Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday, 3 May 2013

BIOR BETIK !!! Video Sumpah Laknat Saiful Di Liwat Anwar SUPERIMPOSE !

pergHHH !! makin tak keruan puok kera jentera cyber kunyit bila video sumpah laknat saiful d liwat Anwar bin Ibrahim d sebarkan. Bukan sebarang tempat yang d pilih..d hadapan Kaabah..d hadapan rumah Allah..!!

Sejak video sumpah saiful d Kaabah ini tersebar, jentera Cyber Kunyit Anwar mula mencari helah..mula nak spin..tang mana yang boleh agar menampakkan bahawa video sumpah laknat ini Video Palsu !!

Alasannya : kawasan tawaf..mana mungkin boleh wat rakaman d situ..mesti d langgat orang..puok kera ni ingat dia je yang pernah sampai ke sana..entah pergi umrah atau haji..solat jumaat je depa ada d Baitullah..tak yah nak kelentonglah kalau setakat pergi nak shopping tasbih dan kopiah ! Cuba tanya nama kedai..siap boleh bagitahu lagi nama lorong dan berapa harga kopiah yang mereka beli..siap bangga lagi dapat kopiah harga paling murah kononnya dialah yang hebat tawar menawar !

Berapa banya cerita..drama Melayu yang pengambarannya d buat d kawasan Baitullah..cu tengok berapa lama video sumpah laknat saiful itu..1.43 minit !

Aakj saja letak gambar kat bawah..ada yang siap dok lepak dengan sahabat handai sementara tunggu waktu solat. Kena ingat..ada masa fully pack..waktu puncak..ada yang masanya orang tak ramai terutama antara 11am hingga zohor dan lepas zohor hingga asar..cuaca panas dan waktu jemaah rehat !

Alasannya : kedudukan Makam Ibrahim seolah-olah nampak bukan d tempatnya..perati betul-betul..d belakang saiful..ketika itu saiful berada d kedudukan nombor 12 !

Sampai camtu sekali puok kera ni nak alihkan kebenaran yang saiful cuba buktikan..berani kerana benar ! Anwar nak nersumpah ? hahaha dengar-dengar malam sebelum 5 Mei..ye ke..puiiihHH !! dah terlambat !


perghhH rupanya ada aris kita yang melangsungkan majlis akad nikahnya d hadapan Kaabah..acara ringkas dan penuh berkat..dalam rumah Allah..tak de pun orang nak halau..lepas isyak orang dah sibuk keluar cari makan dan rehat untuk datang semula bertahajjud !

Kepada puok kera terutama Jentera Cyber Kunyit Anwar..sedarlah..telan walau pahit..kalau tak nak tinggalkan parti yang anda sayang..buang je pemimpin yang terbukti meliwat staff sendiri !

Nampak sangat takde pemimpin pelapis atau pemimpin lain sengkek..tak de duit atau duit yang mereka terima selama ini d simpan untuk jamu anak bini dan tak pedulikan rakyat !!


PANAS TERIK !!! pengakuan PANAS stopa aLI TENTANG SCANDAL sEKS !!! BETULKE NIHHH???

Pak Mus ooo Pak Mus..
Teman tertunggu-tunggu jugak ape pengakuan Mr.Stopa a.k.a Pak Mus nih..dah lewat petang masih belum ada sebarang cerita...

Macam-macam andaian boleh dibuat:

1 - Betul ke isteri muda?

2 - Dah nikah kat Golok sebelum rakaman dibuat ke?

3 - Sijil nikah tu hilang ke? Buat baru atau baru buat?
 
4 - Ambik masa lama baru nak buat pengakuan sebab nak pujuk bini pertama yang masih marah ke? 

5 - Dah dapat sokongan dari Haji Hadi dan Nik Aziz kata Pak Mus sakit lutut, terus rasa selamat ke? 

6 - Nik Aziz dah maafkan, dosa hilang ke?

7 - Malu sebab beraksi 'kureng hebat' daripada Anwar Ibrahim ke?

8 - Memang nak spin kata ini UMNO/ BN yang tolong rakam ke?

9 - Isteri muda ni sexy tak pakai tudung, rambut blond, baju dan jeans ketat metat sebab nak guna sebagai sokongan wanita erdogan kepada PAS pulak ke?

10 - Bagi duit masa tu sebab servis time tu bagus ke?

11 - Kebetulan pulak ada duit dalam sampul putih dalam beg, guna dulu tapi dah ganti balik ke?

12 - Tak nak buat sumpah macam Saiful Bukhari buat, macam PM Najib buat, macam Datuk "T" buat sebab tak percaya dengan sumpah ke? Atau takut dilaknat?

*SUMBER

Terkini!!Nurul Izzah Mula Membuat Pancutan Terakhir!!! Eeeiii !!!

Ketika semua parti-parti politik sedang membuat pecutan terakhir menuju pilihanraya, Nurul Izzah pula membuat pancutan terakhir untuk menyelamatkan dirinya dari ditendang oleh Azmin Ali.

Menurut sumber, malam semalam, Nurul Izzah telah menghantar sekurang-kurangnya 20 orang untuk ‘berkempen’ agar tidak memberi undi kepada Azmin di DUN Bukit Antarabangsa. Arahannya berbunyi lebih kurang seperti berikut, biar Azmin menang di Parlimen Gombak tak apa, tetapi jangan dimenangkan di DUN. 

Telah menjadi pengetahuan umum bahawa sakit hati Nurul Izzah kepada Azmin dan keluarga kerana melukakan hati ibunya sudah tidak dapat dibendung lagi.
Ibunya sendiri, Wan Azizah langsung tidak mampu bertentang mata dengan Azmin kerana terlalu sedih mengenangkan Anwar lebih sayangkan lelaki itu suami isteri, berbanding isterinya yang sah.
Sebelum ini, Anwar lebih awal mengumumkan Wan Azizah tidak bertanding, tetapi kemudiannya, Nurul Izzah telah bertindak menafikannya. 

Ketiadaan Wan Azizah beberapa lama sehingga ramai tertanya-tanya ke manakah sang Presiden walaupun kempen telah bermula, membuktikan bahawa Anwar benar-benar lebih menyayangi Azmin dari Azizah. 

Justeru, sebagai seorang anak ‘solehah’, Nurul Izzah mengatur langkah sendiri untuk menjatuhkan kekasih bapanya itu.
Beliau tidak sanggup melihat Azmin menjadi Menteri Besar dan seterusnya ‘membunuh’ semua orang dari kem ibunya. Nurul Izzah perlu menyekat kemaraan Azmin yang nampaknya sudah begitu melampau akibat terlalu dimanjakan oleh Anwar. 

Pada pilihan raya umum 2008, Azmin berjaya memenangi kerusi Parlimen Gombak menewaskan saingan calon dari BN, Said Anuar Said Ahmad.
Beliau mendapat undian sebanyak 40,334 undi dengan majoriti undi adalah sebanyak 6,867. Manakala, bagi kerusi Dun Bukit Antarabangsa, Azmin menerima undian sebanyak 11,731 undi menewaskan calon BN, Haslina Mohd Zerain dengan majoriti 1,381 undi.

Kali ini, Azmin akan berhadapan dengan Mohamad Nadzim Bin Ibrahim dari BN iaitu seorang peguam dan juga setiausaha syarikat. Dan nampaknya sebelum berhadapan dengan Mohd Nadzim, Azmin perlu terlebih dahulu berhadapan dengan Nurul Izzah. 

Kita pasti, jika Anwar mendapat tahu berita ini, tentu beliau bertambah pening dengan anak perempuannya ini. 

Mana tidaknya, sudahlah kerusi sendiri hampir pasti akan terlepas, bukannya Izzah hendak melakukan sesuatu untuk menyelamatkan kerusinya, tetapi hendak dipastikan pula agar kerusi orang lain turut terlepas sama. Bagaimanapun, kita faham bahawa Anwar tidak boleh marah kerana beliaulah yang membentuk kedua-duanya iaitu Izzah dan juga Azmin. 

Selanjutnya Klik Disini

PANAS TERIK !!! HARAM JADAH BETUL !!! VIDEO PEMIMPIN DAP HINA BUNYI AZAN...!!!

Inilah yang mahu disokong oleh PAS. YB DAPig yang menghina azan subuh dengan mengatakan bising dan menganggu orang lain tidur. Kepada Umat Islam seluruh Malaysia, sedarlah bahawa Bahalol Siyasi PAS adalah salah. Mereka bersyubahat dan bersahabat dengan orang yang menentang pembinaan Masjid dan menghina azan. Sokonglah mereka yang membina Islam, bersaudara dengan Islam lain, bukan yang menghancurkan Islam.

Terkini!!!Wan Azizah Sahkan Video Terlarang Nurul Izzah Tulen!!!

Sejak dari semalam kecoh satu Malaysia kerana hangat memperkatakan tentang video aksi terlarang anak kesayangan Wan Azizah iaitu Nurul Izzah.. 

Kalau sebelum ini ramai yang cuba menafikan kewujudan video tersebut dan puak-puak pembangkang pula menyalahkan UMNO kerana cuba menfitnah Nurul Izzah dengan cara yang hina dan terkutuk walaupun secara realitinya UMNO tidak terlibat.. 

Tetapi hari ini...Wan Azizah sendiri telah mengaku menerusi blognya bahawa video aksi terlarang anak kesayangannya itu yang telah tersebar sejak semalam adalah tulen dan buka rekaan UMNO...

Kenyataan dari Blog Wan Azizah..
Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan.
Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu.
Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut.
Sekian untuk makluman.

PANAS TERIK !!!! BENDERA HITAM APA PULAK NI !!! BENDERA SYIAH KE !!! HABIS LA MALAYSIA !!!

Sekiranya semua orang nak tahu. Bendera di atas ni la merupakan bendera fahaman Syiah di Malaysia.. Bentuk lambang benderanya agak sama dengan bendera Negara Iran (Negara pemerintahan Syiah)..

Bendera ini di dapati sedang berkibar megah di Pendang seolah-olah menandakan kawasan berkenaan merupakan kawasan pengikut fahaman Syiah..


Jika sebelum ini pengikut fahaman Syiah di Malaysia ini hanya bergerak dalam keadaan diam kerana bilangan pengikutnya yang sikit.. Kini pengikut faham tersebut mula berbangga dengan menonjolkan diri di Pendang setelah calon PAS yang bertanding di kawasan  Parlimen Pendang merupakan pengikut fahaman yang di anuti mereka.

Tidak hairan la sekarang ni pengikut fahaman Syiah sudah tidak lagi merasa gentar untuk memacak bendera Syiah di Pendang.kerana mereka yakin calon Syiah yang di letak PAS di Parliem Pendang boleh memenangi kawasan berkenaan.

Bukan setakat menjadi calon di kawasan Parlimen Pendang saja.. Pengikut fahaman syiah yang bertanding di Parlimen Pendang itu juga merupakan timbalan kepada parti kedua terbesar yang mewakili umat Islam di Malaysia.

Pastinya pengikut fahaman Syiah merasakan melalui calon PAS di Parlimen Pendang mereka mampu menunjukan kekuatan fahaman Syiah di Malaysia dari masa ke semasa.

Nampak gayanya pengikut Syiah mula menunjukkan taring mereka sedikit demi sedikit..

Parlimen Pendang merupakan sasaran mereka untuk di jadikan tapak penyebaran fahaman Syiah di seluruh Kedah.. Sekiranya tidak di halang pastinya ianya akan memudaratkan Akidah Umat Islam di kawasan Pendang.

Mat Sabu patut di tolak rakyat Pendang tak kira sama ada penyokong UMNO atau PAS.. Jangan biarkan Mat Sabu jadikan Pendang sebagai kawasan Parlimen pertama bagi golongan fahaman syiah.. 

terkini !!! CALON DUN SG RAPAT NYARIS DI BUNUH !!! bIOR bETUL !!!

Sungai Rapat Online telah mendapat maklumat daripada pemandu calon BN Dun Sungai Rapat bahawa ada cubaan membunuh Dato Hamidah telah dilakukan dihadapan Bank RHB Gopeng.

Menurut maklumat yang diterima sebentar tadi kejadia berlaku pada jam 11:45 pagi tadi dan saksi memberitahu sebuah kereta no. daftar masih dirahsiakan kerana ini sudah menjadi kes polis jenis Alza berwarna putih telah berhenti betul-betul berhampiran dengan kereta Dato Hamidah Osman. Kemudian seorang daripadanya berketurunan Melayu keluar daripada kereta dengan pisau ditangan lalu memotong kedua-dua tayar kereta Dato Hamidah.

Kejadian berlaku agak pantas mungkin kerana pembunuh upahan itu memang pernah melakukan perkara jijik sebegini.

Oleh itu satu laporan Polis telah dibuat oleh pemandu kereta Dato Hamidah di Balai Polis Gopeng.

Pihak polis masih menyiasat no. daftar pada kereta tersebut yang dimiliki oleh lelaki Melayu.

Inilah yang dikatakan politik jijik yang telah dilakukan individu tertentu bertujuan untuk melemahkan semangat, tak boleh ke bertanding secara sihat tanpa merosakkan hartabenda orang lain.

Sejak isu Sekolah Agama Rakyat tersebar luas banyak individu yang sudah panas punggung dan terdesak lalu sanggup melakukan apa sahaja yang membolehkan mereka menang.

Polis percaya ini berkaitan dengan kepentingan politik dan dalang cubaan membunuh ini akan dapat ditangkap dalam masa yang terdekat.
Maaf Gambar kerosakan kereta tidak dapat disiarkan ketika ini

LAPORAN SELANJUTNYA AKAN MENYUSUL

PANAS !!! APA DS NAJIB BIKIN SAMA ULAMA PROF. DR YUSOF QARDAWI NIH !!!!

DS NAJIB BERSAMA ULAMA PROF. DR YUSOF QARDAWI

Tidak lama dulu, kita diberitakan dengan dakwaan bahawa Anwar mendapat restu daripada Ulama Besar mesir Dr. Yusuf Qardawi untuk menjadi Perdana menteri.Ini menyebabkan pandangan tertumpu kearah beliau (Dr. Yusuf). ekoran tindakan Anwar Ibrahim itu, beliau tampil ke hadapan menafikan kenyataan Anwar Ibrahim.

Prof. Dr. Yusuf Qardawi, seorang ulama besar Mesir yang tidak asing kepada umat Islam di Malaysia. Beliau seorang yang dihormati kerana ilmu agamanya, kredebilitinya dan disiplin ilmu yang tinggi.

Dalam keadaan terdesak, Anwar Ibrahim telah berjumpa Dr. Yusof Qardawi untuk meminta sokongan dan mengadu kononnya dia dianiaya, maka tanpa menyiasat penipuan Anwar itu, berkatalah Dr. Yusof Qardawi secara umum bahawa orang yang teraniaya perlu ditolong. 

Kita harus ingat Anwar bukan fasih berbahasa Arab, kalau hendak dibandingkan dengan Dato’ Nasharudin Mat Isa bagai langit dengan bumi. Selepas menipu Dr. Yusuf Qardawi, maka dicananglah kononnya Dr. Yusof Qardawi menyokong Anwar walhal kenyataan Dr. Yusof Qardawi itu merujuk kepada sesiapa sahaja yang teraniaya secara umum. Betullah dalam kes mangsa-mangsa Anwar, memang benar iaitu mangsa-mangsa seks Anwar telah teraniaya dengan wang ringgit Anwar dan janji-janji Anwar!

Setelah mengetahui pembohongan Anwar, Dr. Yusof Qardawi membuat kenyataan tegas bahawa beliau tidak menyokong Anwar, sebaliknya Dr. Yusof Qardawi memberi Sokongan Terbuka kepada Najib Razak sebagai Perdana Menteri.

Anwar Ibrahim ditinggalkan ramai sahabat bertaraf ilmuan seperti Dr. Chandra Muzaffarkerana kegiatan seks Anwar yang luar biasa.Begitu juga ilmuan lain seperti Ustaz Ismail Mina, Dato’ Dr. Hassan Ali, Dato Nasharudin Mat Isa, Mufti Perak, Dewan Ulama PAS, Majlis Syura PAS malah tokoh-tokoh agama di dalam PAS sendiri menolak Anwar sebagai Perdana Menteri. Mereka mahukan Hj. Hadi Awang sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan menang.
BACA LAGI SINI

SAH !!! METRO SAHKAN Tunjuk Perasaan Akan Berulang Kembali!!! #TolakPR

Biar betul Pagi tadi ebb ada mendapat satu pesanan ringkas (sms) yang memberitahu pihak pembangkang akan mula melakukkan kekecohan (tunjuk perasaan) jika mereka kalah pada PRU 13 nanti.

Mereka juga akan sentiasa menyalahkan kerajaan dan SPR khususnya didalam pilihanraya.Sebagai contoh semasa undi pos mereka sentiasa mencari segala kesilapan SPR didalam menguruskan undi pos.

Dan tidak mustahil pada hari mengira undi nanti,apabila mereka tahu mereka kalah,mereka akan menyalahkan kerajaan dan SPR tidak telus semasa mengira peti undian.

Setiap hari kita dihidangkan dengan pelbagai karenah pembangkang yang sah belum terbukti, tidak pernah ada kata putus mengesahkan mereka bersatu padu.

Menurut info dari seorang penganalisis politik(nama harus diharuskan) , beliau berkata Pembangkang yang diterajui parti utama iaitu PAS ,PKR dan Dap sedang mewujudkan satu suasana yang melambangkan mereka diambang kemenangan.

Oleh itu masyarakat malaysia harus sedar dan pandai membuat undian yang betul untuk hidup dalam negara yang selamat dan lebih terjamin.Jangan sesekali terpedaya dengan perkataan 'ubah' kerana sekali berubah selama-lamanya kita akan dijajah kembali.
 

Gempar!!!! Seorang Isteri Ketua Pembangkang Mencakar Muka Suami Di Malam Jumaat !!!!

Diberitakan seorang isteri kepada seorang pemimpin pembangkang telah mengamuk-ngamuk dan mencakar-cakar muka suaminya apabila mendapati suaminya berlaku curang.

Kejadian ini berlaku sewaktu mereka ingin berasmara dan semasa adegan aiskrim si isteri dapati kemaluan suaminya berbau ponggong. Lantas si isteri termuntah muntah kerana tak tahan akan rasa dan bau yang busuk itu. Si isteri mengesyaki suaminya mempunyai perempuan simpanan.

Apabila suaminya menjelaskan dan bersumpah bahawa dia tidak mempunyai perempuan lain, lantas kemarahan si isteri semakin meningkat apabila mula mengesyaki bahawa suaminya mempunyai hubungan songsang sesama jenis. Ini mengundang amukan si isteri hingga mula mencakar-cakar muka suaminya sehingga parah dan terpaksa dikejarkan ke hospital.

Kejadian ini bukan berlaku di Malaysia. Di Malaysia amalan seks songsang sesama jenis sudah boleh diterima oleh isteri-isteri dari parti pembangkang.....

BIOR BETUL !!! KUCING MENCAKAU TERUS MENCAKAU MUKA ORANG YANG MEMPERMAINKAN ...



Memetik kata-kata seorang pemimpin ' politik, politik le......agama jangan dipermainkan' tapi bagi puak-puak ni menghalalkan cara asalkan berjaya ke Putrajaya. Bukan setakat mengeluarkan fatwa-fatwa yang mengelirukan kepada ahli-ahlinya, perbuatan maksiat pemimpin atasannya begitu ketara, apakata cakap tak serupa bikin atau bikin tak serupa apa yang dicakap....bertopengkan agama, mereka boleh mencaci hamun dan menfitnah kepada sesiapa saya yang mereka rasakan akan menggugat gerakerja parti mereka. Mereka tidak akan mengambil kira hati-hati yang akan tersinggung, sakit hati, geram, marah dan berbagai lagi. Mereka memikirkan kenyataan atau percakapan yang mereka keluarkan akan mendapat sambutan dari pendengar, penonton atau pembaca apa yang nak dicakap dah dicakap......orang akan bertepuk tangan dan menjerit-jerit. Inikah pemimpin yang akan kita pilih rasis, penipu dan berpura-pura.



Rasanya itu semua telah berlalu, rakyat Malaysia sudah pandai menilai pemimpin yang perlu mereka pilih bagi meneruskan tranformasi negara. Keamanan dan kesejahteraan yang kita nikmati sekarang tak kan nak kita musnahkan demi masa depan anak-anak cucu kita. Cuma segelintir masyarakat Malaysia yang masih berfahaman kolot dan perkauman , ingin meluaskan pengaruh mereka di negara kita yang kita cintai ini, negara yang memberi mereka peluang untuk hidup selesa dan kaya raya , berkongsi kuasa tetapi mereka tidak mengenang budi umpama diberi betis nak peha.....fikir-fikirkah lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SUMBER

GILA BABUN BETUL !!! MB PERAK HANTAR PETUGAS MEDIA ASING SINGAPORE KE RUMAH SEKUPANG DUAS !!!

KATANYA DARI SINGAPORE.LEPASTU PANDAI PULAK DEME SPIN KATA MB PERAK ANTAR MEREKA UNTUK RAKAM CERAMAH DI RUMAH SEKUPANG DUA TEMPOH HARI.TEMAN AGAK TERKEJUT JUGAK DENGAN INFO YANG TEMAN TERIMA


MENURUT INFO SETELAH DISOAL SIASAT OLEH PETUGAS BN,MEREKA MERUPAKAN MEDIA DARI SINGAPORE UNTUK MENGINTIP GERAK GERI BLOGGERS SEKUPANG DUA DIRUMAHNYA .

YANG PELIK LAGI,MANA MEREKA DAPAT INFO TENTANG CERAMAH DI RUMAH SEKUPANG DUA ,SIAPA PULAK MULUT GHAIB YANG MEMBERITAHU PADA MEDIA SINGAPORE YANG DITUNJANGI OLEH PAP.

SIAPA SEBENARNYA YANG MEMBERITAHU TENTANG CERAMAH INI !!!

BIOR BETIK !!! LAGI PERancangan Besar DAP DITELANJANG KAN !!!

Amat menakutkan apabila dilihat suasana sekarang walaupun masih didalam kuasa melayu Islam. Bayangkanlah sekiranya malaysia di perintah oleh bukan melayu malah bukan juga islam. Umat islam khasnya melayu harus berwaspada.Sedarlah Wahai Rakyat Malaysia...

[Sumber]

SERAM SEJUK !!! HANTU APA TU !!! TAKSUB GILER




Cukup lah, cukuplah dengan ketaksuban kepada parti politik dan pemimpin. Ingatlah rumah Allah bukan tempat penyembahan berhala. Apatahlagi gambar yang disembah sepertimana gambar diatas ini.

Gambar ini diperolehi dari Tanah merah Kelantan.

PANAS TERIK !!! APA KAITAN MAJLIS PROFESOR NEGARA DENGAN BN NIH !!!! MENCURIGA BETUL !!!

Kajian oleh Majlis Profesor pd minggu kedua tempoh berkempen menunjukkan BN masih mendapat sokongan kuat pengundi di negeri-negeri selatan semenanjung Malaysia iaitu Johor, Melaka dan Negeri Sembilan. Sebanyak 72% responden di zon selatan menyokong Najib sebagai Perdana Menteri manakala Anwar memperolehi 28% sokongan. Sebanyak 72% responden menyatakan mereka akan mengundi BN dalam PRU-13, 28% akan mengundi PR dan 2% akan mengundi calon bebas. 
BN juga dilihat mempunyai kelebihan di negeri-negeri zon tengah iaitu Wilayah Persekutuan, Selangor dan Perak. Sebanyak 53% responden menyokong Najib sebagai Perdana Menteri manakala Anwar memperolehi 47% sokongan. Dari segi parti pilihan, BN memperolehi 48% sokongan, PR 47% dan bebas 5%.
Majoriti responden di negeri-negeri zon utara iaitu Perlis, Kedah dan Pulau Pinang juga memilih Najib sebagai Perdana Menteri. Sebanyak 55% responden di zon ini menyokong Najib manakala Anwar memperolehi 45% sokongan. BN mendahului PR sebagai parti pilihan di zon utara dengan 53% sokongan manakala PR 43%. Sebanyak 4% responden menyatakan mereka akan mengundi calon bebas.
BN juga dilihat memiliki kelebihan di negeri-negeri pantai timur iaitu Kelantan, Terengganu dan Pahang. Sebanyak 55% responden di zon pantai timur menyatakan sokongan kepada Najib sebagai Perdana Menteri manakala Anwar memperolehi 45% sokongan. Dari segi parti pilihan, 51% responden di pantai timur memilih BN, 38% PR dan 11% bebas.
Dapatan kajian di Sabah dan Sarawak juga memihak kepada BN. Sebanyak 65% responden menyokong Najib sebagai Perdana Menteri manakala Anwar memperolehi 35% sokongan. Dari segi parti pilihan, sebanyak 62% responden memilih BN, 37% PR dan 1% bebas.
Berdasarkan dapatan kajian ini, BN dijangka kekal memerintah di Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis, Terengganu, Pahang, Sabah dan Sarawak. Dengan tahap sokongan yang agak tinggi di zon tengah, utara dan timur, BN dijangka mempunyai peluang yang cerah untuk menang

GILA BABUN BETUL !!! PENDEDAHAN BERANI MATI BLOGGERS METRO MALAYA TENTANG... [NAK TAHU KLIK SINI]


Perancangan PR untuk mencetuskan huru-hara pada PRU-13 telah pun terdedah luas.

Malah,strategi-strategi serangan dan mematah isu juga sudah diketahui umum.Antaranya,membawa masuk pelanduk dua serupa dengan Anwar dari Thailand dan melancarkan keganasan seperti mengebom bilik gerakan dan sebagainya.

Namun,Itu hanyalah permulaan.Kita tahu bahawa pelan kemuncak mereka ialah mencetuskan pemberontakan yang besar.

Ia akan dimulakan dengan kekecohan di beberapa tempat pada hari pengundian Kekecohan itu akan disebarkan secara meluas di media sosial dan diperbesarkan sehingga ramai yang terpengaruh.

Akibatnya keputusan pengundian tidak diterima dan bantahan dibuat secara besar-besaran kemudian orang ramai pun dihasut untuk mencurigai dan memarahi kerajaan Akhirnya,demonstrasi bantahan keputusan PRU-13 secara ‘habis-habisan’ akan diadakan di Kuala Lumpur dengan matlamat menggulingkan kerajaan.

Tidak mustahil,demonstrasi ini akan bermula lebih awal iaitu sejurus selepas keputusan diumumkan.

Jika ini berlaku,bermakna mereka akan mengambil tempat masing-masing di sekitar ibukota apabila kekalahan hampir disahkan.

PR mungkin juga memerlukan satu insiden besar yang mengejutkan seperti percubaan bunuh atau pembunuhan seorang yang berpengaruh dalam kekecohan ini untuk membawa huru-hara itu ke satu tahap lagi.

Walau apapun,apa yang lebih penting ialah untuk kita memahami perancangan terperinci mereka.Satu artikel di Outsyedthebox nampaknya bersetuju dengan pendapat penulis bahawa huru-hara akan dicetuskan di kawasan paling strategik iaitu bermula di Jalan Pudu.

Blog tersebut memaparkan gambaran yang lebih jelas dengan mengambil contoh Demonstrasi BERSIH pada 9 Julai 2011.Dalam demonstrasi tersebut,kita melihat para peserta berkumpul di Jalan Pudu,Menara Maybank,Puduraya dan Tung Shin Hospital dan bukannya Dataran Merdeka yang menjadi ‘idaman’mereka.

 Tindakan mereka memutuskan perhubungan ke Jalan Tun Perak,Jalan ParlimenJalan Raja Laut, Jalan TAR, Jalan Imbi dan Jalan Bukit Bintang secara serentak.apa pun baca dulu mesej di bawah.adakah PR layak memerintah ???

Cerita Selanjutnya Klik Disini

BIOR BETUL !!!! APA HURU HARA !!!! SIAL BETUL PEEE ARRR NI !!!

Setiap hari kita masih dihidangkan dengan berbagai dengan karenah pembangkang yang sah belum terbukti tidak pernah ada kata putus yang telah mengesahkan mereka bersatu padu.

Menurut info dari seorang penganalisis politik(nama harus diharuskan) , beliau berkata Pembangkang yang diterajui parti utama iaitu PAS ,PKR dan Dap sedang mewujudkan satu suasana yang melambangkan mereka didalam diambang keamanan.

Selain itu,menurutnya lagi,beliau juga mendedahkan satu isu iaitu PR akan mula menunjuk perasaan dengan mengadakan satu situasi yang akan merisaukan semua semua pihak iaitu dengan cara mengadakan tunjuk perasaan dengan tunjuk perasaan di jalan jika mereka kalah didalam PRU ini.

Mereka juga sentiasa menyalahkan kerajaan dan SPR khusunya didalam Pilihanraya.Sebagai contoh semasa UNDI POS mereka sentiasa mencari segala kesilapan SPR dalam mengurus UNDI POS .Anak Jati Malaya pon agak rasa bengang dengan tindakkan mereka .




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget