Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 5 May 2013

AKIBAT MELUCAH,PENSYARAH DI CARI GANGSTER PKRRRRR !!!!


Pakatan Pembangkang Kerah Gangster Untuk Cari Pensyarah



Panas!!!!!! Ekoran pendedahan mengenai video seks yang melibatkan anak perempuan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dengan seorang pensyarah baru-baru ini, pencacai pembangkang dilihat panik dan mula hilang arah. Tambah memeningkan apabila kenyataan yang dikeluarkan oleh Presiden PKR sendiri, Wan Azizah petang tadi yang seolah mengesahkan pelakon  di dalam rakaman tersebut adalah anaknya.


Melalui kenyataan yang dikeluarkan di dalam blog rasminya Wan Azizah melahirkan rasa kecewanya terhadap pensyarah tersebut yang disifatkan telah mengkhianti tugas sebagai seorang pendidik.

“Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu” katanya.

Ekoran kenyataan Wan Azizah itu, kami mendapat makluman pihak pakatan telah mengupah sekumpulan ‘gangster’ yang diarahkan untuk mencari pensyarah tersebut. Beliau ketika dihubungi mengatakan arahan tersebut telah diberikan kepada kumpulan gangster tersebut agar memulakan operasi mencari dengan kadar yang segera.

Ia bertujuan untuk mengelakkan isu tersebut menjadi punca kepada kekalahan pakatan pembangkang di dalam PRU13 ini. Dan yang paling penting, pensyarah tersebut dikehendaki membuat kenyataan bahawa wanita di dalam  video tersebut bukannya Nurul Izzah.

Walaupun para pencacai dilihat agak panik untuk berdepan dengan isu tersebut, namun dipihak Nurul Izzah lain pula ceritanya. Bekas ahli parlimen Lembah Pantai itu dikatakan sangat tertekan dan marah dengan penyebaran video tersebut. Tambah mendukacitakan bila mana Nurul Izzah mendapat tahu, video tersebut merupakan perancangan jahat Azmin untuk menyekat pengaruhnya di dalam PKR.

Malah Wan Azizah sendiri melalui kenyataan (sebelum entri tersebut dipadamkan) turut mengeluarkan ancaman untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang bertanggungjawab memalukan keluarganya.

“Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut” tegasnya.

Lihatlah betapa jijik dan kotornya budaya politik yang disemai oleh pakatan pembangkang. Mereka yang menyuarakan pendirian untuk menolak ‘politik lucah’ namun di masa yang sama menjadi dalang utama, bagi membunuh karier politik rakan yang dilihat menjadi ancaman.

Sekiranya sebelum ini, Khalid Ibrahim pernah dikatakan bertanggungjawab terhadap penyebaran video seks Azmin di dalam tandas bersama seorang wanita, pendekatan yang sama juga telah digunakan oleh anak didik Anwar itu untuk menghancurkan karier Nurul Izzah.

Itu belum lagi diambil kira mengenai penyebaran rakaman isu seks yang melibatkan Setiausaha Agung Pas, Cikgu Mustafa Ali. Walaupun pakatan cuba menyalahkan BN/Umno namun rata-rata pimpinan Pas tahu mengenai gerakan jahat pimpinan PKR itu yang sengaja mahu memalukan Stopa semata-mata untuk mengelakkan berlakunya gerakan senyap untuk mewujudkan kerajaan perpaduan dengan BN/Umno.

Kesimpulannya, semua kerja jahat dan tidak bermoral ini adalah merupakan startegi yang dimainkan ekoran konflik dalaman yang melanda mereka. Ini kerana mereka percaya dan yakin akan dapat melepaskan diri dari semua tuduhan tersebut dengan menjadi BN/Umno sebagai kambing hitam.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...