Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 12 June 2013

PANAS TERIK !!! KETUA DEWAN ULAMA PAS DAH JADI JURUCAKAP NAJIB ABDUL RAZAK DALAM PAS!!!

oleh: Flying Kick: Kalau membabitkan puak jahanam dalam PAS yang lebih dikenali sebagai pemuja Lim Guan Eng dan penjilat Anwar Ibrahim, atau lebih tepat lagi, ANWARINAS, kita akan dapati inilah golongan khawarij yang sanggup melakukan apa-apa sahaja hatta sanggup membunuh kepimpinan sendiri semata-mata untuk menyebelahi Anwar Ibrahim dan membesar-besarkan DAP.

Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib kini menjadi sasaran puak-puak berkenaan apabila dia menyatakan bahawa Dewan Ulama PAS tidak bersetuju dengan demonstrasi yang hendak menjatuhkan pemerintagan Najib Abdul Razak.

Tidak sahaja Harun Taib, turut terkena tempias kutukan dan kritikan adalah anak Nik Aziz, Nik Abduh yang kini adalah Ahli Parlimen Pasir Mas.

Ada pula yang beranggapan Harun Taib buta perut dan buta politik apabila mengeluarkan kenyataan sebegitu.

Kedudukan Anwarinas semakin kukuh dalam PAS sekarang ini. Buktinya ialah Presiden PAS sekarang ini sanggup tebalkan muka dan melondehkan maruahnya apabila bercakap secara membolak balik.

Namun yang lebih menarik lagi ialah apabila Harun Taib dikatakan sudah menjadi jurucakap Najib Abdul Razak dalam PAS.

Najib Abdul Razak dianggap dan dilabelkan sebagai Najis Mughallazah manakala sesiapa yang menyoking dan berkorban serta memperhambakan diri kepada Anwar Ibrahim pula dikatakan bijak serta mengikut peredaran zaman.

Semakin jelas tabir aib yang disingkap oleh Allah Taala bagi mereka yang mahu berfikir dan mahu pula mengambil iktibar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...