Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 25 December 2012

Bersih didalam kesepaduan Rakyat!!!


Apa ke hei le sanggup buat bersih2 ni...Apa Malaysia tak berih dah ke.Ha kalau kroni pulak sapa yang paling kroni .Ce kabo teman ...Dari penasihat,ketua umum sampai le ke bawahnya semua nya adalah kroni.Hee takkan le kome tak nampak kut.

Kan lebih elok rakyat Malaysia mengambil iktibar daripada kekacauan dan ketidakharmonian di kebanyakan negara lain yang bergolak akibat kewujudan ekstremisme serta fanatik agama, kata Timbalan Menteri Pengangkutan Datuk Abdul Rahim Bakri.Manakan idak bler ada je benda ni berhabis duit kerajaan apabila terpaksa menghabiskan sejumlah bajet bagi menyelesaikan masalah serta membaikki insfrastruktur yang rosak.

Lebih elok lagi Rakyat Malaysia mengamalkan kesederhanaan sekalipun berbilang bangsa dan agama.Bukan apa di Malaysia ni terdapat pelbagai kaum,bangsa dan agama.Elok lah rakyat Malaysia mengamalkan dasar yang dibawa kerajaan iaitu gagasan 1 Malaysia.Insyallah Malaysia akan lebih harmoni.

Pulangkan!!!segera pulangkan pingat???


Teman rasa tak sepatutnya mereka dapat pingat darjah kebesaran yang dikurniakan kepada mereka sekiranya merasakan prinsip parti itu lebih tinggi berbanding penghormatan serta pengiktirafan terhadap kedudukan raja-raja Melayu di negara ini.Manakan tidak dengan Melayu pon tak reti nak hormat ,inikan pula Raja-Raja Melayu sendiri.Heee aduyai.Mengapa le sampai macam tu yop.

Menurut laporan Utusan Yang Dipertua Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Selangor, Abu Bakar Yahya berkata, dua wakil rakyat pembangkang itu harus mengambil tindakan tersebut jika mereka menuruti 'titah perintah' Pengerusi DAP, Karpal Singh yang melarang mana-mana ADUN atau Ahli Parlimen daripada parti itu menerima sebarang darjah kebesaran yang membawa gelaran daripada raja-raja Melayu. 

Hee pulang kan lar segera pingat tu,banyak lagi yang lebih layak menerima daripada si deme ni.Hmmm sedih bebeeno yop..Memang betul tak layak wuuu kalau tk reti hormat sangat dengan Raja-Raja Melayu.

SUMBER:Utusan

Zul Ariffin lebih cintakan Gayatri Su-Lin Pillai berbanding abby abadi


Agak kome kenal tak si Zul Ariffin ni ,ala si pakwa abby abadi dulu-dulu tu..Hmmmm kesian lar Abby sampai sekarang takde yang berkenan maklumlah sekarang dah jadi ustazah segera kan.Nasib badan agaknya.heee.

Menurut Zul Ariffin lagi,beliau lebih mula rapat sejak penggambaran filem Penanggal sekitar bulan Mei lalu. Seperti semua tahu, dia seorang yang sangat disenangi ramai dan antara tarikan lain membuatkan saya jatuh hati kepadanya ialah perseonalitinya yang lemah lembut. Kami lebih rapat apabila masing-masing sangat serasi dalam membincangkan sesuatu perkara. Malah saya sangat selesa apabila berada disisinya

Sumber

Malang!!Apek melepas Syurga Pas


Kesian dengan Apex si Penjaga Gol Bola Sepak Harimau Malaya ,almaklum lah majlis pernikahannya makin dekat ,dekat dan dekat.Dah nasib badan agaknya apabila , Nik  Aziz tidak dapat menikahkan penjaga gol kebangsaan Khairul Fahmi Che Mat dengan gadis pilihan hatinya, Nur Eilunie Natasha Nazri pada Jumaat ini ekoran terdapat beberapa urusan rasmi yang perlu dihadirinya. Amboi apek janganlah nangis2, kan kadi kat luar tu banyak,teman boleh cari...heeee...Melepas le apek Syurga Pas kan...Kan undi Pas masuk Syurga.

Dalam pada yang sama ,menurut sumber SINAR HARIAN bagaimanapun di dalam masa yang sama Nik Aziz memohon maaf kepada Apex kerana tidak dapat memenuhi undangan kerana pertembungan ini.
Jadi, beliau terpaksa membatalkan kesudiannya yang telah dinyatakan di peringkat awal.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget