Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 28 April 2013

[VIDEO WAJIB TONTON] TERHARU BEB !!! DOA SEORANG ANAK ISTIMEWA CALON PERMATANG PAUH !!!



Anak sulung calon Barisan Nasional (BN) kawasan Parlimen Permatang Pauh, Muslidhuddeen Rabbani Mazlan mengharapkan bapanya, Dr Mazlan Ismail memenangi kerusi itu pada Pilihan Raya Umum ke-13, 5 Mei ini.

Muslidhuddeen Rabbani, 25, yang cacat penglihatan sejak dilahirkan berkata setiap hari selepas solat beliau sentiasa mendoakan kejayaan bapanya dan berharap bapanya dapat membantu golongan yang memerlukan.

“Saya doakan walid menang dan dapat bantu orang susah. Kalau boleh saya juga nak ikut walid berkempen dan teman walid pergi mengundi,” katanya kepada pemberita selepas mengikuti bapanya berkempen di Pusat Program Pemulihan Dalam Komuniti, Kampung Pertama, dekat sini hari ini.

Beliau yang menuntut di Madrasah Tahfiz Al-Kayyis di Merbau Kudung, Sungai Dua dekat sini berkata beliau juga tidak sabar untuk mengundi buat pertama kalinya dan ia bertambah manis apabila bapanya turut bertanding pada pilihan raya ini.

Muslidhuddeen Rabbani dilahirkan di Hospital Pulau Pinang juga mempunyai keistimewaan menghafaz 12 juzuk Al-Quran.

Sementara itu, Mazlan berkata pihaknya merancang untuk membina sebuah pusat kebajikan khas untuk golongan Orang Kurang Upaya (OKU) di parlimen itu yang akan dijadikan sebagai pusat informasi untuk menyalurkan pelbagai maklumat termasuk peluang pekerjaan kepada golongan berkenaan.

“Saya berjanji Insya-Allah, akan bagi harapan baharu bukan hanya untuk orang biasa tetapi kepada mereka (golongan OKU) juga,” katanya.

Beliau berkata kejayaan yang dikecapi beliau sehingga hari ini adalah hasil berkat doa anak istimewanya itu dan berharap doa anaknya untuk melihat beliau menang pada PRU13 ini dimakbulkan. – Bernama



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...