Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 1 May 2013

PELIK BETUL !!! MANIFESTI BN TERLEBIH ke TERLEBUH NI????


Penganalisis politik, Dr Maszlee Malik menyifatkan manifesto yang ditawarkan oleh Umno Barisan (BN) Nasional lebih terperinci berbanding manifesto pakatan pembangkang.

Katanya manifesto tersebut menggambarkan identiti kerajaan pemerintah yang tahu dan arif untuk mentadbir negara.

"BN begitu terperinci (manifestonya), tapi dalam itu masih tunjuk identiti, mereka tahu untuk memerintah.

"Pakatan Rakyat tidak terperinci (manifestonya). Tapi beri keuntungan kepada semua. Rakyat dapat layanan sama rata."

Beliau berkata demikian ketika menjadi panel dalam program Wacana Sinar: Manifesto PRU anjuran Sinar Harian di Shah Alam petang ini

Menurutnya, manifesto BN juga banyak beri manfaat kepada rakyat khususnya berpendapat rendah dengan pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) dan pelbagai lagi.

 “Rakyat di luar bandar lebih mendapat manfaat ini, cuma adakah pemberian tersebut dapat selesaikan masalah mereka. Ini kerana pemberian itu bukan bersifat berterusan.

OHHHHH PATUT LA !!! [Nak Tahu Rahsia Klik La] ADA RAHSIA BESAR RUPANYA MEREKA TENTANG LAHAD DATU






Kota Kinabalu, 1 Mei 2013.

Salam seluruh rakyat Malaysia, kami ingin memaklumkan bahawa apa yang berlaku di Lahad Datu bukanlah setakat menceroboh negeri kita, tetapi jauh dari itu Anwar, Tian Chua dan rakan-rakannya memang mempunyai Planning Gila.

Semasa saya di Davao City dan di Manila, selama lebih sebulan saya mencari bukti apa sebenarnya yang berlaku di Lahad Datu.

Saya terpaksa memujuk, menunggu lama, membayar dengan wang saya sendiri untuk mencari maklumat ini, bukan saya tak mengharap polis Malaysia. Saya pun bekas polis, kelebihan saya boleh bercakap tagalong memudahkan kerja saya.

Semasa saya kecil, saya terbayang ibubapa saya berasal dari Filipina, selepas berjaya memohon kerakyatan Malaysia, hidup kami berubah dan saya berkata dalam hati saya, saya akan tolong Negara Malaysia ini jika dia susah kerana saya kenang budi Negara ini.

Akhirnya saya berjaya mendapatkan beberapa keping gambar Tian Chua, R. Sivarasa semasa berada di Manila, di Makati City dan di Ninoy Airport.

Saya berjaya mendapat 6 keping Gambar Tian Chua sedang berbincang dengan wakil MNLF dan wakil-wakil Kiram. Saya akan serahkan sendiri kepada pihak berkuasa Malaysia esok. Untuk mata rakyat Malaysia, saya tunjukkan satu keping gambar Tian Chua sedang berbaris di airport di Manila.

Saya mendesak kerajaan Malaysia menahan Tian Chua segera, kerana menurut orang yang saya jumpa di Manila, Tian Chua turut berjanji kepada MNLF dan Kiram untuk memberikan Wilayah Autonomi di Lahad Datu kepada Kiram. Manakalah wilayah Kunak dan Semporna kepada Nur Miswari (Nur Misuari).

Malah Tian Chua turut bersetuju untuk membayar setiap bulan Elaun DiRaja kepada Jamalul Kiram dan Nur Miswari jika Berjaya planning gila mereka itu.

Menurut dua tiga orang yang saya jumpa di Mindanao pula, sebenarnya mereka hanya hendak menakut-nakutkan kerajaan Malaysia supaya orang di Sabah tidak keluar mengundi, itulah arahan Anwar dan Tian Chua. Bila di Sabah tidak mengundi, Tian Chua kata mereka yakin akan menang di Semenanjung dan akan buat kerajaan.

Bila dah buat kerajaan kata Tian Chua, barulah mereka akan urus Sabah. Malangnya mereka tak sangka sampai berlaku pertempuran besar.

Banyak lagi lah kalau saya cerita pengalaman saya di Mindanao dan Manila selama sebulan ini, panjang sangat saya mahu tulis. Kepada rakyat Malaysia, kamu semua tolaklah Anwar, Tian Chua dan Pakatan Rakyat.

Walaupun saya generasi kedua di Malaysia, saya tahu bersyukur. Inilah balasan saya kepada rakyat Malaysia dan Negara Malaysia. Saya harap saya dapat membantu kamu walaupun sedikit. Gambar perbincangan Tian Chua bersama 2 orang kawannya dengan wakil-wakil Kiram dan MNLF saya serahkan kepada pihak Polis besok.

PANAS TERIK !!! Muhammad Taib ni lah Kan... !!! PEning Nengoknya !!!

Tan Sri Muhammad Muhammad Taib yang baru sahaja seminggu menyertai PAS dalam ucapannya di Padang Besar meminta supaya para pengundi agar menyokong Barisan Nasional yang mana ianya menjadi kejutan buat para pengikut PAS yang hadir dalam ceramah tersebut.
Walaupun beliau meminta maaf selepas itu kerana mengakui baru seminggu menyertai PAS dan tersasul ianya jelas menunjukkan bahawa beliau masih lagi menyokong Barisan Nasional kerana perkataan Barisan nasional itu tidak mungkin akan keluar jika pemikiran beliau sudah jauh ke dalam PAS.

Mungkin juga benar kata kata Karpal Singh nahawa kehadiran Muhammad Taib hanya akan menjadi masalah didalam PAS kerana beliau begitu lama dalam UMNO sehingga sudah sebati dengan parti itu.

Perkara sama juga telah dilakukan oleh Tan Sri Khalid Samad pada tahun 2007 yang mana ianya heboh diperkatakan oleh orang ramai dan juga didalam media cetak dan elektronik.
Muhammad yang selepas itu berkata bahawa beliau meminta supaya sesiapa yang mengambil video agar tidak menyebarkaannya selagi belum diedit untuk tontonan umum.

Nampaknya sekali lagi Muhammad membuka pekung PAS bahawa pakatan pembangkang memang suka dan mahir dalam mengubah suai video.

Untuk bacaan lanjut para pembaca boleh klik DISINI 

DEMI MALAYSIA !!! ANAK JATI TERPAKSA DEDAHKAN PENDEDAHAN TERGEMPAR DI MALAYSIA !!! [KLIK UTK BACA]

Pakatan Rakyat PAS,DAP,PKR begitu beriya iya mahukan agar UMNO tumbang. Tumbangnya UMNO maka tumbanglah Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Yang diharapkan pembangkang untuk menumbangkan UMNO adalah undi dari orang Melayu sendiri yang berugama Islam. Itulah harapan Pakatan Pembangkang terutama parti PKR yang ditubuhkan pada tahun 1999 dek kerana mahu menyelamatkan Anwar Ibrahim dek kesalahan membalun lubang taik Azizan, Sukma dan Munawar.

AJM tidak mahu bercakap panjang dan rasanya hari ini biarlah video ini memberikan sedikit kesedaran kepada orang Melayu khususnya kerana lahirnya Melayu maka Islam agamanya. Hanya di Malaysia bangsa Melayu itu secara automatik berugama Islam. Hanya di Malaysia Islam diangkat paling tinggi berbanding agama agama lain. Hanya di Malaysia Kalimah Allah terus dipertahankan khas untuk umat Islam.

Apa kena mengena rakyat Yahudi di Israel memperomosikan pakatan pembangkang dan mengesa rakyat Malaysia mengundi Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini? Kenapa mereka pula yang sibuk mahukan NEW GOVERMENT di Malaysia dan mengesa pengundi menolak UMNO dan Barisan Nasional? Kenapa?

Adalah begitu BODOH dan BEBAL jika ada antara kita orang Melayu Islam yang masih tidak jelas agenda Yahudi dan tangan tangan asing yang mahukan Malaysia ini dibuka kepada KEBEBASAN UNTUK BERUGAMA yang mana menjadikan Malaysia ini sebagai sekutu Yahudi.
TENGOK LAGI SINI

DRAMA SG RAPAT TERUS PANAS !!! HAMIDAH SAHUT RADZI Utk...

APA KAITAN MAMAT INI SEBENARNYA !!! PENUH DRAMA BETUL MEREKA INI ????


Gambar anggota tentera yang telah diupah pemimpin PKR dengan membuat tuduhan palsu terhadap SPR. Anggota tersebut menaiki kereta yang dipandu seorang wanita cina.
BACA LAGI DI MKP

TANGKAP LELEH BEB !!! KENAPA ABG POLIS NI MENANGIS NI ????


PENGAKUAN SEORANG ANGGOTA POLIS.
Hari ini aku telah menunaikan kewajipan maha besar sebagai seorang warganegara dalam sebuah negara demokrasi untuk memilih kerajaan yang sah dan berwibawa.
Aku sebagai anggota keselamatan sangat teruja dan berbangga dapat mengundi awal pada 30/4/2013.
Aku bangun seawal pagi untuk solat subuh dan bersiap siap untuk ke pejabat. Aku lihat diri di cermin sambil tersenyum puas betapa segaknya aku.
Sampai di pejabat terus ke pusat mengundi dengan harapan biarlah aku orang yang pertama dapat mengundi...rupa rupanya sudah ramai yang beratur terlebih dahulu. Di wajah mereka tergambar semangat yang amat tinggi dan begitu segak sekali dengan uniform BIRU.
Proses mendaftar diri dan di calit pewarna unggu gelap sedikit kemerahan di jari telunjuk kiri berjalan lancar sehingga diberi dua helai kertas undi, satu untuk Parlimen dan satu lagi untuk DUN. Aku sudah bertekad  parti mana yang akan dipangkah.
Sebaik sahaja aku hendak menunaikan tanggungjawab...tiba tiba sahaja hati ini begitu sebak dan tanpa disedari air mata menitis di pipi....ketika itu aku terbayang rakan rakan ku yang telah terkorban demi mempettahanksn negars tercinta ini...lebih lebih lagi yang terkorban di LAHAD DATU.
Mereka telah terlepas peluang untuk mengundi memilih kerajaan...betapa walaupun anggota keselamatan dihina sehinanya aku tetap reda mempertahankan negara.
Hati ku semakin sebak mengenangkan bangsa ku di hina di tanah air sendiri...agamaku dicaci oleh si kafir dan umat Islam sendiri yang mendakwa mereka lebih Islam dari orang lain...Ya ALLAH ya Tuhan ku... kalimah suci Mu yang maha agung dijual beli dan dihina sehinanya....tidak takutkah mereka azab pedihmu di akhirat nanti....demi kuasa dan kerakusan harta mereka sanggup menghina tuhan mereka sendiri. Nauzubillahiminzalik..
Tanpa ragu ragu...dengan kalimah suci Bismillahirrahmanirrahim...aku tunaikan kewajipan memilih kerajaan yang berwibawa yang boleh mempertahan Agama, Bangsa dan Negara tercinta ini.
Wahai saudara saudara ku sekelian buatlah pilihan yang betul sebagaimana aku sedia berkorban untuk negars.
JIKA PUN PATAH PARUH AKAN KU TONGKATKAN KUKU....Negara ini tetap ku pertahankan. PILIHLAH KERAJAAN YANG ADA INI YANG TELAH TERBUKTI MEMAJUKAN NEGARA...
Bukan puak puak yang hanya mampu menghina Islam, Melayu dan sanggup menjual Negara. Berfikirlah secara matang. Sebarkan kepada saudara saudara yang lain supaya sama sama dapat merasai rasa hati ku ini.

PANAS TERIK BERAPI !!!! BAPA SAIFUL BUKHARI TELAH KEMBALI KE R.... BETULKE NI!!!

GUA pon Agak terkejut dengan pendedahan yang telah dilakukan Oleh Blogger Papa Gomo tentang Bapa Saiful Bukhari waktu ini memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia diatas keterlanjuran beliau menerima suapan dari Anwar Ibrahim untuk menafikan anak beliau diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Dalam kenyataan Bapa Saiful Bukhari tadi beliau akan terus membela Saiful Bukhari walau apa pun yang berlaku dan beliau amat menyesali keterlanjuran beliau yang gagal melawan nafsu menerima habuan wang yang ditawarkan oleh Anwar Ibrahim.


Azlan juga takut dengan sumpah Lakhnat yang telah dibuat anak nya Saiful Bukhari mengenai insiden diliwat Anwar Ibrahim.

Laporan lanjut Di PAPA GOMO

PANAS !!! APA PLAK CALON BN DUN JELAPANG BUAT NIH????

saudara Mokan Calon Bn Dun Jelapang bergambar bersama pengundi Sekitar.
Fokus yang telah digunakan oleh Calon BN Dun Jelapang saudara Mokan kali ini adalah sesuai dengan slogan rakyat didahulukan sebagai contoh saudara Mokan  pergi rumah ke rumah supaya mskt terus  mengenali calon supaya calon terus mendekati rakyat agar diberi mandat untuk berbakti pada masyarakat setempat.

Dalam tinjauan sebentar tadi,Calon ingin mskt setempat khususnya pengundi Di Dun Jelapang khususnya dapat  meluahkan segala permasalahan rakyat kepada calon agar calon dpt mencari jalan serta menyelesaikan masalah masyarakat setempat secepat yg mungkin

Sbg contoh semalam, calon  telah bergegas berjumpa dgn Dato Bandar untuk menyelesaikan masalah masyarakat dibeberapa kawasan khususnya di TamaN Pusing Mewah ,Pekan Jelapang dan hari ini dibuntong serta beberapa tempat yg lain.

Antara beberapa masalah yg telah diselesaikan oleh Calon Bn Dun Jelapang adalah masalah sampah sarap di sekitar kawasan Perumahan serta masalah ranting-ranting pokok yg membahayakan penduduk ,serta masalah jalan berlopak telah diselesaikan dengan kadar segera

TERKINI !!! APA CALON BN JELAPANG DAN CALON PARLIMENT BATU GAJAH BUAT NI????

BATU GAJAH: Bertempat dekat dengan kawasan perindustrian Bemban Batu Gajah,hari ini satu perasmian yang telah dilakukan oleh kerajaan BN iaitu perasmian Majlis Pecah Tanah yang telah dilaksanakan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri Perak.

Turut hadir ke majlis ini,penduduk sekitar kawasan petempatan ini,Calon BN DUN JELAPANG, Mokan serta BAKAL Ahli Parliment Batu Gajah Saudara Loo Thin Tuck.
 
Saudara Mokan yang merupakan calon Dun JELAPANG (memegang topi BN) turut hadir memberi sokongan pada program ini
 
Meriah
 
Kehadiran hampir mencecah 1500 orang
 
Saudara Loo Thin Tuck memperkenalkan diri pada pengundi Parlimen Batu Gajah
 
CALON PARLIMEN BATU GAJAH BERAMAH MESRA BERSAMA PENDUDUK
 

AKRABNYA YAHUDI ISRAEL DENGAN .... SEHINGGA SANGGUP MENDOAKAN UNTUK KEMENANGAN MEREKA !!!???


Ini bukti terbaru yang aku dedahkan tentang penglibatan YAHUDI ISRAEL terhadap Parti pembangkang malaysia. Apa yang kita masih tidak percaya lagi, sanggupkah kita untuk menyokong negara israel sedangkan mereka tetap terus membunuh saudara kita di palestin. Berbeza pada prinsip Anwar Ibrahim, di depan Israel dia sokong, di depan kita dia nafikan. Hayati video di bawah sebarkan pada seluruh rakyat malaysia...  Demi Agama Islam, Bangsa Malaysia dan Negara Malaysia...


VIDEO KLIK SINI

MACAM PERANG !!!! PERANG 'IBLIS' PARLIEMENT BATU NI????

BETUL RUPANYA INGAT MIMPI !!! ORANG DAP TERMASUK ....


A Rahman Yusof (calon DAP yang sepatutnya bertanding di DUN Tenggaroh tetapi last minute PKR main kotor dan masukkan calon mereka) telah umum keluar DAP dan sertai BN di Majlis Himpunan Rakyat 1 Malaysia bersama TPM di Pekan Layang Layang jam 2.00pm 30 April.

Betapa rakyat dapat melihat kepincangan di dalam pakatan sendiri yang beramai-ramai keluar parti untuk menyertai Barisan Nasional. Aku percaya selepas ini akan ada lagi ramai ahli dan penyokong pakatan yang akan bersama-sama Barisan Nasional demi memastikan Malaysia akan terus harmoni.

BIOR BETUL !!! AZHAR SULAIMAN ADA KAITAN DENGAN CHINADOLL ???



 Aktor popular tanah air Azhar Sulaiman, 41, membuat laporan polis petang ini kerana laman sosial peribadi beliau Facebook diserang oleh kumpulan yang menggelar diri mereka sebagai Cyber Troopers.


Laporan polis dibuat di balai polis Taman Tun Dr. Ismail pada pukul 3 petang. Menurut beliau, gara-gara serangan oleh Cyber Troopers yang dipercayai penyokong Pakatan Rakyat, akaun Facebook beliau menjadi 'disabled'.

"Sepanjang saya jadi artis tidak pernah saya mengadakan sidang akhbar tetapi hari ini, saya adakan sidang akhbar kerana hak kebebasan bersuara saya disekat," katanya.



Beliau berkata, cacian dan makian bertalu-talu yang diterimanya melalui akaun Facebook beliau yang mempunyai 11, 000 pengikut, niat beliau membuka laman sosial itu untuk bertukar fikiran dan pandangan kini ditutup.

Selain itu, Azhar menjelaskan laporan polis itu dibuat bagi melindungi diri dan keselamatan beliau yang dirasakannya terancam.



Mengakui beliau bukan berminat untuk menjadi politikus, beliau sekadar menunjukkan sokongan kepada Barisan Nasional iaitu kerajaan yang memerintah.

"Biarlah yang buruk saya tetapi bukan pemimpin saya.

"Saya menjalankan siasatan saya sendiri dan membuat penilaian tentang video seks yang membabitkan pemimpin pembangkang. Sebagai orang dalam bidang perfileman, mustahil video itu lakonan," tegasnya.

APA MAKSUD DAKWAT KEKAL YANG SEBENAR !!! INI RASANYA DEFINISI YANG SESUAI UTK ...


Lihat gambar di bawah


Perhatikan jam yang dirasa bulat warna merah.

Adakah sudah anda dapat lihat pukul berapa ?

Inilah gambar yang cuba digunakan untuk menggambarkan SPR tidak telus.

Tujuannya cukup mudah - mengelakkan mereka malu besar jika kalah.

Lihat dakwat masih kekal walau dicuci


Adakah ada lagi penipuan selepas ini?

Kita makin hilang sabar tengok kerenah Pakatan haram ini buat kecoh. 

Seolah-olah tidak ada integriti pada SPR yang juga badan yang sama mengendalikan pilihanraya 2008 yang menyaksikan Pakatan haram ini menang 5 negeri.

Adakah patut kita bagi undi puak penipu ini?

Kalau tidak percaya juga kita cabar mereka potong jari.


Ada berani?

APA SUDAH JADI DENGAN INI VIDEO !!! PALSU????



SUMBER RASMI : PENGGEMPUR MUTIARA

Siang tadi admin ada menyiarkan sebuah klip video yang mendedahkan perangai dan sisi hitam sebenar Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh calon N21 Sungai Acheh (KLIK SINI).

Sungguhpun sudah hampir 10 jam artikel yang dipetik daripada halaman facebook Analisis Politik Terkini (KLIK SINI) itu diterbitkan, sebentar tadi admin kembali semula ke halaman facebook tersebut untuk meninjau- ninjau komen dan pandangan yang dilontarkan oleh pengunjung setianya.

Amat mengejutkan, admin perhatikan masih ada lagi sebahagian individu yang dilihat enggan menerima kenyataan tentang kebenaran yang cuba disampaikan disebalik video itu.

Ada yang mempertikaikan kesahihan video tersebut dan tidak kurang juga ada yang berlagak alim berhujah dengan menggunakan potongan ayat- ayat suci bagi menegakkan benang yang basah.

Berdasarkan komen yang dilontarkan itu, admin berpendapat ia sebenarnya menjelaskan tentang sikap assobiyah yang tertanam di lubuk naluri mereka begitu dalam sehingga sukar untuk menerima kebenaran yang terpampang dihadapan mata.

Selepas itu, admin terus segera melayari youtube channel yang memaparkan video tersebut untuk mengetahui status terkini samada sudah dibuang atau sebaliknya.

Lihat apa yang admin temui di SINI

GAMPANG PON TAK DA MACAM NI !!! SIAL BETUL !!! NAK DAKWAT JENIS APA SEBENARNYA ????



Sejak pagi tadi juak-juak pembangkang meroyan bagai nak rak semuanya kerana satu perkara.Mesti semua dah tau apa dia sebab gambar kat atas tu dah menceritakan segalanya.Ya betul !! isu dakwat kekal yang hari ini digunakan buat pertama kalinya dalam sejarah pilihanraya negara Malaysia.

Sejak pagi tadi anggota keselamatan termasuk para isteri mula membuang undi pos di seluruh negara dan proses tersebut berjalan seperti biasa dan keadaan semuanya terkawal.Sehinggalah tiba-tiba puak-puak pembangkang mula meroyan kononnya mereka mempunyai bukti bahawa dakwat kekal yang digunakan hari ini boleh di cuci dan hilang sepenuhnya.

Fuiyoo memang hebatlah puak-puak pembangkang ni cuba ampa tengok gambar kat bawah tu siap ada anggota tentera yang masih beruniform boleh pula datang bertemu Nurul Izzah , tak habis takat tu siap buat demontrasi lagi macam mana dakwat kekal boleh hilang..

OHHH PATUT LAH DAH LAMA MENYEPI !!! RUPANYA KAK ABBY KITA DAH....


Agak menghairankan jugak. Kenapa sejak kebelakangan ni, Si Ostazah Pening kita tu diam je. Selalunya dia suka buat kontroversi tak tentu arah dilama twitter.

Tapi akhir - akhir ni, dah tak berapa pedas pulak komen - komen yang dia bagi. Dah tak macam dulu dah. Tak lantang menghina dan mencaci cerca orang.

Kita ingatkan kot la otak dia dah jem sebab banyak sangat memikirkan 'fatwa - fatwa songsang' untuk ditaburkan kepada pencacai Pakatan.

Tak pun, jari - jari dia menaip tu dah jadi bengkak sampai membuatkan dia tak mampu nak mempertikaikan itu dan ini. Rupanya, dia tengah bahagia sekarang ni.

Bahagia dengan siapa? Dengan suami orang la. Bukan dengan suami sendiri. Dulu, elok - elok ada suami, dia bantai buat tuduhan yang bukan - bukan.

Sekarang baru la sibuk - sibuk mengendeng kat suami orang tu dengan mempergunakan anak - anak sebagai alasan. Dah memang jadi tebiat puak - puak Haramjadah tu.

Pantang ada peluang sikit, habis semua diorang gunakan untuk kepentingan diri diorang. Tu pasal la diorang sanggup mempergunakan Islam demi kepentingan Politik mereka.

Bagi SH, sama ada Si Norman tu nak rujuk semula atau tidak, terpulang la. Lagi pun, dia pun dah kata, itu semua ketentuan Allah. 

Tapi, kalau SH sendiri dalam kedudukan Norman, sorry la nak terima Si Ostazah Pening tu. Maaf boleh, tapi nak rujuk semula jangan harap. Dulu dia yang menjatuhkan maruah suami depan orang ramai. Sekarang baru terhegeh - hegeh nak rujuk semula? Kirim salam la!!!
Melihat kemesraan mereka sejak akhir akhir ini keluar bersama dalam satu keluarga yang besar, memang terdetik di hati peminat untuk bertanya sama ada Norman Hakim akan mengahwini Abby Abadi semula.

Bercakap kepada Murai baru baru ini, Norman Hakim bersyukur hubungan beliau, Memey Suhaiza dan Abby Abadi kini berada dalam keadaan yang sangat baik demi kebahagiaan anak anak mereka.

“Namun untuk berkahwin semula dengan Abby Abadi, itu terus-terang saya belum terfikir dan ianya di luar daripada kuasa saya”

“Kami juga tidak tahu perancangan Allah untuk kami. Jadi mungkin ya dan mungkin juga tidak kami akan kembali bersama,” jelas Norman Hakim.

Selain keluarga bersama untuk anak anak, Norman Hakim juga berkata yang beliau, isteri & Abby Abadi sering keluar bersama akhir akhir ini untuk membantu Abby Abadi memulakan perniagaan butik beliau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget