Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 23 June 2013

PANAS !!! SCANDAL ADAM ADLI DI BLACKOUT505 MERAJUK DENGAN ADAM ADLI???



Kesian si Maryam ni.
Punyalah frust giler sebab Adam tak tengok kamera semasa dia ambil gambar berduaduaan siang tadi.
Mengabih kan boreh je beraksi dengan si Adam budak biadap yang takde masa depan ni.

Adam pun nampaknya macam takut je hadir himpunan ni dengan tak mengenakan baju hitam. Macam takut-takut dan playsafe je lepas kena duduk dalam tempohari.

KOnklusi mudahnya di sini, himpunan haram petang tadi gagal segagal gagalnya kerana sambutan yang hambar dari rakyat Malaysia jauh dari sasaran iaitu seramai 300,000 orang.

Kesian Anwar, rakyat dah muak.
Rakyat dah jemu dengan kau yang gila nak jadi PM..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget