Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

PANAS !!! APA DS NAJIB BIKIN SAMA ULAMA PROF. DR YUSOF QARDAWI NIH !!!!

DS NAJIB BERSAMA ULAMA PROF. DR YUSOF QARDAWI

Tidak lama dulu, kita diberitakan dengan dakwaan bahawa Anwar mendapat restu daripada Ulama Besar mesir Dr. Yusuf Qardawi untuk menjadi Perdana menteri.Ini menyebabkan pandangan tertumpu kearah beliau (Dr. Yusuf). ekoran tindakan Anwar Ibrahim itu, beliau tampil ke hadapan menafikan kenyataan Anwar Ibrahim.

Prof. Dr. Yusuf Qardawi, seorang ulama besar Mesir yang tidak asing kepada umat Islam di Malaysia. Beliau seorang yang dihormati kerana ilmu agamanya, kredebilitinya dan disiplin ilmu yang tinggi.

Dalam keadaan terdesak, Anwar Ibrahim telah berjumpa Dr. Yusof Qardawi untuk meminta sokongan dan mengadu kononnya dia dianiaya, maka tanpa menyiasat penipuan Anwar itu, berkatalah Dr. Yusof Qardawi secara umum bahawa orang yang teraniaya perlu ditolong. 

Kita harus ingat Anwar bukan fasih berbahasa Arab, kalau hendak dibandingkan dengan Dato’ Nasharudin Mat Isa bagai langit dengan bumi. Selepas menipu Dr. Yusuf Qardawi, maka dicananglah kononnya Dr. Yusof Qardawi menyokong Anwar walhal kenyataan Dr. Yusof Qardawi itu merujuk kepada sesiapa sahaja yang teraniaya secara umum. Betullah dalam kes mangsa-mangsa Anwar, memang benar iaitu mangsa-mangsa seks Anwar telah teraniaya dengan wang ringgit Anwar dan janji-janji Anwar!

Setelah mengetahui pembohongan Anwar, Dr. Yusof Qardawi membuat kenyataan tegas bahawa beliau tidak menyokong Anwar, sebaliknya Dr. Yusof Qardawi memberi Sokongan Terbuka kepada Najib Razak sebagai Perdana Menteri.

Anwar Ibrahim ditinggalkan ramai sahabat bertaraf ilmuan seperti Dr. Chandra Muzaffarkerana kegiatan seks Anwar yang luar biasa.Begitu juga ilmuan lain seperti Ustaz Ismail Mina, Dato’ Dr. Hassan Ali, Dato Nasharudin Mat Isa, Mufti Perak, Dewan Ulama PAS, Majlis Syura PAS malah tokoh-tokoh agama di dalam PAS sendiri menolak Anwar sebagai Perdana Menteri. Mereka mahukan Hj. Hadi Awang sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan menang.
BACA LAGI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...