Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 1 May 2013

GAMPANG PON TAK DA MACAM NI !!! SIAL BETUL !!! NAK DAKWAT JENIS APA SEBENARNYA ????



Sejak pagi tadi juak-juak pembangkang meroyan bagai nak rak semuanya kerana satu perkara.Mesti semua dah tau apa dia sebab gambar kat atas tu dah menceritakan segalanya.Ya betul !! isu dakwat kekal yang hari ini digunakan buat pertama kalinya dalam sejarah pilihanraya negara Malaysia.

Sejak pagi tadi anggota keselamatan termasuk para isteri mula membuang undi pos di seluruh negara dan proses tersebut berjalan seperti biasa dan keadaan semuanya terkawal.Sehinggalah tiba-tiba puak-puak pembangkang mula meroyan kononnya mereka mempunyai bukti bahawa dakwat kekal yang digunakan hari ini boleh di cuci dan hilang sepenuhnya.

Fuiyoo memang hebatlah puak-puak pembangkang ni cuba ampa tengok gambar kat bawah tu siap ada anggota tentera yang masih beruniform boleh pula datang bertemu Nurul Izzah , tak habis takat tu siap buat demontrasi lagi macam mana dakwat kekal boleh hilang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget