Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 18 October 2012

~BAIKNYA TUN M~

TANGKAP LELEH BEB...MANAKAN TIDAK ADA JE SETIAP HARI USAHA INGIN MEMALUKAN BELIAU.WALAUPON BELIAU DIBUAT SEDEMIKIAN TETAPI BELIAU MASIH MEMAAFKAN RAKYATNYA..

MALAS NAK BERCERITA PANJANG TENTANG SI DIA.KITA TERUS KE MAIN POINT LG BAGUSKAN.

HAH DI BAWAH INI ADALAH SERBA SEDIKIT YG BELIAU PERNAH LAKUKAN.KITA TENGOK SAHAJA JASANYA PADA NEGARA BAGAIMANA.SAMA-SAMA KITA JADIKAN DIA INSPIRASI BUAT RAKYAT MALAYSIA.




1. Dia lah yang menggerakkan negara islam yang lain untuk membantu Bosnia dan Herzogovinia ketika umat islam di sana disembelih oleh pengganas Serbia.

2. Dia jugalah yg menghantar ratusan komando Malaysia yang dibawa masuk secara sulit ke Bosnia untuk membantu saudara seIslam ketika era pencerobohan dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Bosnia ketika itu. “Kalau negara Arab ini tidak datang membantu, kita hantar sahaja askar kita,” - Tun Mahathir.

3) Dia jugalah berpakat dengan kerajaan Sultan Brunei menyediakan jumlah dana yang berjuta dollar untuk membeli senjata dan peluru anti kereta kebal untuk tentera Islam Bosnia.

4) Dialah yang pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestine.

5) Dia jugalah pemimpin islam yang Yasser Arafat hubungi meminta bantuan dan pertolongan ketika diserang oleh rejim zionis.

6) Dia jugalah yg mempertaruhkan nyawa isterinya,Tun Dr Siti Hasmah menaiki pesawat ke Baghdad membawa bantuan kemanusiaan kepada umat islam demi untuk melepaskan sekatan Amerika Syarikat.

7) Dialah yang digelar MahaFiraun dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Yakjuj Makjuj / Zionis ke atas umat islam serta mempertahankan islam di mata dunia.

8) Dialah yang berusaha keras, tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa².

9) Dialah yang ketika saudara islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Tapi dia diizin oleh Allah SWT masuk ke dalam KAABAH.

10) Dia jugalah pernah ditembak dan mengorbankan jawatan tertinggi yang beliau ada bagi menyelamatkan umat Islam di Bosnia.

Malah beliau kini dianggap sebagai seorang pemimpin dunia yang berjaya meskipun memimpin sebuah negara yang kecil. Beliau bukan hanya berjaya memerdekakan negaranya dari semua segi, tetapi berusaha memerdekakan negara-negara lain dari belenggu falsafah pembangunan yang dijana dari barat yang jelas muflis idealistiknya..
WALAUPON KOME KUTUK BUKAN2 TENTANG DIA ..TETAPI LIHAT LAH PENGORBANANNYA..DONT JUDGE BOOK BY ITS COVER ONLY..

WE LOVE U TUN M

CERITA YANG SAMA KLIK DISEBELAH--->http://unitmediasiber.blogspot.com/2012/10/1001-perkara-terkutuk-mahathir.html
http://daengselili.blogspot.com/2012/10/tun-keburukan-si-mahathir.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...