sebelum ni buat hal kali ni bikin panas lagi..Sebagai orang Melayu minah ni dah lari jauh dah sebenarnya..Minta kalau boleh sesapa yang kenal dia ni tolong tarik balik ke pangkal jalan..Bukan apa takut lepas ni nak berbogel pula..Haru biru Malaysia !!

Minah ni dah menggemparkan Malaysia dengan satu pengakuannya yang jelas menunjukkan betapa JAHILnya manusia bernama Nabila Huda anak kepada si Amy Search ni.






Tak ada agama ka budak ni ? Mak bapak tak ajar ker ? Ini soal akidah gang , AJM bukan alim ulama tapi kalau bab macam ni rasanya dah melampau.

AJM minta pihak berkuasa khususnya Kementerian Penerangan Malaysia agar segera BANNED minah ni dari keluar dalam mana-mana saluran media.Bagi dia reti sikit , cukup-cukuplah puak-puak artis ni bikin haru .

Kalau diri sendiri pun dah tak ada perasaan malu agaknya macam mana dengan hal-hal lain pula ? Jadi sebagai rakyat Malaysia MMI rasa cukup lah kot bagi peluang pada puak-puak macam ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget