Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 28 April 2013

PANAS TERIK !!! AZHAR SULAIMAN SEDIA DIPANAH PETIR !!!



Keberanian yang ditampilkan Azhar Sulaiman sememangnya sukar disangkal lagi. Terbaru melalui facebook miliknya, dengan meyakini video seks iras Anwar Ibrahim adalah tulen, beliau menyatakan kesediaannya untuk dipanah petir sekiranya ketulenan video itu dapat dinafikan.


[VIDEO WAJIB TONTON] TERHARU BEB !!! DOA SEORANG ANAK ISTIMEWA CALON PERMATANG PAUH !!!



Anak sulung calon Barisan Nasional (BN) kawasan Parlimen Permatang Pauh, Muslidhuddeen Rabbani Mazlan mengharapkan bapanya, Dr Mazlan Ismail memenangi kerusi itu pada Pilihan Raya Umum ke-13, 5 Mei ini.

Muslidhuddeen Rabbani, 25, yang cacat penglihatan sejak dilahirkan berkata setiap hari selepas solat beliau sentiasa mendoakan kejayaan bapanya dan berharap bapanya dapat membantu golongan yang memerlukan.

“Saya doakan walid menang dan dapat bantu orang susah. Kalau boleh saya juga nak ikut walid berkempen dan teman walid pergi mengundi,” katanya kepada pemberita selepas mengikuti bapanya berkempen di Pusat Program Pemulihan Dalam Komuniti, Kampung Pertama, dekat sini hari ini.

Beliau yang menuntut di Madrasah Tahfiz Al-Kayyis di Merbau Kudung, Sungai Dua dekat sini berkata beliau juga tidak sabar untuk mengundi buat pertama kalinya dan ia bertambah manis apabila bapanya turut bertanding pada pilihan raya ini.

Muslidhuddeen Rabbani dilahirkan di Hospital Pulau Pinang juga mempunyai keistimewaan menghafaz 12 juzuk Al-Quran.

Sementara itu, Mazlan berkata pihaknya merancang untuk membina sebuah pusat kebajikan khas untuk golongan Orang Kurang Upaya (OKU) di parlimen itu yang akan dijadikan sebagai pusat informasi untuk menyalurkan pelbagai maklumat termasuk peluang pekerjaan kepada golongan berkenaan.

“Saya berjanji Insya-Allah, akan bagi harapan baharu bukan hanya untuk orang biasa tetapi kepada mereka (golongan OKU) juga,” katanya.

Beliau berkata kejayaan yang dikecapi beliau sehingga hari ini adalah hasil berkat doa anak istimewanya itu dan berharap doa anaknya untuk melihat beliau menang pada PRU13 ini dimakbulkan. – Bernama



PANAS TERIK !!! PEMANTAU SPR DIKEPUNG DAN DIUGUT!!!



Ini satu lagi berita gempak yang SH terima dari seorang sahabat lewat petang tadi. Satu insiden telah berlaku dan menunjukkan provokasi puak - puak Pakatan.

Rasanya semua orang tau yang Peraturan SPR telah menetapkan, bendera parti yang tidak bertanding TIDAK DIBENARKAN untuk dipasang.

Jika ada yang pasang jugak, maka skuad pemantau SPR yang terdiri daripada anggota keselamatan berhak untuk menurunkan bendera tersebut.

Namun, sebaik sahaja mereka mahu mengambil tindakan sedemikian, datang 100 orang pencacai Pakatan Haramjadah tu mengepung 10 orang skuad pemantau SPR.

Mereka siap membuat provokasi dan mengugut pemantau tersebut agar tidak menurunkan bendera PAS dan PKR sedangkan yang bertanding dikawasan tersebut ialah DAPigs.

Yang paling menyedihkan, skuad pemantau itu terdiri dari kalangan orang Melayu manakala yang membuat provokasi itu jugak orang Melayu.

Disini kita dapat lihat dengan jelas amalan 'Gengsterisme' dikalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu memang berkembang mekar sejak kebelakangan ini.

Tetapi sebaliknya, mereka menunding jari dan menyalahkan orang lain pula yang bersalah. Konon - kononnya orang lain pulak yang gengster.

Bayangkan. Belum pun diorang dapat memerintah, peraturan dan undang - undang sedia ada berani diorang lawan. Kalau diorang dah dapat kuasa kelak, macam mana pulak?

Itu baru sikit beb. Kita tak heran la kalau puak - puak Pakatan Haramjadah ni sanggup menggunakan keganasan demi untuk mencapai impian diorang.

Jangan cakap dengan orang lain. Malah sesama ahli dalam satu parti diorang sendiri pun boleh cedera parah kena balun sebab pemilihan pucuk pimpinan.


Adakah ini corak perkembangan masyarakat yang kita mahu wariskan kepada anak - anak kita kelak? Adakah ini amalan yang kita nak anak - anak kita ikut?

Sudah la tuan - tuan sekalian!!! Cukup - cukup la kita ditipu dek permainan Politik puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang bukannya berjuang untuk menjaga kepentingan rakyat. Tapi diorang berjuang untuk kepentingan diri sendiri je!!!


PANAS TERIK !!! KANTOI - Anak Muda Di Rasuah Calon Pas



Bila kerajaan pimpinan Najib Razak melaksanakan BR1M 1.0 dan 2.0 kepada rakyat miskin, PAS mula menyalak kata BN amalkan rasuah.

Paling gila bila Nik Aziz kata, rakyat yang dapat BR1M itu ibarat ayam dan itik yang diberi makan oleh tuanya. Biarpun yang paling depan beratur ambil BR1M adalah orang PAS sendiri.

Cuba kita tengok video di bawah. Anak muda bermotor di beri wang RM10.00 untuk berarak pusing kampung oleh pemimpin PAS tempatan.





Nik Aziz nak kata apa pula dengan tindakan pemimpin PAS tempatan yang bagi RM10.00 pada anak muda di atas?

Apakah ini dianggap sedekah oleh Nik Aziz? Yang dalam video ini halal ke haram? Nik Aziz perlu bagi penjelasan.

Seorang pemimpin yang baik dan alim, dia tidak boleh double standart. Jangan pula kata yang BN buat haram tapi yang PAS buat halal.

RM10.00 ringgit beb? Inikah nilai anak muda di mata orang PAS? Sepatutnya di Kelantan, PAS perlu fikir bagaimana nak bina potensi anak muda.

PAS Kelantan sepatutnya fikirkan bagaimana nak kurangkan jumlah migrasi anak muda Kelantan ke negeri luar dengan membuka peluang pekerjaan yang banyak.

Ini tidak, tiap kali nak PRU maka PAS akan jadikan anak muda sebagai mangsa dengan memberi upah RM10.oo dan berarak naik motor pusing kampung sambil kibar bendera PAS. Lepas tu mereka jaja "Anak Muda Geng Kita".

Macam sial jer kan orang PAS ni? Anak muda Kelantan sebenarnya dalam keadaan tidak sedar telah menjadi mangsa politik PAS Kelantan.

SUMBER

PANAS !!! ANAK JATI SOKONG UBAH !!!



Dalam tempoh setahun dua, perkataan 'ubah' sering kali meniti dari bibir ke bibir pemimpin Pakatan Haramjadah dalam usaha mereka untuk mempengaruhi rakyat.

Cara mereka menyampaikan hujah dalam ceramah dan penulisan, seakan memperlihatkan pembangkang sudah mengalami pelbagai perubahan bersesuaian dengan zaman. 

Sementara BN yang menerajui negara ini pula digambarkan sebagai kaku dan jumud tanpa sebarang transformasi.

Walhal tanpa mereka sedari, slogan ubah yang mereka tonjolkan sebenarnya lebih cocok untuk dikaitkan dengan keperluan mengubah pucuk kepimpinan mereka sendiri.

Memandangkan sejak berbelas tahun atau puluhan tahun lepas orang yang sama juga yang dok masih menerajui parti-parti pembangkang.

Si Ketua Penipu tu sebagai contoh, semenjak sedekad lalu kekal sebagai Ketua Umum PKR tanpa perlu melalui sebarang proses pemilihan parti. 

Manakala isterinya pula masih menerajui PKR sebagai Presiden, di masa yang sama ruang seluasnya dibuka untuk anak sendiri mendaki hierarki kepimpinan parti.

Dalam tempoh yang sama, UMNO yang paling dicemburui Anwar sudah bersilih ganti pucuk pimpinannya dari Tun Dr. Mahathir kepada Tun Abdullah Ahmad Badawi. 

Dan kini Dato' Seri Najib Tun Razak pula sebagai pemimpin utama parti, menunjukkan wujudnya perubahan dan peralihan selari dengan tuntutan semasa. 

Dalam konteks politik DAPigs pula, sejak berpuluh tahun lalu, muka yang sama juga menerajui parti tersebut sejak sekian lama.

Lim Kit Siang masih kekal selaku pemimpin utama yang menentukan hala tuju DAPigs dengan dibantu anaknya sendiri, Lim Guan Eng sebagai Setiausaha Agung. 

Sementara, Karpal Singh pula terus menjadi suara rasmi DAP dalam mendepani isu-isu politik yang serba sensitif. 

Pendek kata idea kepimpinannya sama saja, kalau tak rasis, mereka akan bercakap soal kepentingan sekelompok, selari dengan konsep kepimpinan mentor mereka di Singapura.

Di lihat dari aspek kepimpinan parti, jelas sekali slogan 'ubah' yang digembar-gemburkan oleh mereka langsung tak menepati maksudnya. 

Melainkan ianya sekadar mencanangkan idea propaganda untuk memperdaya rakyat supaya memilih mereka bagi menggantikan pucuk pimpinan negara.

Sedangkan tanpa wujudnya peralihan kepimpinan dalam parti, bermaksud ideanya kekal tepu ditakuk yang sama dan masih tak berkembang. 

Sebarang perubahan yang diwar-warkan hanya seumpama mencurah air ke daun keladi, tiada maknanya untuk negara dan rakyat kebanyakan.

Sebelum diorang nak teruskan angan-angan mencanangkan sebarang perubahan, lebih diorang dulu buat perubahan dalaman parti.

Untuk itu, manfaatkan PRU-13 ini untuk menyampaikan isyarat jelas dengan menolak pemimpin-pemimpin PR yang sudah terlalu lama mengawal kepimpinan parti. 

Humban saja Si Kit Siang, Si Ketua Penipu dan Si Karpal Singh tu jauh ke alam persaraan supaya satu anjakan paradigma dapat dilaksanakan.

CALON BN SUNGAI RAPAT !!!


UNDILAH DATO HAMIDAH OSMAN SEBAGAI YB DUN SG RAPAT !!!

PANAS TERIK !!! VIDEO AZHAR SULAIMAN PULAK TERSEBAR !!! Jahat Betul



             

GEMPAR !!! Gempar!!! Datin Azizah Meninggal Dunia !!!


Penyanyi kumpulan Orkes Nirwana, Datin Azizah Mohamad, 66, meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur (HKL) dekat sini kira-kira pukul 11.26 malam, Jumaat.

Allahyarham meninggal dunia akibat kanser pangkal rahim tahap akhir yang dihidapinya sejak setahun lalu selain beberapa penyakit lain seperti darah tinggi dan kencing manis.

Beliau meninggal dunia di sisi suaminya, penyanyi irama pop yeh yeh, Datuk A. Rahman Hasaan dan ahli keluarga lain.

Anak kepada Allahyarham, pelakon dan pengarah, Khir Rahman yang dihubungi mStar Online berkata, semua ahli keluarga redha dengan kehilangan itu kerana pihak hospital telah memaklumkan keadaan ibunya yang tidak dapat diselamatkan lagi.

Jelas Khir, tiga hari sebelum Allahyarham menghembuskan nafas terakhir, ibunya sudah tidak sedarkan diri.
"Selepas doktor memberitahu kami perlu bersedia dengan sebarang kemungkinan semua ahli keluarga sentiasa bersamanya.

BACA LAGI DI BUDAK BENTENG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget