Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 5 May 2013

PANAS !!! PAGI-PAGI DAH HANTU DEKAT PUSAT MENGUNDI !!!


Kata dulang, paku serpih. Mengata orang, dia yang lebih. Itu perumpamaan paling tepat buat puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya.

Diorang ni setakat pandai menuduh orang je. Walhal, diorang pun dua kali lima jugak. Entah - entah lebih teruk dari itu. Lihat sahaja gelagat Si Nurul Izzah ni.

Tengok orang yang berdiri kat belakang dia tu pun kita dah boleh tau dah. Pun dia masih ada hati nak tuduh orang bawak pengundi hantu dan sebagainya?

Sebelum ini, pendedahan yang dibuat didalam The Malay Mail menunjukkan kecurigaan dikalangan jumlah pengundi Cina dikawasan Bandar.

Nak pulak dikawasan yang ditadbir oleh puak - puak DAPigs Pulau Pinang tu. Tak masuk akal kalau jumlah pengundi lebih ramai dari penduduk tempatan.


Dicatatkan jumlah penduduk berbangsa Cina di Pulau Pinang adalah sebanyak 45.6%. Bagaimana pulak jumlah pengundi dia boleh sampai 53.38? Mana datang 7.78% lagi?

Semuanya turun dari langit ke? Nak kata ini semua pengundi luar, kenapa pulak diorang tuduh orang Semenanjung nak balik dari Sabah Sarawak semuanya 'Pengundi Hantu'?

Nah!!! Itu sahaja sudah membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni sengaja nak memanipulasikan keadaan demi untuk kepentingan diri mereka sendiri. Bukannya diorang buat untuk rakyat sangat pun!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget