Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 5 May 2013

PANAS !!! REPORT INSIDEM TRAGEDI BERDARAH DI PENGKALAN ,IPOH !!!

Ketika itu kelihatan lebih 15 orang Melayu dan 5 orang cina berbaju bertulisan "INI KALI LA" yang berlambag salib telah menyekat laluan konvoi bermotorsikal.

Bukan itu sahaja malah mereka menendang dan membaling batu ke arah pemuda BN yang sedang mengikuti konvoi.

Batu yang dibaling mengenai kepala pemuda Konvoi sehingga menyebabkan helmet yang dipakainya pecah(seperti gambar di atas)

Akibat marah diperlakukan demikian lebih 20 pemuda meletakkan motorsikal ditepi jalan lalu mengejar sipembaling batu dan budak yang menendang motor pemuda konvoi. Maka berlakulah sedikit pergaduhan.

Difahamkan provokasi dimulakan oleh 2 orang cina yang juga penyokong calon Ahli Parlimen Gopeng Lee Boon Chye seperti video di SINI



Kejadian berlaku lebihkurang jam 4:30 petang tadi sewaktu konvoi bermotorsikal seramai 1000 buah melalui lampu isyarat di hadapan kompleks Pasabina.


Cerita selanjutnya sila ke Portal Sungai Rapat Online

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...