Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

PANAS TERIK !!!! BENDERA HITAM APA PULAK NI !!! BENDERA SYIAH KE !!! HABIS LA MALAYSIA !!!

Sekiranya semua orang nak tahu. Bendera di atas ni la merupakan bendera fahaman Syiah di Malaysia.. Bentuk lambang benderanya agak sama dengan bendera Negara Iran (Negara pemerintahan Syiah)..

Bendera ini di dapati sedang berkibar megah di Pendang seolah-olah menandakan kawasan berkenaan merupakan kawasan pengikut fahaman Syiah..


Jika sebelum ini pengikut fahaman Syiah di Malaysia ini hanya bergerak dalam keadaan diam kerana bilangan pengikutnya yang sikit.. Kini pengikut faham tersebut mula berbangga dengan menonjolkan diri di Pendang setelah calon PAS yang bertanding di kawasan  Parlimen Pendang merupakan pengikut fahaman yang di anuti mereka.

Tidak hairan la sekarang ni pengikut fahaman Syiah sudah tidak lagi merasa gentar untuk memacak bendera Syiah di Pendang.kerana mereka yakin calon Syiah yang di letak PAS di Parliem Pendang boleh memenangi kawasan berkenaan.

Bukan setakat menjadi calon di kawasan Parlimen Pendang saja.. Pengikut fahaman syiah yang bertanding di Parlimen Pendang itu juga merupakan timbalan kepada parti kedua terbesar yang mewakili umat Islam di Malaysia.

Pastinya pengikut fahaman Syiah merasakan melalui calon PAS di Parlimen Pendang mereka mampu menunjukan kekuatan fahaman Syiah di Malaysia dari masa ke semasa.

Nampak gayanya pengikut Syiah mula menunjukkan taring mereka sedikit demi sedikit..

Parlimen Pendang merupakan sasaran mereka untuk di jadikan tapak penyebaran fahaman Syiah di seluruh Kedah.. Sekiranya tidak di halang pastinya ianya akan memudaratkan Akidah Umat Islam di kawasan Pendang.

Mat Sabu patut di tolak rakyat Pendang tak kira sama ada penyokong UMNO atau PAS.. Jangan biarkan Mat Sabu jadikan Pendang sebagai kawasan Parlimen pertama bagi golongan fahaman syiah.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...