Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

GILA BABUN BETUL !!! PENDEDAHAN BERANI MATI BLOGGERS METRO MALAYA TENTANG... [NAK TAHU KLIK SINI]


Perancangan PR untuk mencetuskan huru-hara pada PRU-13 telah pun terdedah luas.

Malah,strategi-strategi serangan dan mematah isu juga sudah diketahui umum.Antaranya,membawa masuk pelanduk dua serupa dengan Anwar dari Thailand dan melancarkan keganasan seperti mengebom bilik gerakan dan sebagainya.

Namun,Itu hanyalah permulaan.Kita tahu bahawa pelan kemuncak mereka ialah mencetuskan pemberontakan yang besar.

Ia akan dimulakan dengan kekecohan di beberapa tempat pada hari pengundian Kekecohan itu akan disebarkan secara meluas di media sosial dan diperbesarkan sehingga ramai yang terpengaruh.

Akibatnya keputusan pengundian tidak diterima dan bantahan dibuat secara besar-besaran kemudian orang ramai pun dihasut untuk mencurigai dan memarahi kerajaan Akhirnya,demonstrasi bantahan keputusan PRU-13 secara ‘habis-habisan’ akan diadakan di Kuala Lumpur dengan matlamat menggulingkan kerajaan.

Tidak mustahil,demonstrasi ini akan bermula lebih awal iaitu sejurus selepas keputusan diumumkan.

Jika ini berlaku,bermakna mereka akan mengambil tempat masing-masing di sekitar ibukota apabila kekalahan hampir disahkan.

PR mungkin juga memerlukan satu insiden besar yang mengejutkan seperti percubaan bunuh atau pembunuhan seorang yang berpengaruh dalam kekecohan ini untuk membawa huru-hara itu ke satu tahap lagi.

Walau apapun,apa yang lebih penting ialah untuk kita memahami perancangan terperinci mereka.Satu artikel di Outsyedthebox nampaknya bersetuju dengan pendapat penulis bahawa huru-hara akan dicetuskan di kawasan paling strategik iaitu bermula di Jalan Pudu.

Blog tersebut memaparkan gambaran yang lebih jelas dengan mengambil contoh Demonstrasi BERSIH pada 9 Julai 2011.Dalam demonstrasi tersebut,kita melihat para peserta berkumpul di Jalan Pudu,Menara Maybank,Puduraya dan Tung Shin Hospital dan bukannya Dataran Merdeka yang menjadi ‘idaman’mereka.

 Tindakan mereka memutuskan perhubungan ke Jalan Tun Perak,Jalan ParlimenJalan Raja Laut, Jalan TAR, Jalan Imbi dan Jalan Bukit Bintang secara serentak.apa pun baca dulu mesej di bawah.adakah PR layak memerintah ???

Cerita Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...