Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 28 April 2013

PANAS TERIK !!! PEMANTAU SPR DIKEPUNG DAN DIUGUT!!!



Ini satu lagi berita gempak yang SH terima dari seorang sahabat lewat petang tadi. Satu insiden telah berlaku dan menunjukkan provokasi puak - puak Pakatan.

Rasanya semua orang tau yang Peraturan SPR telah menetapkan, bendera parti yang tidak bertanding TIDAK DIBENARKAN untuk dipasang.

Jika ada yang pasang jugak, maka skuad pemantau SPR yang terdiri daripada anggota keselamatan berhak untuk menurunkan bendera tersebut.

Namun, sebaik sahaja mereka mahu mengambil tindakan sedemikian, datang 100 orang pencacai Pakatan Haramjadah tu mengepung 10 orang skuad pemantau SPR.

Mereka siap membuat provokasi dan mengugut pemantau tersebut agar tidak menurunkan bendera PAS dan PKR sedangkan yang bertanding dikawasan tersebut ialah DAPigs.

Yang paling menyedihkan, skuad pemantau itu terdiri dari kalangan orang Melayu manakala yang membuat provokasi itu jugak orang Melayu.

Disini kita dapat lihat dengan jelas amalan 'Gengsterisme' dikalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu memang berkembang mekar sejak kebelakangan ini.

Tetapi sebaliknya, mereka menunding jari dan menyalahkan orang lain pula yang bersalah. Konon - kononnya orang lain pulak yang gengster.

Bayangkan. Belum pun diorang dapat memerintah, peraturan dan undang - undang sedia ada berani diorang lawan. Kalau diorang dah dapat kuasa kelak, macam mana pulak?

Itu baru sikit beb. Kita tak heran la kalau puak - puak Pakatan Haramjadah ni sanggup menggunakan keganasan demi untuk mencapai impian diorang.

Jangan cakap dengan orang lain. Malah sesama ahli dalam satu parti diorang sendiri pun boleh cedera parah kena balun sebab pemilihan pucuk pimpinan.


Adakah ini corak perkembangan masyarakat yang kita mahu wariskan kepada anak - anak kita kelak? Adakah ini amalan yang kita nak anak - anak kita ikut?

Sudah la tuan - tuan sekalian!!! Cukup - cukup la kita ditipu dek permainan Politik puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang bukannya berjuang untuk menjaga kepentingan rakyat. Tapi diorang berjuang untuk kepentingan diri sendiri je!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget