Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday, 26 April 2013

KENAPA HAMIDAH OSMAN DIGELAR PONDAN NI??? Pelik Betul !!!

Datuk Hamidah Osman

BERSIH menyenaraikan calon BN untuk DUN Sungai Rapat Datuk Hamidah Osman sebagai salah seorang ahli politik yang meneruskan keganasan politik, apabila beliau didakwa menarik kolar baju calon PKR Gopeng Dr Lee Boon Chye.

si pondan ni nak tunjuk cara kononnya YB Midah cekak bajunya


Beliau juga didakwa merampas kamera seorang pekerja parti PKR dan menghempaskannya ke tanah dalam satu pergelutan di antara penyokong kedua-dua parti, yang berlaku pada malam 22 April di Taman Tasik Permai, Batu Gajah.


*cerita sebenar KLIK SINI


“Perbuatan ini tidak boleh dibiarkan, jadi kami menyenaraihitamkan Hamidah atas bentuk keganasan ke atas calon lawan," kata Irene Fernandez yang turut mengetuai jawatankuasa pemantau BERSIH Itu.

Laporan akhbar berbahasa Inggeris The Star bagaimanapun menangkis dakwaan berkenaan yang disifatkannnya sebagai "tidak munasabah".

Beliau sebaliknya menyalahkan Lee yang didakwanya menimbulkan provokasi ke atas penyokong BN apabila cuba membuka satu pusat operasi berhampiran pusat mereka.

PANAS !!! Hadi - Nasionalisma Melayu Yang Cetuskan Peristiwa 13 Mei ? ?

Dibawah adalah ceramah Hadi di Batu Rakit dua hari lepas, ceramah yang sama ketika beliau mengakui pemimpin2 Pas juga melakukan sumpah laknat dan baiah. - KLiK

Siapa kata isu ASSOBIYAH adalah isu lapuk ? Perhatikan gelagat Hadi dibawah -




Apabila kamu menolong bangsamu walaupun dia zalim.... ini ASSOBIYAH.

Mentang2 dia bangsa kita, zalim pun tolong, menzalimi orang lain pun tolong ... ini salah !

Inilah dasar Nasionalisme, fahaman kebangsaan yang sempit.... yang mencetuskan Peristiwa 13 Mei tahun 69, 

Kerana rakyat masih ingat, negeri2 yang kuat Pas tidak ada 13 Mei .....


Perkataan yang menjadi ASAS kepada pelbagai serangan Pas terhadap Umno - ZALIM, ZALIM, ZALIM ! Benarkah kerajaan sekarang ZALIM ? Ada saya tulis sedikit mengenai ZALIM ini dua bulan lepas - KLiK.


LAGI SINI

PANAS TERIK !!! VIDEO PANAS DAN TERLAMPAU DARI WARDINA DIDEDAHKAN !!!




Wardina bikin panas lagi beb.. Kalau dulu dia sibuk berceramah dengan puak-puak PKR diatas pentas yang sama.., sekarang ni dia sibuk pulak komen pasal penyebaran video lucah mengenai pemimpin Pas di ruang siber..

Yang bestnya.., Wardina tak pulak suruh rakyat tolak si pelaku dalam video aksi terlampau tu tapi dia sibuk marah pasal penyebaran video berkenaan..

Gua pun tak tahu apa nak jadi pada minah perasan alim sorang nih.. Memang gila glamer sungguh laa.. 

Korang tengok sendirilah video dia kat bawah ni.. Gua pun naik geli tengok dia bercakap pasal soal moral padahal dia sendiri sokong individu yang memang terbukti langsung tak ada moral.. Macam gampang kann...

PANAS TERIK !!! DR MAZA RAMAL ANWAR KALAH TERUK DENGAN DR MAZLAN DI PERMATANG PAUH. ???



Calon parlimen P44 Permatang Pauh hari ini membuat kejutan apabila menerima sokongan dari bekas mufti Perlis, Dr Asri bagi menentang Anwar Ibrahim di kawasan berkenaan.

Dr Asri yang membuat kunjungan ke rumah Dr Mazlan juga menyatakan keyakinan bahawa calon Umno/BN tersebut mampu menjadi wakil rakyat yang lebih baik dari Anwar.

Selain itu, Dr Mazlan disifatkan calon yang merendah diri serta lebih mesra rakyat tak kira lapisan umur. Ini menjadi salah satu faktor anak tempatan Permatang Pauh itu diterima rakyat kebanyakan.

"Anwar akan berdepan laluan sukar kali ini memandangkan Dr Mazlan amat dekat dihati masyarakat Permatang Pauh..

Beliau juga mempunyai pengetahuan agama yang tinggi serta memiliki akhlak Islam yang jauh lebih baik dari Anwar..."


SUMBER MPP

PANAS TERIK !!! #PRU13 Parlimen Taiping - Engkau tak sokong PAS.... aku belasah engkau!!!



Beberapa hari yang lalu aku berjalan sekitar Selama .sengaja nak berjumpa kawan lama.  Memang lama juga ler bersembang tiba-tiba terkeluar ceritera dari kampong sg Dendang.  Khabarnya seorang aktivis  PAS telah menendang menumbuk dan memijak seorang wargaemas bekas penyokong PAS  yang kini telah beralih arah menyokong BN.   


Itulah yang aku dapat maklumat   ...   

cuba dengar apa kata warga emas ni.. 


Kredit to: taipingmali 

PANAS!!! Apa Kaitan Nurul Izzah Dengan Pelakon Lucah Ini?



Nurul Izzah dengan pelakon seks Vivian


Nurul Izzah ada hubungan Vivian, pelajar yang belajar di salah sebuah universiti di Singapura. Dahulu kita dikejutkan dengan aksi berani pasangan Alvin dan Vivian ini dalam blog mereka.


Mereka tanpa segan-silu menyiarkan gambar bogel dan aksi 'corn-cake ' mereka di dalam blog mereka hingga pihak berkuasa terpaksa menutup blog itu. Mereka juga tanpa rasa malu menyiarkan juga sesi temuramah penjelasan akan kenapa mereka beraksi telanjang dan lucah dalam blog itu.


Nak tengok gambar-gambar mereka yang dulu sila KLIK


Baru-baru si Vivian gampang ini cuba mensabatoj Barisan Nasional dengan bergambar bogel dengan merentang bendera Barisan Nasional pada tubuh bogelnya...memang cibai pompuan gampang ni.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget