Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 25 December 2012

Malang!!Apek melepas Syurga Pas


Kesian dengan Apex si Penjaga Gol Bola Sepak Harimau Malaya ,almaklum lah majlis pernikahannya makin dekat ,dekat dan dekat.Dah nasib badan agaknya apabila , Nik  Aziz tidak dapat menikahkan penjaga gol kebangsaan Khairul Fahmi Che Mat dengan gadis pilihan hatinya, Nur Eilunie Natasha Nazri pada Jumaat ini ekoran terdapat beberapa urusan rasmi yang perlu dihadirinya. Amboi apek janganlah nangis2, kan kadi kat luar tu banyak,teman boleh cari...heeee...Melepas le apek Syurga Pas kan...Kan undi Pas masuk Syurga.

Dalam pada yang sama ,menurut sumber SINAR HARIAN bagaimanapun di dalam masa yang sama Nik Aziz memohon maaf kepada Apex kerana tidak dapat memenuhi undangan kerana pertembungan ini.
Jadi, beliau terpaksa membatalkan kesudiannya yang telah dinyatakan di peringkat awal.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...