Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 16 February 2013

Ahli Pas Sertai program kerajaan BN,Sila Ambil Tindakkan Tegas


Hah terlupa pulak Anak Jati Malaya nak cerita tentang satu majlis yang AJM hadir pada majlis BNPC bersama MB Perak,kebetulan berada di sana .Anak Jati terjumpa dan terdengar ada berita yang mengatakan ada ahli pas yang menyertai perjumpaan ini.

Bagi Anak Jati Malaya ia satu tindakan bijak dan profesional atas sebab beliau lebih sayangkan perpaduan antara Parti Terbesar Orang Melayu Islam Iaitu PAS Dan UMNO sendiri.

Sifat keterbukaan Zambry Kadir ini dilihat satu langkah yang sangat positif dan perlu dicontohi oleh pemimpin yang lain. Zambry Kadir mengajak kepada ahli BNPC supaya ketepikan ideologi politik demi pembangunan negeri Perak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...