Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 1 May 2013

OHHH PATUT LAH DAH LAMA MENYEPI !!! RUPANYA KAK ABBY KITA DAH....


Agak menghairankan jugak. Kenapa sejak kebelakangan ni, Si Ostazah Pening kita tu diam je. Selalunya dia suka buat kontroversi tak tentu arah dilama twitter.

Tapi akhir - akhir ni, dah tak berapa pedas pulak komen - komen yang dia bagi. Dah tak macam dulu dah. Tak lantang menghina dan mencaci cerca orang.

Kita ingatkan kot la otak dia dah jem sebab banyak sangat memikirkan 'fatwa - fatwa songsang' untuk ditaburkan kepada pencacai Pakatan.

Tak pun, jari - jari dia menaip tu dah jadi bengkak sampai membuatkan dia tak mampu nak mempertikaikan itu dan ini. Rupanya, dia tengah bahagia sekarang ni.

Bahagia dengan siapa? Dengan suami orang la. Bukan dengan suami sendiri. Dulu, elok - elok ada suami, dia bantai buat tuduhan yang bukan - bukan.

Sekarang baru la sibuk - sibuk mengendeng kat suami orang tu dengan mempergunakan anak - anak sebagai alasan. Dah memang jadi tebiat puak - puak Haramjadah tu.

Pantang ada peluang sikit, habis semua diorang gunakan untuk kepentingan diri diorang. Tu pasal la diorang sanggup mempergunakan Islam demi kepentingan Politik mereka.

Bagi SH, sama ada Si Norman tu nak rujuk semula atau tidak, terpulang la. Lagi pun, dia pun dah kata, itu semua ketentuan Allah. 

Tapi, kalau SH sendiri dalam kedudukan Norman, sorry la nak terima Si Ostazah Pening tu. Maaf boleh, tapi nak rujuk semula jangan harap. Dulu dia yang menjatuhkan maruah suami depan orang ramai. Sekarang baru terhegeh - hegeh nak rujuk semula? Kirim salam la!!!
Melihat kemesraan mereka sejak akhir akhir ini keluar bersama dalam satu keluarga yang besar, memang terdetik di hati peminat untuk bertanya sama ada Norman Hakim akan mengahwini Abby Abadi semula.

Bercakap kepada Murai baru baru ini, Norman Hakim bersyukur hubungan beliau, Memey Suhaiza dan Abby Abadi kini berada dalam keadaan yang sangat baik demi kebahagiaan anak anak mereka.

“Namun untuk berkahwin semula dengan Abby Abadi, itu terus-terang saya belum terfikir dan ianya di luar daripada kuasa saya”

“Kami juga tidak tahu perancangan Allah untuk kami. Jadi mungkin ya dan mungkin juga tidak kami akan kembali bersama,” jelas Norman Hakim.

Selain keluarga bersama untuk anak anak, Norman Hakim juga berkata yang beliau, isteri & Abby Abadi sering keluar bersama akhir akhir ini untuk membantu Abby Abadi memulakan perniagaan butik beliau.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget