Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 5 May 2013

AKIBAT MELUCAH,PENSYARAH DI CARI GANGSTER PKRRRRR !!!!


Pakatan Pembangkang Kerah Gangster Untuk Cari Pensyarah



Panas!!!!!! Ekoran pendedahan mengenai video seks yang melibatkan anak perempuan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dengan seorang pensyarah baru-baru ini, pencacai pembangkang dilihat panik dan mula hilang arah. Tambah memeningkan apabila kenyataan yang dikeluarkan oleh Presiden PKR sendiri, Wan Azizah petang tadi yang seolah mengesahkan pelakon  di dalam rakaman tersebut adalah anaknya.


Melalui kenyataan yang dikeluarkan di dalam blog rasminya Wan Azizah melahirkan rasa kecewanya terhadap pensyarah tersebut yang disifatkan telah mengkhianti tugas sebagai seorang pendidik.

“Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu” katanya.

Ekoran kenyataan Wan Azizah itu, kami mendapat makluman pihak pakatan telah mengupah sekumpulan ‘gangster’ yang diarahkan untuk mencari pensyarah tersebut. Beliau ketika dihubungi mengatakan arahan tersebut telah diberikan kepada kumpulan gangster tersebut agar memulakan operasi mencari dengan kadar yang segera.

Ia bertujuan untuk mengelakkan isu tersebut menjadi punca kepada kekalahan pakatan pembangkang di dalam PRU13 ini. Dan yang paling penting, pensyarah tersebut dikehendaki membuat kenyataan bahawa wanita di dalam  video tersebut bukannya Nurul Izzah.

Walaupun para pencacai dilihat agak panik untuk berdepan dengan isu tersebut, namun dipihak Nurul Izzah lain pula ceritanya. Bekas ahli parlimen Lembah Pantai itu dikatakan sangat tertekan dan marah dengan penyebaran video tersebut. Tambah mendukacitakan bila mana Nurul Izzah mendapat tahu, video tersebut merupakan perancangan jahat Azmin untuk menyekat pengaruhnya di dalam PKR.

Malah Wan Azizah sendiri melalui kenyataan (sebelum entri tersebut dipadamkan) turut mengeluarkan ancaman untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang bertanggungjawab memalukan keluarganya.

“Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut” tegasnya.

Lihatlah betapa jijik dan kotornya budaya politik yang disemai oleh pakatan pembangkang. Mereka yang menyuarakan pendirian untuk menolak ‘politik lucah’ namun di masa yang sama menjadi dalang utama, bagi membunuh karier politik rakan yang dilihat menjadi ancaman.

Sekiranya sebelum ini, Khalid Ibrahim pernah dikatakan bertanggungjawab terhadap penyebaran video seks Azmin di dalam tandas bersama seorang wanita, pendekatan yang sama juga telah digunakan oleh anak didik Anwar itu untuk menghancurkan karier Nurul Izzah.

Itu belum lagi diambil kira mengenai penyebaran rakaman isu seks yang melibatkan Setiausaha Agung Pas, Cikgu Mustafa Ali. Walaupun pakatan cuba menyalahkan BN/Umno namun rata-rata pimpinan Pas tahu mengenai gerakan jahat pimpinan PKR itu yang sengaja mahu memalukan Stopa semata-mata untuk mengelakkan berlakunya gerakan senyap untuk mewujudkan kerajaan perpaduan dengan BN/Umno.

Kesimpulannya, semua kerja jahat dan tidak bermoral ini adalah merupakan startegi yang dimainkan ekoran konflik dalaman yang melanda mereka. Ini kerana mereka percaya dan yakin akan dapat melepaskan diri dari semua tuduhan tersebut dengan menjadi BN/Umno sebagai kambing hitam.


AKIBAT TERLAMPAU BODOH,teman lelaki hamil 6 bulan !!!!



Ab Rahman


Ab Rahman
SETIU - Lantaran cinta buta dan terlalu percayakan kekasih, seorang wanita menjadi mangsa kerakusan teman lelakinya sendiri selepas dirogol di sebuah bengkel di Kampung Penarik, di sini.


Difahamkan mangsa, 21, dari Kampung Tepoh, Kuala Terengganu yang kini mengandung enam bulan setelah berkenalan dengan suspek, 25, dari Kampung Penarik, pertengahan Mei tahun lalu.



Menurut sumber, kejadian berlaku pada pertengahan Oktober tahun lalu selepas mangsa dijemput suspek di rumahnya kira-kira jam 8 malam dengan tujuan untuk membawa mangsa keluar makan malam.



“Selepas itu, mangsa dibawa suspek ke bengkelnya di Kampung Penarik di sini, kira-kira jam 9.30 malam dan ketika itu, suspek mula cuba merogol mangsa.



“Mangsa dikatakan pada mulanya enggan menuruti kemahuan suspek, tetapi akur selepas diugut mahu memukulnya jika menceritakan kejadian itu kepada ahli keluarga,” katanya.



Kata sumber itu lagi, suspek juga berjanji mahu bertanggungjawab di atas segala perbuatannya menyebabkan mangsa mendiamkan perkara itu.



Dikatakan juga suspek yang sudah beristeri dan mempunyai seorang anak mula berubah sikap dan enggan bertanggungjawab sebaik mengetahui mangsa mengandung.



Katanya, keengganan suspek menepati janji menyebabkan mangsa membuat laporan di Balai Polis Kuala Terengganu kira-kira jam 3 petang pada Rabu lalu.



Sementara itu, Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata,  suspek ditahan di bengkelnya kira-kira jam 5.30 petang hari sama dan kini direman sehingga Rabu ini untuk disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

PANAS !!! Zizan Khianati UAI???



Nampak tu..Umno For Life tau.. Bukan Pas seperti yang cacai duk banggakan tu..Terbaekk la Zizan..

PANAS TERIK!! [VIDEO] : Dua Pemuda Dibogelkan Penyokong PKR di Dataran Merdeka Sebab....



Ini adalah situasi terkini di Dataran Merdeka, gelagat kumpulan pengikut PKR memprovokasi serta mencetuskan kekecohan terhadap pengguna lalu-lintas.

Dua orang lelaki yang menunggang motorsikal turut diprovok kerana membawa bendera BN, selepas penunggang tersebut turut membalas provokasi mereka, motorsikal yang ditunggang oleh mereka ditendang.

Selepas berlaku pergelutan, pengikut PR mengepung serta memaksa mereka membuka baju BN yang dipakai jika mahu dilepaskan.

Di mana undang-undang ketika ini?

Sebab itulah kita minta pemimpin PR berikrar tempoh hari bahawa mereka tidak pernah mengarahkan penyokong mereka mencetuskan kekecohan sebagaimana surat OPS Harimau Belang yang tersebar tempoh hari!

Rujuk [SINI]

Jika beginilah situasi, saya dapat beranggapan bahawa Malaysia akan dilanda kekecohan yang lebih teruk berbanding apa yang berlaku semasa BERSIH3.0 - bertindaklah sekarang!

Tolak puak beruk daripada menjadi kerajaan di Malaysia.

Soalan bermain di fikiran saya, di mana PDRM ketika ini?

Apa Malaysia sudah tiada undang-undang?

SAHHH !!! VIDEO SEBENAR TRAGEDI FLASHMOB TANPA EDIT DIDEDAHKAN !!!!



Dun Sungai Rapat BN berjaya mendahului Pas/pakatan Haram dengan majoriti lebih 2000 undi.


APA PULAK MAT-MAT BANGLA INI bUAT???ada RAHSIA BESAR NIH !!!



PKR UPAH BANGLA INI KEMUDIAN DIA JUGA PURA-PURA TANGKAP BANGLA INI SEMULA, KEMUDIAN TUDUH BN,

Sana-sini media trooper Pakatan terutama PKR memomokkan kononnya BN memberikan IC palsu untuk mengundi hari ini. Pihak kami berjaya mengesan modus operandi PKR di Kota Kemuning Shah Alam dan Pantai Dalam sebentar tadi.

PKR UPAH BANGLA INI DAN BERI IC PALSU KEMUDIAN HANTAR KE PUSAT MENGUNDI  KEMUDIAN PURA-PURA TANGKAP
Rupa-rupanya Anwar telah mengarahkan jentera PKR supaya mencari seramai mungkin orang-orang Bangla, Mynmar dan Indonesia yang baru sampai di Malaysia. Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya telah mencetak beribu-ribu Kad Pengenalan Palsu dan menyerahkan kepada mereka dan wang sejumlah RM500 seorang.

Mereka yang diupah PKR akan pergi ke Pusat-Pusat Daerah Mengundi hari ini, berbaris dan kemudian orang-orang PKR tadi pura-pura menangkap mereka kononnya mereka berjaya menangkap pengundi hantu. Padahal mereka yang sediakan pelakon-pelakon pengundi hantu itu. Rakyat Malaysia ditipu dan tertipu!

PROPAGANDA JAHAT= DIA UPAH BANGLA, DIA KASI IC PALSU, DIA BAWA KE PDM,  KEMUDIAN DEPAN ORANG RAMAI DIA PURA-PURA TANGKAP
Ulasan kita:

Puak pembangkang ini ingat Rakyat Malaysia bodohkah nak percaya modus operandi mereka. Bangla-bangla ini yang baru sampai 2-3 hari atau 2-3 minggu lalu, bagaimana mereka hendak mengundi jika nama tiada dalam pendaftaran?  Propaganda Anwar dan Pakatan ini betul-betul Third Class punya propaganda!

Mereka semua desperate dan tak dapat menerima hakikat bakal kalah besar, maka Anwar mengarahkan cipta propaganda murahan ini.

SPR kena alert di PDM kerana PKR sedang menghantar Bangla, Mynmar dan Indon dengan memberikan IC Palsu dan wang RM500. Mereka akan salahkan SPR!

*** Bangla-Bangla, Mynmar dan Indon yang terpedaya dengan tipu helah PKR kini berada di Balai Polis Briecfield, Ibu Pejabat Polis Shah Alam dan dua orang di Ibu Pejabat Polis, Putrajaya.

*** Pihak SPR telah dimaklumkan hal ini dan Press Conference akan diadakan tidak lama lagi.

(Sumber: Intelligence))

Tuan Guru MENGAMUK !!!! KENAPA PULAK NI???



Syeikh Tuan Guru Salleh Musa

Syeikh Tuan Guru Salleh Musa
ALOR SETAR - Umat Islam dinasihat agar tidak berpuak-puak dan bersatu menentang musuh Islam, selain memastikan memilih pemimpin yang adil pada PRU13 ini.

Tokoh Ulama Kedah, Syeikh Tuan Guru Salleh Musa berkata, wajib menyokong parti yang memperjuangkan Islam manakala haram menyokong parti yang menentang Islam.

“Golongan ulama mahu selamatkan negara, bukan khianat. Ketika mengundi, tanamkan niat untuk kembangkan agama Islam,” katanya.

Menurutnya, rakyat wajar memilih parti yang akan menjadikan Islam sebagai panduan hidup selain memilih parti yang akan memegang amanah rakyat dan negara.

“Wajib juga kita memilih parti yang akan beri pendidikan berkualiti sepanjang hayat, termasuk menyediakan kemudahan kesihatan berkualiti dan agih kekayaan secara saksama dan menghapuskan kroni,” katanya.

Salleh yang juga Penaung Madrasah Ar Rahmaniah berkata, setiap umat Islam wajar menjaga hati agar menjauhi sikap riak, takbur atau sombong, selain berjuang dengan hati yang bersih.

“Jika hati tidak elok, sukar untuk mana-mana pihak menuju ke Putrajaya. Buat kerja mestilah ikhlas dan betulkan hati untuk jalankan syariat Islam,” katanya.

Beliau turut menasihatkan agar dihargai nikmat yang ada, agar ALLAH SWT akan menambah nikmat itu.

“Jangan melihat siapa calon bertanding, yang penting adalah calon yang ikhlas, itu adalah pintu kejayaan.

"Ketika mahu mengundi, bacalah ‘Bismillah’ dan niat untuk kembangkan Islam. Mintalah bantuan kepada ALLAH agar dapat laksanakan hukum ALLAH,” katanya.


KENAPA ABG NI PAGI-PAGI UDAH MENGAMUK DI TEMPAT MENGUNDI !!!! ADA APA NIH???




FIKIR SECARA BIJAK...PILIHLAH YG TERBAIK...YG DAH TERBUKTI TERBAIK. PILIHLAH BN.

APA SUDAH JADI !!!Terkini Dari Pusat Mengundi Batu Gajah,Perak

Alhamdulillah dari pemerhatian anak jati semuanya berpuas hati dengan spr.Tiada keluhan dr penyokong ataupon petugad

PANAS !!! PAGI-PAGI DAH HANTU DEKAT PUSAT MENGUNDI !!!


Kata dulang, paku serpih. Mengata orang, dia yang lebih. Itu perumpamaan paling tepat buat puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya.

Diorang ni setakat pandai menuduh orang je. Walhal, diorang pun dua kali lima jugak. Entah - entah lebih teruk dari itu. Lihat sahaja gelagat Si Nurul Izzah ni.

Tengok orang yang berdiri kat belakang dia tu pun kita dah boleh tau dah. Pun dia masih ada hati nak tuduh orang bawak pengundi hantu dan sebagainya?

Sebelum ini, pendedahan yang dibuat didalam The Malay Mail menunjukkan kecurigaan dikalangan jumlah pengundi Cina dikawasan Bandar.

Nak pulak dikawasan yang ditadbir oleh puak - puak DAPigs Pulau Pinang tu. Tak masuk akal kalau jumlah pengundi lebih ramai dari penduduk tempatan.


Dicatatkan jumlah penduduk berbangsa Cina di Pulau Pinang adalah sebanyak 45.6%. Bagaimana pulak jumlah pengundi dia boleh sampai 53.38? Mana datang 7.78% lagi?

Semuanya turun dari langit ke? Nak kata ini semua pengundi luar, kenapa pulak diorang tuduh orang Semenanjung nak balik dari Sabah Sarawak semuanya 'Pengundi Hantu'?

Nah!!! Itu sahaja sudah membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni sengaja nak memanipulasikan keadaan demi untuk kepentingan diri mereka sendiri. Bukannya diorang buat untuk rakyat sangat pun!!!

BIOR BETUL !!! RUSUHAN AKAN BERLAKU HARI INI !!!



Assalammualaikum pada semua rakyat malaysia yang cintakan keamanan...
Aku baru dapat menerima satu berita yang aku rasakan sedih untuk kita sebagai rakyat malaysia terima untuk hari ini. Suatu kejadian buruk akan berlaku pada hari ini di sebabkan keputusan pilihanraya yang telah pihak pakatan rancangkan. Aku tidak mampu berbuat apa-apa sekiranya berita yang aku terima ini benar2 akan terjadi hari ini. Hanya yang mampu aku sampaikan adalah, sebarkanlah pada seluruh rakyat malaysia yang cintakan keamanan untuk berdoa pada ALLAH SWT, supaya hari ini kejadian buruk tidak akan berlaku di malaysia. Mohon anda membacanya di bawah...




Bersih 4.0
Perhimpunan 505

Gerakan Kebangkitan Rakyat-Hishamuddin Rais

Perhimpunan Kebangkitan Rakyat akan bermula selepas tamat pembuangan undi 5/5/2013 jam 1830. Peserta 505 akan berhimpun di setiap pusat penjumlahan negeri masing-masing di seluruh negara.

Gerakan Propaganda akan dimulakan dengan menyebarkan berita-berita yang mampu menbangkitkan kemarahan dikalangan penyokong dan Ahli Pakatan Rakyat. Penyebaran Propaganda akan dilakukan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) serta media elektronik dan media cetak (Risalah).

Kemuncak Perhimpunan Kebangkitan Rakyat 505 akan diadakan pada 6/5/2013 di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan. Kerajaan Selangor telah mengumumkan cuti peristiwa pada tarikh tersebut untuk memudahkan mobilisasi penyokong.

Kehadiran dianggarkan 50,000 orang dimana mereka akan dipecah-pecahkan mengikut kumpulan kecil.

Sumber nyatakan pergerakan rakyat akan bermula dari luar Putrajaya dan berarak ke arah pejabat perdana menteri (belum dimuktamadkan).

Sumber 2 nyatakan bahawa jentera PAS Serdang dan Cempaka akan bergerak menuju ke Putrajaya pada tengah hari esok, untuk melakukan roadblock untuk menghalang kononnya daripada dokumen dibawa keluar. Tempat perkumpulan adalah di masjid Putra.

Penyokong akan dikerahkan ke Putrajaya dan matlamat akhir di Bangunan pejabat perdana menteri.

Matlamat perkumpulan adalah :-
● Sekiranya menang, meraikan kemenangan PR
● Sekiranya kalah, menunjukkan gerakan rakyat yang mahukan pilihanraya yang adil.
● Sekiranya berlaku kekecohan, untuk perkara 1 dan 2, kedua-duanya adalah salah BN.
Sumber nyatakan situasi esok, lebih kepada perkara yang kedua.
Sumber 1 minta diambil tindakan segera terhadap senarai bilik gerakan yang telah diberi dengan tumpuan khusus kepada pusat propaganda di : No 3-4, Jalan Bangsar Utama 3 Off Jalan Bangsar, KL.

PANAS !!! REPORT INSIDEM TRAGEDI BERDARAH DI PENGKALAN ,IPOH !!!

Ketika itu kelihatan lebih 15 orang Melayu dan 5 orang cina berbaju bertulisan "INI KALI LA" yang berlambag salib telah menyekat laluan konvoi bermotorsikal.

Bukan itu sahaja malah mereka menendang dan membaling batu ke arah pemuda BN yang sedang mengikuti konvoi.

Batu yang dibaling mengenai kepala pemuda Konvoi sehingga menyebabkan helmet yang dipakainya pecah(seperti gambar di atas)

Akibat marah diperlakukan demikian lebih 20 pemuda meletakkan motorsikal ditepi jalan lalu mengejar sipembaling batu dan budak yang menendang motor pemuda konvoi. Maka berlakulah sedikit pergaduhan.

Difahamkan provokasi dimulakan oleh 2 orang cina yang juga penyokong calon Ahli Parlimen Gopeng Lee Boon Chye seperti video di SINI



Kejadian berlaku lebihkurang jam 4:30 petang tadi sewaktu konvoi bermotorsikal seramai 1000 buah melalui lampu isyarat di hadapan kompleks Pasabina.


Cerita selanjutnya sila ke Portal Sungai Rapat Online

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget