Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

BIOR BETUL !!! KUCING MENCAKAU TERUS MENCAKAU MUKA ORANG YANG MEMPERMAINKAN ...



Memetik kata-kata seorang pemimpin ' politik, politik le......agama jangan dipermainkan' tapi bagi puak-puak ni menghalalkan cara asalkan berjaya ke Putrajaya. Bukan setakat mengeluarkan fatwa-fatwa yang mengelirukan kepada ahli-ahlinya, perbuatan maksiat pemimpin atasannya begitu ketara, apakata cakap tak serupa bikin atau bikin tak serupa apa yang dicakap....bertopengkan agama, mereka boleh mencaci hamun dan menfitnah kepada sesiapa saya yang mereka rasakan akan menggugat gerakerja parti mereka. Mereka tidak akan mengambil kira hati-hati yang akan tersinggung, sakit hati, geram, marah dan berbagai lagi. Mereka memikirkan kenyataan atau percakapan yang mereka keluarkan akan mendapat sambutan dari pendengar, penonton atau pembaca apa yang nak dicakap dah dicakap......orang akan bertepuk tangan dan menjerit-jerit. Inikah pemimpin yang akan kita pilih rasis, penipu dan berpura-pura.



Rasanya itu semua telah berlalu, rakyat Malaysia sudah pandai menilai pemimpin yang perlu mereka pilih bagi meneruskan tranformasi negara. Keamanan dan kesejahteraan yang kita nikmati sekarang tak kan nak kita musnahkan demi masa depan anak-anak cucu kita. Cuma segelintir masyarakat Malaysia yang masih berfahaman kolot dan perkauman , ingin meluaskan pengaruh mereka di negara kita yang kita cintai ini, negara yang memberi mereka peluang untuk hidup selesa dan kaya raya , berkongsi kuasa tetapi mereka tidak mengenang budi umpama diberi betis nak peha.....fikir-fikirkah lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SUMBER

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...