Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday, 17 May 2013

Gila Babi!!! [21SX Sahaja] - (VIDEO) Sharifah Sakinah, Adik Kepada Sharifah Shahira Terus Meroyan…Mengaku Pondan, Tunjuk Kemaluan!




Sekarang, jom kita tengok pula Sharifah Sakinah mengaku beliau adalah seorang pondan dan menunjukkan bebird palsu beliau.



Sangap populariti? Sila komen dengan berhemah.



GEMPAR !!! PINTU KE ALAM BUNIAN DITEMUI !!!


Secara Jujurnya Anak Jati Malaya amat berminat dengan Pengembaraan Alam Ghaib ,Kali ini Anak Jati Ingin KOngsikan sedikit info mengenai Orang BUnian. Info ini dipetik dari Blog http://www.pag-paranormal.blogspot.com Orang Bunian ialah sebarang makhluk halus dari golongan jin dalam legenda Melayu.Orang Bunian ialah sebarang makhluk halus dari golongan jin dalam legenda Melayu.

Mereka dikatakan wujud dalam masyarakat besar, menyerupai struktur sosial manusia, mempunyai keluarga, puak, dan struktur masyarakat. Orang Bunian dikatakan mendiami kawasan hutan belantara, jauh dari perhubungan manusia, tetapi ada juga yang tinggal berdekatan dengan manusia malah berkongsi rumah dengan keluarga manusia. Sesetengah masalah kerasukan dikatakan berpunca dari orang bunian.

Orang bunian mempunyai kuasa luar biasa yang hebat, dan juga diketahui berkawan dan menolong manusia, terutamanya pawang atau bomoh. Orang bunian dikatakan menculik kanak-kanak, dan bayi di dalam perut wanita dan ada dituduh menyebabkan manusia sesat di dalam hutan.


Asal-usul
Terdapat beberapa pendapat mengenai asal-usul orang bunian, antaranya adalah mereka adalah dari keturunan jin. Pendapat kedua menyatakan mereka adalah hasil perkahwinan antara manusia dengan jin.
Hubungan dengan manusia
Oleh kerana orang bunian mirip dengan manusia (kecuali berasaskan fakta mereka biasanya ghaib atau halimunan) tidaklah menghairankan untuk mereka berkahwin dengan manusia. Malah ada pendapat yang mengusulkan bahawa bunian ini adalah hasil gabungan hubungan manusia dan jin. Bagaimanapun, ada juga yang mempertikaikannya kerana perbezaan bagi manusia (berasal dari unsur tanah) dan bunian (berasal dari unsur api). Terdapat cerita mengenai seorang lelaki yang mengahwini orang bunian, tetapi ingin kembali ke keluarga mereka yang telah ditinggalkan, memutuskan untuk meninggalkan orang bunian. Waktu pulang mereka ke golongan manusia, mereka mendapati bahawa setiap orang yang mereka kenal telah meninggal dunia, dan beberapa tahun sudah berlalu. Cerita ini pernah disebutkan dalam cerita dongeng Amerika iaitu Rip Van Winkle. Perkara tersebut menyerupai teori kerelatifan masa.
Pemakaian Bunian Wanita
Di Malaysia,berbeza dengan bunian lelaki yang mempunyai pakaian yang pelbagai, bunian wanita sering didapati memakai baju kebaya dan berselendang dikepala. Bunian wanita juga selalunya mengikat rambut gaya siput dua dikepala. Bunian tidak memakai tudung tertutup rapi ataupun labuh.
Di sekitar benua Eropah pula, bunian wanita sering dilihat berpakaian gaun tertutup bewarna putih atau warna lusuh dengan mahkota yang diperbuat dari ranting kayu yang melilit dan terdapat bunga-bunga kecil pada ranting tersebut.

Sedikit gambar yang berjaya diambil oleh Kru Pengembaraan Alam Ghaib mendapati sebuah pintu alam bunian bersebelahan dengan pohon buluh disebuah taman rekreasi yang tidak lagi dikunjungi oleh orang ramai.

KARPAL SINGH BUAT REPORT POLIS TANGKAP PENGANJUR BLACKOUT 505 !!! MAMPOS LA KORANG PENYOKONG PEMBANGKANG...



Ini berita terbaru dari karpal singh, korang fikir la kenapa tiba2 karpal singh buat report dan desak agar polis menangkap anwar ibrahim. Yang paling bodoh skrg ni adalah org yg tak sedar2 mengikut telunjuk anwar. Kt sini aku respek sikit pada Karpal singh, kerana dia ada sifat cintakan keamanan negara. Mungkin dia dh terfikir klu jadi apa2 mana dia nk lari, dia dh la pakai kerusi roda jer.. atau mungkin karpal singh dh tersedar semenjak karpal singh jatuh tertonggeng semasa pencalonan pilihanraya yg lalu.. hehe...  apa2 pon aku harap korang baca cerita di bawah...

Karpal Singh, Pengerusi DAP Kebangsaan telah membuat laporan polis di Balai Polis Tun HS Lee petang semalam bagi membantah rancangan kumpulan pro-pembangkang yang mahu menggulingkan kerajaan dengan menggunakan kekerasan.

Katanya, sebarang rancangan untuk menggulingkan kerajaan dengan menggunakan kekerasan hanya akan membawa kemudaratan kepada negara dan mencetuskan kekecohan sehingga membahayakan orang ramai. 

Sebaliknya, Karpal menyarankan pihak berkenaan untuk menggunakan saluran yang betul bagi meluahkan perasaan tidak puas hati mereka terhadap keputusan Pilihan Raya Ke-13 (PRU13). 

"Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan Pakatan Rakyat walaupun saya sendiri dari barisan pembangkang.

Negara ada undang-undang. Yang kita berani tentang, kita tentang tapi kalau nak menggulingkan kerajaan dengan cara kekerasan yang melibatkan manusia sebagai mangsa, saya berundur diri…. saya tidak mahu masuk campur," kata Karpal Singh. 

Menurut Karpal Singh lagi, rakyat sekarang sudah dapat melihat siapakah yang bersekongkol dengan Anwar Ibrahim untuk terlibat dalam HIMPUN HITAM 505.

Sedangkan pada masa yang sama, para pemimpin utama PAS seperti menjauhkan diri daripada Anwar Ibrahim, sekaligus memberi isyarat bahawa PAS juga tidak bersetuju dengan cara Anwar Ibrahim yang sudah terdesak untuk menyelamatkan batang tengkuknya daripada tali gantung kerana kes Lahad Datu. 

Karpal Singh turut mengulas kenyataan pengasas ASAL BUKAN UMNO (ABU), Haris Ibrahim yang mahu menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan menggunakan kekerasan atas alasan porses PRU13, hampir dua minggu lepas, tidak telus dan tidak jujur.

"Saya minta kerajaan bertindak dengan segera terhadap pemimpin pembangkang yang keras kepala ini," ujar Karpal Singh lagi.

SIAL CELAKA!!! RUPANYA WAKTU MALAM JADI CHINADOLL SIANG JADI PENGUNDI HANTU !!!


JOHOR BAHRU - Seramai 12 wanita warga China atau lebih dikenali sebagai 'China Doll' yang disyaki terlibat dalam kegiatan pelacuran ditahan dalam serbuan di sebuah pusat karaoke yang terletak di Jalan Sri Pelangi, Taman Pelangi di sini malam tadi.

Serbuan pada kira-kira pukul 12 tengah malam itu dan berakhir setengah jam kemudian dilakukan sepasukan anggota dan pegawai dari Bahagian Penguat Kuasa Imigresen negeri.

Menurut Pegawai Penguatkuasa Imigresen, Muhammad Acil, sembilan daripada mereka telah melakukan kesalahan di bawah Peraturan-Peraturan Imigresen 1963 sementara bakinya telah melanggar Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen 1959/63 (Akta 155).



Gambar Hiasan


Berikutan itu, kesemua mereka yang berumur dalam lingkungan 20-an hingga 30-an ditahan untuk siasatan lanjut. - KOSMO!

PANAS TERIK !!!! KERAJAAN MALAYSIA AKAN TERGULING BAGAI KERAJAAN IRAQ TAHUN INI JUGA !!!

Grup penyokong Pakatan Rakyat akan menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional tahun ini juga kata, Haris Ibrahim wakil grup yang mengelar diri mereka Asal Bukan UMNO. Bagi mereka jalan melalui pilihan raya tidak akan dapat menukar kerajaan dan jalan yang ada adalah di jalan raya. 


Menurut Haris Ibrahim – iniBUKAN SATU UGUTAN TETAPI INI SATU JANJI. Grup ini memaklumkan bahawa turun ke jalan raya adalah satu-satunya cara untuk menggulingkan kerajaan yang ada hari ini kerana kerajaan yang ada tidak demokratik malah telah menggunakan kuasa untuk memastikan kemenangan.
Dalam masa yang sama Ketua UMUM PKR, Anwar Ibrahim menolak tindakan tersebut dan mengatakan bahawa PKR tidak akan menyokong keputusan untuk turun ke jalan raya. Mereka akan mengadakan perhimpunan demi perhimpunan untuk mendesak rakyat melakukan perubahan.
Turut menyatakan hasrat untuk memulakan gerakan ke jalan raya adalah Hishammuddin Rais – aktivis dan Adam Adli yang mewakili pelajar. Semua mereka mengatakan bahawa mereka akan mula membuat perencanaan untuk turun ke jalan raya bagi mendesak perubahan. Adakah ini akan berlaku?

APA PUNYA CIKGU DA!! KURANG AJAR!! GURU AJAR ANAK MURID JANGAN NYANYIKAN LAGU KEBANGSAAN!!


BANGSAT!!!! Tq Atan Chenglim....

Tapi perkara ini belum SELESAI. Mohon tuan buat report berkenaan perkara ini. Kita cari Cikgu CINA BANGSAT dan hantar dia BALIK. Buang Kewarganegaraan.

Kepada sesiapa yang familiar dengan lencana sekolah ini, juga diharap dapat membantu mengesan pelajar-pelajar ini. TAPI INGAT!!! Bukan mereka yang bersalah!!

CARI CIKGU CINA BANGSAT TERSEBUT!!!



HOT VIDEO !!! PESTA BERAHI BERTUKAR MENJADI PESTA DITELAN BUMI !!! SUBHANALLAH !!!


Suatu kisah sebagai peringatan buat kita..

Dan apabila sampai tempoh Kami hendak 
membinasakan penduduk sesebuah negeri,
Kami perintahkan (lebih dahulu) orang2 yg 
melampau dgn kemewahan di antara mereka 
(supaya taat),lalu mereka menderhaka dan 
melakukan maksiat padanya;maka berhaklah 
negeri itu dibinasakan,lalu kami menghancurkannya 
sehancur-hancurnya.(Surah Al-Israa Ayat 16) 
**********************************
Dan penduduk negeri2 (yang derhaka) itu Kami 
telah binasakan ketika mereka melakukan kezaliman,
dan Kami telah tetapkan satu masa yg tertentu 
bagi kebinasaan mereka.(Surah Al-Kahfi Ayat 59)


BUDAK MELAYU MEROYAN GADUH SAMPAI LEBAM !!! SALAH SIAPA???


Kepada umat islam yang menonton video ini, marilah kita doa kan kepada mereka agar diberikan petunjuk oleh Allah swt serta memohon agar di ampunkan dosa-dosa mereka itu. Kita sebagai umat islam wajib memberikan pertolongan serta bantuan kepada anak-anak seperti ini agar kembali kepada agama. Ini lah tanggung jawab kita sebagai umat Islam. Bantu-mambantulah sesama kita.

PANAS !!! ANWAR MAU JADIKAN MALAYSIA SENASIB DENGAN IRAQ???


Dalam diam rupa-rupanya Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah mahu Malaysia diserang oleh Amerika seperti yang berlaku di Iraq.


Anwar Ibrahim mencanang seluruh demostrasi jalanannya bahawa beliau akan menyerahkan bukti mengenai penipuan yang didakwanya berlaku dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu kepada Presiden Amerika Syarikat Barack Obama.

Berucap dalam Himpunan 'Black 505' di Kuantan semalam, Anwar berkata beliau bersama Lim Kit Siang mahu kuasa besar itu menyerang Malaysia seperti yang berlaku di negara Islam Iraq.

"Walaupun persahabatan Malaysia dengan Amerika dilihat baik tetapi saya nak beritahu kepada Presiden Obama... Amerika pun lancar perang di Iraq, untuk apa? Untuk demokrasi di Iraq kan?, kata Anwar.

"Saya nak beritahu kepada Amerika, kita akan beri bukti penipuan dan (kita) nak tengok kamu akan buat apa. Malaysia ini dimenangi oleh Umno pada pilihan raya baru-baru ini, bukan sahaja dengan undi rakyat Malaysia, tapi undi Banglasia," kata Anwar.

Kira-kira ribuan hadirin yang dihadir di markaz PKR di Jalan Beserah malam tadi rata-rata kaum cina sudah bersedia untuk membuat demonstrasi yang lebih besar dalam masa terdekat di Kuala Lumpur dan seterusnya mendesak Perdana Menteri meletakkan jawatan atau berhadapan dengan tindakan pembangkang.

Anwar Ibrahim terlalu cemburu apabila mendapat tahu laporan Bernama bahawa Obama menelefon Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengucapkan tahniah kepada perdana menteri atas kejayaan beliau mendapat mandat daripada rakyat pada pilihan raya umum ke-13 untuk terus menerajui Malaysia.

Dalam panggilan mengejut itu, Obama menyatakan beliau faham dengan kerenah pembangkang dan menerima proses dan keputusan PRU13 baru-baru ini di Malaysia.

Laporan yang memetik kenyataan Pejabat Perdana Menteri itu menyebut, Presiden AS itu turut diberi taklimat mengenai usaha kerajaan Malaysia untuk memastikan proses pilihan raya yang bersih dan adil.

Dalam ucapannya juga, Anwar yang juga ahli parlimen Permatang Pauh menuduh dengan niat jahat dan menghasut orang ramai bahawa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang didakwanya menerima dakwaan undi bukan warganegara Malaysia sebagai "perkara biasa"."Sebab itu, saya katakan nak selamatkan negara ini, pertama sekali yang perlu undur, (Pengerusi) SPR mesti diberhenti sekarang juga," katanya yang turut disambut dengan sorakan oleh ribuan kaum cina.

Ini merupakan satu perbuatan menghasut yang paling bahaya dan Datuk Seri Mohd Zahid Hamidi yang menjadi menteri KDN yang baru sepatutnya sudahpun menahan Anwar Ibrahim tetapi sehingga kini Anwar Ibrahim masih lepas bebas. 

BIADAP BETUL !!! AZRAN OSMAN RANI. MELAYU ALIEN YANG LUPA DIRI ?



Memang hebat Melayu bernama Azran Osman ini. Konon-kononnya apabila sudah bergelar Melayu Baru, yang bertapak dalam dunia korporat, maka bencilah dia kepada RASIS atau apa-apa sahaja yang dibangkitkan berkenaan Melayu.


Jangan sebut apa-apa tentang Melayu sebab bagi orang Melayu yang sudah lupa diri dan bongkak dengan kejayaan korporatnya, itu adalah RASIS dan bercanggah dengan inspirasi Melayu masakini!



Disebabkan itulah, dengan penuh bangga, dia membuat keputusan untuk menarik iklan-iklan AIR ASIA daripada UTUSAN MALAYSIA yang disifatkannya sebagai AKHBAR RASIS. Bangga sungguh dia dengan AIR ASIA yang boleh pulak memberikan iklan kepada akhbar-akhbar RASIS yang lain, terutama sekali akhbar-akhbar Cina.



Haram tak sekutik pun dia bercakap tentang PERKAUMAN yang dimainkan oleh akhbar-akhbar lain terutama sekali yang kiblatnya adalah DAP. Tetapi apabila berkenaan dengan Melayu, pantas dan bingkas pula dia dengan secepat mungkin untuk mengelakkan AIR ASIA daripada diboikot oleh pelanggan-pelanggan bukan Melayu, khususnya Cina!



Ini perangai Melayu-Melayu yang tidak sedar diri. Masa mula hendak bertapak, Melayu jugalah yang akan digunakan untuk menagih simpati. Dari zaman sekolah, Melayu jugalah yang akan disandarkan untuk mendapatkan segala kemudahan terutama sekali biasiswa. Dan Melayu jugalah yang akan dijadikan umpan agar dia ditempatkan di pusat pengajian terbaik selain mendapat penajaan bagi melanjutkan pelajaran.



Namun apabila sudah berjaya, lain pula yang dibuatnya!



Azran Osman bukanlah satu-satunya MELAYU LUPA DIRI di Malaysia. Ada ramai Melayu seperti ini. Masa susah, merekalah Melayu. Mereka menuntut hak Melayu mereka dipenuhi agar Melayu kononnya dinaikkan martabat. Mereka meminta keistimewaan kontrak daripada kerajaan atas dasar mereka adalah BUMIPUTERA dan MELAYU.



Anwar Oh Anwar !!! Lagi Video Memalukan Anwar

Jelingan Manja...


Panas!!!Pelakon Lelaki Terkenal Ditangkap Khalwat!!!



Seorang pelakon lelaki terkenal tempatan ditangkap khalwat oleh sepasukan pegawai Bahagian Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) di sebuah unit Apartment Taman Sri Subang di sini awal Khamis.

Pelakon berusia 25 tahun itu, yang pernah bertunang pada Disember tahun lepas, ditahan pada 3.30 pagi selepas pasukan penguatkuasa mendapat maklumat daripada orang awam.

Pengarah Jais Datuk Marzuki Hussin, dalam satu kenyataan pada Khamis, mengesahkan bahawa pelakon itu, yang sudah bertunang Disember lepas, ditahan Bahagian Penguatkuasaan Jais berdasarkan maklumat awam.

"Dia ditahan mengikut Seksyen 29(1) A dan B, Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995," katanya.

Pelakon berkenaan sebelum ini pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan wanita yang lebih berusia serta seorang lagi pelakon wanita, namun hubungannya dengan mereka berakhir begitu sahaja. - BERNAMA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget