Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

BIOR BETUL !!!! APA HURU HARA !!!! SIAL BETUL PEEE ARRR NI !!!

Setiap hari kita masih dihidangkan dengan berbagai dengan karenah pembangkang yang sah belum terbukti tidak pernah ada kata putus yang telah mengesahkan mereka bersatu padu.

Menurut info dari seorang penganalisis politik(nama harus diharuskan) , beliau berkata Pembangkang yang diterajui parti utama iaitu PAS ,PKR dan Dap sedang mewujudkan satu suasana yang melambangkan mereka didalam diambang keamanan.

Selain itu,menurutnya lagi,beliau juga mendedahkan satu isu iaitu PR akan mula menunjuk perasaan dengan mengadakan satu situasi yang akan merisaukan semua semua pihak iaitu dengan cara mengadakan tunjuk perasaan dengan tunjuk perasaan di jalan jika mereka kalah didalam PRU ini.

Mereka juga sentiasa menyalahkan kerajaan dan SPR khusunya didalam Pilihanraya.Sebagai contoh semasa UNDI POS mereka sentiasa mencari segala kesilapan SPR dalam mengurus UNDI POS .Anak Jati Malaya pon agak rasa bengang dengan tindakkan mereka .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...