Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 1 May 2013

DEMI MALAYSIA !!! ANAK JATI TERPAKSA DEDAHKAN PENDEDAHAN TERGEMPAR DI MALAYSIA !!! [KLIK UTK BACA]

Pakatan Rakyat PAS,DAP,PKR begitu beriya iya mahukan agar UMNO tumbang. Tumbangnya UMNO maka tumbanglah Barisan Nasional pada PRU 13 ini. Yang diharapkan pembangkang untuk menumbangkan UMNO adalah undi dari orang Melayu sendiri yang berugama Islam. Itulah harapan Pakatan Pembangkang terutama parti PKR yang ditubuhkan pada tahun 1999 dek kerana mahu menyelamatkan Anwar Ibrahim dek kesalahan membalun lubang taik Azizan, Sukma dan Munawar.

AJM tidak mahu bercakap panjang dan rasanya hari ini biarlah video ini memberikan sedikit kesedaran kepada orang Melayu khususnya kerana lahirnya Melayu maka Islam agamanya. Hanya di Malaysia bangsa Melayu itu secara automatik berugama Islam. Hanya di Malaysia Islam diangkat paling tinggi berbanding agama agama lain. Hanya di Malaysia Kalimah Allah terus dipertahankan khas untuk umat Islam.

Apa kena mengena rakyat Yahudi di Israel memperomosikan pakatan pembangkang dan mengesa rakyat Malaysia mengundi Pakatan Pembangkang pada PRU 13 ini? Kenapa mereka pula yang sibuk mahukan NEW GOVERMENT di Malaysia dan mengesa pengundi menolak UMNO dan Barisan Nasional? Kenapa?

Adalah begitu BODOH dan BEBAL jika ada antara kita orang Melayu Islam yang masih tidak jelas agenda Yahudi dan tangan tangan asing yang mahukan Malaysia ini dibuka kepada KEBEBASAN UNTUK BERUGAMA yang mana menjadikan Malaysia ini sebagai sekutu Yahudi.
TENGOK LAGI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...