Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 18 December 2012

~HOT!!!GADIS-Gadis minum ayor kencing syaitan~


Assalammualaikum,
 Mungkin kita semua dah biasa pun tengok gambar-gambar kat bawah ni.
Tapi inilah realiti kehidupan atas nama kemajuan dan kemodenan, maka anak-anak gadis kita hanyut dalam khayalan.
Banyak lagi perkara-perkara yang amat-amat memalukan berlaku di luar sana. 
Kita hanya mampu melihat mereka tanpa dapat melaku kan apa-apa tindak kan yang dapat menyedarkan mereka ini dari terus hanyut.
Gadis-gadis ini mungkin anak-anak kita, adik-adik atau siapa pun, mereka ini... HARUS DI SELAMAT KAN.. 



bangga sangat dpt minum ayor kencing syaiton...masyallah apa nak jadi...


Begitu berbangga nya mereka-mereka ini menikmati kelazatan air kencing setan tu, tidak kah mereka merasa malu dan kesian kepada diri mereka sendiri. 
Tidak kah mereka terfikir tentang mak ayah mereka. 
Di saat-saat tengah gembira macam ni,mana nak fikir tu semua kan. Kalau lah ketika ini malaikat maut datang mencabut nyawa mereka. Sudah terlambat bagi mereka untuk kembali...
  wasalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget