Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 21 April 2013

PANAS!!!TAKUTNYA!!!BLOGGERS ANAK JATI TERIMA UGUTAN BUNUH !!!

Tugas blogger kini bukan lah satu tugas yang mudah pada pihak blogger.Tugas blogger kali ini dilihat lebih mesra pengguna.

apa yang anak jin nampak sekarang ni,tugas bloggger kini dilihat seakan~akan seorang peguam yang tidak ada apa~apa kelulusan.

Apa yang Anak jin lihat .bloggers di Malaysia ni dilihat mempertahankan segala apa sahaja tuannya walaupon jelas lagi terang tuan nya melakukan kesilapan

Tugas blogger kini lebih hebat daripada wakil rakyat sebenarnya,kerana apa anak jin berkata sedemikian ,apa sahaja isu tempatan atau isu dalamn,perkara ini akan sampai ke telinga bloggers dulu sebelum disampaikan sesuatu isu keperingkat lebih tinggi.

Kalau dilihat jasa seorang bloggers memang anak jin boleh classify kan tugas blogger bukan lah mudah atau senang.Sebalaiknya tugas blogger berhadapan dengan isu ancaman bunuh atau sebagainya.

Besarkan jasa bloggers daripada wakil rakyat..HEHEHE

PANAS !!! RIBUAN HADIR KE CERAMAH PAS !!!

SEREMBAN 21 April - Pas menerima tamparan awal pada hari pertama kempen Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) apabila ceramah calonnya di Dewan Undangan Negeri (DUN) Lenggeng, Zulkefly Mohammad Omar hanya dihadiri 10 orang penyokong di Kampung Pantai dekat sini malam tadi.

Walaupun bercakap soal janji, habuan dan kebaikan menyokong pembangkang, khususnya Pas, Zulkefly nyata gagal menarik perhatian orang ramai untuk hadir ke ceramah yang dibuat di bawah sebuah khemah itu.

Tambahan pula, kemampuan calon Barisan Nasional (BN), Datuk Ishak Ismail yang turut mengadakan ceramah pada jarak 50 meter itu, lebih menggamit penyokong untuk hadir mendengarnya.

Lebih menyedihkan ceramah bermula pukul 10 malam di kem Pas itu, tidak kedengaran laungan "takbir" seperti selalu, malah wajah penyokong yang mendengarnya juga kelihatan mengantuk.

Zulkefly dalam ceramahnya yang hambar itu, menggunakan kesempatan untuk memburuk-buruk Barisan Nasional (BN) khususnya terhadap kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib dan timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin kononnya gagal menguruskan negara.

Malangnya dia tidak pula memberitahu betapa gagalnya diri sendiri kerana tidak mampu mentadbir kem ceramahnya sehingga yang datang pada majlis itu hanya 10 orang sahaja. - UTUSAN ONLINE

PANAS TERIK !!! Calon Melayu DAP Kecut ! BILA MELAYU,CINA DAN INDIA SOKONG CALON BN !

 

 

 

 
 

PANAS !!! Sewajarnya UMNO/BN Ucap Terima Kasih Pada PR ?!


Sewajarnya kita juga kena berterima kasih kat pakatan roket, dalam dia orang sinuk memfitnah dan mencaci kita sebenarnya ada hikmah disebaliknya yang mungkin ramai yang tak tau atau pun sedar! Sebenarnya kita sedang lakukan pemutihan yang ramai tak berapa perasan, secara auto kita kini sedang adakan pembersihan dalam parti Barisan Nasional mahu pun UMNO itu sendiri...
Tak payah nak merancang untuk pemutihan, sebenarnya pakatan roket banyak membantu, kalau kita lihat dewasa ini golongan tamak dan haloba dalam BN dan UMNO dengan sendiri terkeluar dari parti, mereka-mereka yang tamak, haloba, gila kuasa dan bermasalah secara beransur keluar dari group atau parti, elok la dema keluar kerana ada dalam parti pun menyusahkan jer, kerenah dema kekadang getek sesangat rakyat melihat, perangai yang banyak menyusahkan parti, malah lebih teruk dari tu rasuah, salah guna kuasa, perangai buruk, keroskan moral danmacam-macam lagi yang buat Parti dan nama baik pemimpin jadi buruk dan diambil kesempatan oleh pembangkang jadikan idea dalam ceramah menghentam kita sebaliknya...
Sepekara lagi kita juga sepatutnya bersyukur pada dema yang akhirnya menyebabkan ulama-ulama serta tokoh agama kini menyertai kita atas dasar atau sebab pekbangkang dalam kempen buang ulama dan terima artistdemi mahukan kemenangan, merek lupa yang golongan ulama mungkin tak menghibur dan menjatuhkan air liur mereka ketika cermah atau konsert dalam cermah perdana mereka, mereka lupa Allah swt sentiasa memelihara golongan ulama dan tokoh agama yang cukup jelas pertahan dan perjuangkan Islam. Mereka lupa yang mereka bukan tuhan.
Elok la tu bior dema ambik artis dan kita pulak terima ulama, senang kan kita yang tak payah nak buang atau putihkan parti, secara auto lahabau seperti dema ni keluacpsecara auto dan di ambik oleh pembangkang, elok la sesangat ada pun menyusahkan kita jer... Hehehe terima kasih Pakartun Roket

PANAS TERIK !! APA SUDAH JADI DENGAN PKR LUMUT NIH ???

M.P. Shamugum (kanan) menurunkan papan tanda perasmian di pejabat PKR Lumut selepas mengisytiharkan membubarkan PKR Cabang Lumut di Sitiawan, Perak malam ini.

Tidak sampai 24 jam selepas proses penamaan calon yang menyaksikan pertembungan sesama sendiri calon mereka, krisis dalaman pembangkang terus meruncing apabila satu persatu pemimpin, ahli dan penyokong mereka bertindak meninggalkan parti.

Berita penuh klik sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget