Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 16 February 2013

Wanita gila,bunuh diri di Berjaya Times Square??


Pihak Polis didalam satu kenyataan memberitahu media bahawa wanita yang membunuh diri di sebuah Pusat membeli belah di Ibukota, mengalami masalah mental..

ACP Zainuddin Ahmad dari Balai Polis Dang Wangi menjelaskan, menurut makluman yang diberikan kepada pihak Polis, wanita yang berusia 36 tahun berkenaan mempunyai masalah tekanan perasaan sejak beberapa tahun yang lalu.

Oleh itu, kes berkenaan kini dikategorikan sebagai kes bunuh diri dan pihak Polis menolak sebarang spekulasi yang menyatakan mangsa telah ditolak dari Tingkat 6 bangunan berkenaan seperti yang tersebar di laman-laman sosial.

Sementara itu, seorang saksi yang tidak mahu dikenali menjelaskan, beliau ternampak wanita berkenaan meniti ditebing tingkat 6 Pusat membeli belah terbabit sebelum terjun ke bawah.

Artikel Penuh : SINI 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...