Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 21 April 2013

PANAS !!! Sewajarnya UMNO/BN Ucap Terima Kasih Pada PR ?!


Sewajarnya kita juga kena berterima kasih kat pakatan roket, dalam dia orang sinuk memfitnah dan mencaci kita sebenarnya ada hikmah disebaliknya yang mungkin ramai yang tak tau atau pun sedar! Sebenarnya kita sedang lakukan pemutihan yang ramai tak berapa perasan, secara auto kita kini sedang adakan pembersihan dalam parti Barisan Nasional mahu pun UMNO itu sendiri...
Tak payah nak merancang untuk pemutihan, sebenarnya pakatan roket banyak membantu, kalau kita lihat dewasa ini golongan tamak dan haloba dalam BN dan UMNO dengan sendiri terkeluar dari parti, mereka-mereka yang tamak, haloba, gila kuasa dan bermasalah secara beransur keluar dari group atau parti, elok la dema keluar kerana ada dalam parti pun menyusahkan jer, kerenah dema kekadang getek sesangat rakyat melihat, perangai yang banyak menyusahkan parti, malah lebih teruk dari tu rasuah, salah guna kuasa, perangai buruk, keroskan moral danmacam-macam lagi yang buat Parti dan nama baik pemimpin jadi buruk dan diambil kesempatan oleh pembangkang jadikan idea dalam ceramah menghentam kita sebaliknya...
Sepekara lagi kita juga sepatutnya bersyukur pada dema yang akhirnya menyebabkan ulama-ulama serta tokoh agama kini menyertai kita atas dasar atau sebab pekbangkang dalam kempen buang ulama dan terima artistdemi mahukan kemenangan, merek lupa yang golongan ulama mungkin tak menghibur dan menjatuhkan air liur mereka ketika cermah atau konsert dalam cermah perdana mereka, mereka lupa Allah swt sentiasa memelihara golongan ulama dan tokoh agama yang cukup jelas pertahan dan perjuangkan Islam. Mereka lupa yang mereka bukan tuhan.
Elok la tu bior dema ambik artis dan kita pulak terima ulama, senang kan kita yang tak payah nak buang atau putihkan parti, secara auto lahabau seperti dema ni keluacpsecara auto dan di ambik oleh pembangkang, elok la sesangat ada pun menyusahkan kita jer... Hehehe terima kasih Pakartun Roket

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget