Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

terkini !!! CALON DUN SG RAPAT NYARIS DI BUNUH !!! bIOR bETUL !!!

Sungai Rapat Online telah mendapat maklumat daripada pemandu calon BN Dun Sungai Rapat bahawa ada cubaan membunuh Dato Hamidah telah dilakukan dihadapan Bank RHB Gopeng.

Menurut maklumat yang diterima sebentar tadi kejadia berlaku pada jam 11:45 pagi tadi dan saksi memberitahu sebuah kereta no. daftar masih dirahsiakan kerana ini sudah menjadi kes polis jenis Alza berwarna putih telah berhenti betul-betul berhampiran dengan kereta Dato Hamidah Osman. Kemudian seorang daripadanya berketurunan Melayu keluar daripada kereta dengan pisau ditangan lalu memotong kedua-dua tayar kereta Dato Hamidah.

Kejadian berlaku agak pantas mungkin kerana pembunuh upahan itu memang pernah melakukan perkara jijik sebegini.

Oleh itu satu laporan Polis telah dibuat oleh pemandu kereta Dato Hamidah di Balai Polis Gopeng.

Pihak polis masih menyiasat no. daftar pada kereta tersebut yang dimiliki oleh lelaki Melayu.

Inilah yang dikatakan politik jijik yang telah dilakukan individu tertentu bertujuan untuk melemahkan semangat, tak boleh ke bertanding secara sihat tanpa merosakkan hartabenda orang lain.

Sejak isu Sekolah Agama Rakyat tersebar luas banyak individu yang sudah panas punggung dan terdesak lalu sanggup melakukan apa sahaja yang membolehkan mereka menang.

Polis percaya ini berkaitan dengan kepentingan politik dan dalang cubaan membunuh ini akan dapat ditangkap dalam masa yang terdekat.
Maaf Gambar kerosakan kereta tidak dapat disiarkan ketika ini

LAPORAN SELANJUTNYA AKAN MENYUSUL

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...