Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday, 16 February 2013

HOT! BONTOT PECAH KENA BALUN


Biler terbaca satu pemplat yang diedar pada Anak Jati Malaya,Anak jati terus merasa satu akan ada satu petanda atau malang yang akan dibawa di Malaysia,Kome tahu ke apa itu LGBT?

LGBT (Lesbian Gay bisexsual dan transgander) ni kalau kome nak tahu satu agenda yang cube dibawa oleh pembangkang bagi merosak akhlak anak Muda yang tidak berilmu berpengatahuan.Hmmm entahlah kan.Apa nak jadi?Mungkin boleh kita gelarkan mereka ni gila Seks kut.Ate dengan kaum sendiri pon sanggup apacer?

Menurut Ulama Ikatan Muslimin Malaysia,mereka melahirkan kegusaran dan kebimbangan akan menularnya gejala fahaman liberal dan fahamn yang songsang dalam kalangan masyarakat islam di Malaysia yang bertopengkan "Hak Asasi Manusia"

Hah lagi satu mana ye Pak-pak Lebai yang selalu duk canang kerajaan itu,kerajaan ini,tetapi benda macam ni pon kome udah tak tahu nak buat apa.Dan satu lagi persoalan yang Anak Jati ingin persoalkan siapa sebenarnya yang seronok nak kan LGBT ni ye???Kenapa mereka hanya menyokong dalan hal ini,bukan membantah??

Teman mengharapkan golongan ini cepat sedar dengan tindakkan yang mereka lakukan,jangan sampai sebab anda,kami pon terkena tempias sekali...

Ahli Pas Sertai program kerajaan BN,Sila Ambil Tindakkan Tegas


Hah terlupa pulak Anak Jati Malaya nak cerita tentang satu majlis yang AJM hadir pada majlis BNPC bersama MB Perak,kebetulan berada di sana .Anak Jati terjumpa dan terdengar ada berita yang mengatakan ada ahli pas yang menyertai perjumpaan ini.

Bagi Anak Jati Malaya ia satu tindakan bijak dan profesional atas sebab beliau lebih sayangkan perpaduan antara Parti Terbesar Orang Melayu Islam Iaitu PAS Dan UMNO sendiri.

Sifat keterbukaan Zambry Kadir ini dilihat satu langkah yang sangat positif dan perlu dicontohi oleh pemimpin yang lain. Zambry Kadir mengajak kepada ahli BNPC supaya ketepikan ideologi politik demi pembangunan negeri Perak

Tergemparrr:Lagi Ahli UMNO sertai pakatan rakyat


 

Sudah lumrah dunia yang benar pasti akan menang,apa yang dapat kita lihat kini,ramai sudah ahli PR yang sudah hilang kepercayaan pada pucuk pimpinan mereka,banyak yang diantara mengatakan bahawa pucuk pimpinan telah lari dari landas perjuangan mereka,bukan itu saja,diantara pemimpin banyak agenda dan kepentingan sendiri

beginikah PEMIMPIN??ingin mengulingkan kerajaan sekadar memenuhi kehendak sendiri?itu saja ka??
 ANDA ADA JAWAPANNYA!!!


Dibawah adalah petikan daripada temuramah bersama dengan bekas Pengerusi DAP Lembah Kinrara, Harun Abdul Wahab(gambar)

Kalau bukan kita yang nak tolong bangsa kita sendiri, siapa yang akan datang menghulur bantuan. Kami juga ibarat `melukut di tepi gantang' bila bersama-sama DAP walaupun pada awal penubuhan DAP Cawangan Lembah Kinrara, Puchong dua tahun yang lepas, kami ini diibaratkan sebagai `anak emas', apa sahaja yang permintaan kami, kononnya akan ditunaikan oleh DAP khususnya ADUN Kinrara yang kini merupakan Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok, ujar bekas Pengerusi DAP Lembah Kinrara, Harun Abdul Wahab, 58.

 dan juga berberapa gambar ahli-ahli  yang telah keluar klik SINI

Ostat Bob akan bertanding PRU 13??



Bob Lokman yang kini penceramah agama dan politik Pas menolak untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Bob atau nama sebenarnya, Mohd Hakim Lokman berkata, wakil Pas pernah menawarkan beliau untuk menjadi calon di kawasan Subang, Selangor akhir tahun lalu, namun tawaran itu terpaksa ditolak atas sebab kesihatan.

“Saya mengalami sakit jantung sejak tujuh tahun lalu. Biarpun berminat dalam bidang politik, saya menolak tawaran Pas sebab saya tidak bertenaga, jadi wakil rakyat perlu kuat dan bertenaga untuk bekerja siang dan malam.

“Kalau dikira dalam bidang politik, jika untuk bantu orang, saya memang berminat. Walaupun tidak bertanding, saya kini giat membantu parti dengan memberi ceramah kepada orang ramai bergantung kepada jemputan penganjur,” katanya semalam.

Bob Lokman sememangnya dikenali dalam industri hiburan dan keputusan beliau menjadi ahli Pas 19 Februari 2011 di Kedah lalu memulakan fenomena penyertaan ramai selebriti ke dalam parti itu termasuk Aishah, Abby Abadi, Renggo Arrow dan Hairie Othman.

Beliau berkata, ceramah disertainya bagi memudahkan orang ramai berfikir untuk menentukan parti terbaik yang perlu dipilih pada PRU13 nanti.

“Dalam semua parti, perjuangan Pas mempunyai jalan yang paling panjang kerana kalau kita mendengar ceramah Pas, ia berkisarkan tentang dunia dan akhirat.

“Berlainan pula dengan parti lain yang berceramah hanya cenderung kepada dunia sahaja termasuk hal ekonomi,” katanya.

Kata beliau, selagi Islam tidak menang, ini bermakna Pas belum menang secara keseluruhan, sebaliknya jika Islam diterima oleh semua orang, ia membawa Pas berada di atas.

Ditanya mengenai rakan artis iaitu penyanyi, Wan Aishah Wan Ariffin, 48, yang dikhabarkan menjadi calon pada PRU13 nanti, beliau berkata, khabar angin itu diterima secara positif.

“Beliau layak bertanding kerana mempunyai personaliti menarik. Lagipun beliau (Aishah) memang belajar dalam bidang Sains Politik sebelum ini,” katanya.

SUMBER: MPP

Najib VS Muhyiddin ??



Apa salah Tan Sri Dato Muhyiddin Yassin Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Presiden UMNO dalam isu serangan Deepak Jaikishan keatas Perdana Menteri Dato; Sri Najib Tun Razak dan isteri Datin Sri Rosmah Mansor?

Sejak seminggu ini media pembangkang hebat merekayasa fitnah jahat bahawa dalang utama serangan Deepak Jaikishan keatas PM dan isteri disebabkan oleh Muhyiddin Yassin. Apakah benar dakwaan tersebut?

Artikel Penuh:SINI

Benarkah Deepak Mati Pucuk??


Sekali lagi khidmat penjual karpet,Deepak Jaikishan yang sedang tertekan dengan masalah tuntutan hutang beratus juta ringgit dari institusi kewangan dimanfaatkan oleh jentera propaganda PR untuk memanaskan kembali ceritera mengenai Altantuya.Kian dekat musim pilihan raya,ada sahaja propaganda murahan dan fitnah adu domba akan bergentanyangan kerana sudah menjadi tabie pemimpin dan penyokong PR untuk mencari keuntungan politik melalui kaedah sedemikian rupa.Kali ini,PR melalui Deepak melontarkan satu lagi propaganda versi baru kononnya Razak Baginda mengalami masalah mati pucuk dengan demikian mustahil untuk teman wanitanya yang merupakan model dari Mongolia,Altantuya mengandung.

Seperti mana umum ketahui,PR seboleh mungkin cuba mengaitkan kematian Altantuya dengan Perdana Menteri,Datuk Seri Najib dan isterinya.Kononnya PM mempunyai hubungan sulit dengan Altantuya sehingga menyebabkan wanita itu mengandung kemudian terbabit mengarahkan pembunuhan model Mongolia itu untuk menyembunyikan kes tersebut.Maksud tersirat melalui dakwaan terbaru Deepak itu jelas menghala ke arah membantu jentera propaganda PR yang masih cuba membina persepsi bahawa anak yang berada dalam kandungan Altantuya semasa wanita itu dibunuh ada kaitan dengan Datuk Seri Najib Tun Razak. Orang lain yang sedap-sedap, tak pasal-pasal PM pula yang kena getah nangkanya. 

Artikel Penuh SINI

Wanita gila,bunuh diri di Berjaya Times Square??


Pihak Polis didalam satu kenyataan memberitahu media bahawa wanita yang membunuh diri di sebuah Pusat membeli belah di Ibukota, mengalami masalah mental..

ACP Zainuddin Ahmad dari Balai Polis Dang Wangi menjelaskan, menurut makluman yang diberikan kepada pihak Polis, wanita yang berusia 36 tahun berkenaan mempunyai masalah tekanan perasaan sejak beberapa tahun yang lalu.

Oleh itu, kes berkenaan kini dikategorikan sebagai kes bunuh diri dan pihak Polis menolak sebarang spekulasi yang menyatakan mangsa telah ditolak dari Tingkat 6 bangunan berkenaan seperti yang tersebar di laman-laman sosial.

Sementara itu, seorang saksi yang tidak mahu dikenali menjelaskan, beliau ternampak wanita berkenaan meniti ditebing tingkat 6 Pusat membeli belah terbabit sebelum terjun ke bawah.

Artikel Penuh : SINI 

Dato’ Dr Haron Din dah Keluar Parti?


Benarkah dakwaan yang mengatakan Timbalan Mursyidul Am Pas iaitu Tuan Guru Dato’ Dr Haron Din dikhabarkan telah keluar dari Pas. Beliau dikatakan meninggalkan Pas kerana tak berpuas hati dengan campurtangan DAP khususnya Karpal Singh terhadap keputusan Isu Kalimah Allah yang dibuat oleh Majlis Syura Pas.

Selain itu, Dato’ Haron Din juga dikatakan tak berpuas hati dengan tindakan Anwar yang tetap mahukan Kalimah Allah digunapakai oleh Kristian dan kafir di Malaysia.

Sebelum ni, sebuah blog Pakatan telah mendedahkan pertemuan Haron Din dengan Anwar pada 7hb Februari yang lalu.

Gua dimaklumkan bahawa didalam pertemuan tersebut, Dato’ Haron Din telah menasihati Anwar supaya jangan mempermainkan isu kalimah Allah dan mendesak Anwar menghalang DAP dari terus menimbulkan isu berkenaan.

Malangnya, pada ucapannya di sebuah Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Sabah, Anwar dengan lantang mewar-warkan dihadapan masyarakat Kristian bahawa Pakatan akan terus membenarkan kalimah Allah digunakan oleh kafir.

Peserta Bersih Hampir merempuh Najib


Memang dasar bersih la kan apabila hari ini di Ipoh Perak,Satu Program iaitu perasmian pusat UTC yang berlangsung dengan jayanya dapat menarik ribuan pengunjung dari serata negeri Perak.

Program perasmian yang dirasmikan sendiri oleh YAB Perdana Menteri Malaysia,Ds Najib Bin Razak berjalan dengan lancarnya tanpa gangguan bershit...Kih Kih Kih...

Utk sedikit info tentang perasmian UTC sila klik SINI

Shila Amzah masih ada hati sama Syarnazz


Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad.

SELEPAS lagu ciptaan pertamanya, Patah Seribu menjadi hit tahun lalu, penyanyi popular, Shila Amzah muncul dengan lagu terbaru berjudul Masih Aku Cinta, di sebalik isu berkaitan cintanya yang masih hangat diperkatakan.

Menerusi laman mikro Twitternya hari ini, Shila memperkenalkan lagu tersebut kepada peminatnya.

Ekoran konflik yang melanda hubungan cintanya dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad baru-baru ini, lagu tersebut dikatakan dituju buat kekasihnya itu.

"My new sounds, Masih Aku Cinta... lagu baru saya... lagu yang saya tulis untuk dia)," tulisnya pada 5.30 petang tadi.

Dalam interaksinya dengan peminat di Twitter, Shila seakan mengesahkan lagu tersebut untuk seseorang lelaki yang diduga sebagai Sharnaaz.

Shila menjawab "ya" ketika @zeehedzline menulis, "adakah untuk dia?"

Artikel Penuh:sini

Datuk Dicekup Kantoi Berbogel ketika sambut hari kekasih


khalwat

KUALA LUMPUR - “Jangan ambil wang itu, takut hilang. Saya sudah kumpul lama untuk beli rumah,” kata seorang lelaki selepas pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) menemui wang RM15,000 ketika pemeriksaan dilakukan di bilik sebuah hotel, di sini, semalam.

Lelaki berusia 20 tahun itu ditahan bersama pasangannya, seorang remaja berusia 16 tahun antara 10 pasangan yang ditahan sempena pada malam sambutan Hari Kekasih.

Ketika disoal penguat kuasa, lelaki dari Kuala Lumpur itu berkali-kali memberitahu wang itu adalah untuk membayar pendahuluan pembelian rumah yang disimpan hasil perniagaan yang diusahakan.

Sementara itu, sepasang pelajar berusia 17 tahun yang cuba menipu pihak berkuasa kononnya mereka adik-beradik, ditahan kerana disyaki berkhalwat, di bilik sebuah hotel.

Apabila diberitahu pegawai penguat kuasa bahawa kes mereka akan dimaklumkan kepada ibu bapa mereka, mereka menangis dan minta dilepaskan.


Datuk dicekup dengan janda

Dalam operasi sama juga, seorang ahli perniagaan berpangkat datuk ditahan bersama seorang janda di sebuah bilik di hotel bajet di Jalan Tiong Nam, awal pagi semalam.

Datuk yang berumur 60 tahun berada dalam bilik bersama wanita berusia 29 tahun apabila pihak penguat kuasa mengetuk pintu bilik.

Setelah pintu dibuka selepas diketuk kira-kira 15 minit, datuk itu didapati dalam keadaan separuh bogel, sementara wanita itu berkemban.

Janda itu difahamkan memberitahu pihak penguat kuasa bahawa dia susah dan sedar apa yang dilakukan adalah satu kesalahan.

Datuk itu pula mengaku tiada pertalian sah dengan wanita berkenaan.

Pihak penguat kuasa juga menahan seorang wanita hamil lapan bulan dan seorang lelaki yang disyaki berkhalwat.

Abby Abadi amalkan ajaran syiah??


Makin hari,makin meroyan lar si inspektor sorang ni ...Adui dgr citer yang terbaru si inspektor ni mengeluarkan fatwa terbarunya iaitu menghalalkan darah UMNO...Fuyyo dasyat giler kan ...

Nampak nya memang ada dasar syiah dalam si inspektor ni.Dalam syiah ni memang betul menghalalkan darah orang yang bukan sealiran dengannnya.Hah ce kome tengok twit si Inspektor ni.Apa dia kata..Kome komen la sendiri.


Inilah masalahnya bila belajar tak habis tapi nak tunjuk pandai. Suka - suka hati je nak letak hukum ikut kepala lutut dia sendiri.Kalu kome tak caya kome gi belajar tentang ciri -ciri syiah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget