Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday, 31 December 2012

KENAPA SAMPAI macam ni


Sekarang aq nak mempersoalkan pada deme...Apa yang kome tak puas hati sangat ni...ce bagi tahu aq...yang duk salib2 kan org islam tu kenapa...belajo agama ke tak korang ni...nak hukum org aq rasa tak perlu kut sampai macam tu...seolah -olah mentalilti kau rendah...org kafir seronok lew tengok islam berpecah belah...aq tak paham betul ngan kome nih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget