Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 30 October 2012

~DAH LA SESAT...MERAPU PULAK TU~


KLIK GMBR TUK BESAR
AGAK-AGAK KORANG SEMUA LAR KAN MANA DIA BELAJAR YEW SEBENARNYA...SIAPA YANG JADI GURUNYA YE..

Betapa sedih bila terbaca di Facebook ada kenyataan yang cuba menghina nama suci Allah swt. Adakah ini yang dikatakan perjuang oleh pihak Pembangkang? Apakah hal ini harus berlaku dalam keadaan sekarang?

Ayat "Sahaja aku korbankan BN dalam PRU 13 nanti...ikhlas kerana ALLAH taala" itu sudah jelas membuktikan bahawa orang yang mengeluarkannya itu dari pihak pembangkang, jadi rasanya kita semua sudah nampak dengan jelas apa motif "posting" tersebut.

Sangat sedih dan terhina bila nama suci Allah dipermainkan demi parti yang hanyalah hal duniawi. Jika ingin berlawan sekalipun, janganlah terlalu taksub sehingga ada perkara yang tidak sepatutnya pun digunapakai.

1 comment:

  1. Salam, dimana yang berbunyi memainkan nama Allah?

    Terpulang kepada pembaca yang ingin tafsir sebagai mempersenda atau serius...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...