Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 16 February 2013

HOT! BONTOT PECAH KENA BALUN


Biler terbaca satu pemplat yang diedar pada Anak Jati Malaya,Anak jati terus merasa satu akan ada satu petanda atau malang yang akan dibawa di Malaysia,Kome tahu ke apa itu LGBT?

LGBT (Lesbian Gay bisexsual dan transgander) ni kalau kome nak tahu satu agenda yang cube dibawa oleh pembangkang bagi merosak akhlak anak Muda yang tidak berilmu berpengatahuan.Hmmm entahlah kan.Apa nak jadi?Mungkin boleh kita gelarkan mereka ni gila Seks kut.Ate dengan kaum sendiri pon sanggup apacer?

Menurut Ulama Ikatan Muslimin Malaysia,mereka melahirkan kegusaran dan kebimbangan akan menularnya gejala fahaman liberal dan fahamn yang songsang dalam kalangan masyarakat islam di Malaysia yang bertopengkan "Hak Asasi Manusia"

Hah lagi satu mana ye Pak-pak Lebai yang selalu duk canang kerajaan itu,kerajaan ini,tetapi benda macam ni pon kome udah tak tahu nak buat apa.Dan satu lagi persoalan yang Anak Jati ingin persoalkan siapa sebenarnya yang seronok nak kan LGBT ni ye???Kenapa mereka hanya menyokong dalan hal ini,bukan membantah??

Teman mengharapkan golongan ini cepat sedar dengan tindakkan yang mereka lakukan,jangan sampai sebab anda,kami pon terkena tempias sekali...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...