Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 12 February 2013

Anwar minta tukar tempat ceramah


Berita yang baru diterima iaitu Anwar Ibrahim meminta Pas dan PKR Pengkalan pegoh dengan kerjasama Lee Boon Chye supaya mengubah tempat ceramahnya beliau iaitu di hadapan Markas Pas Kampung Pengkalan Pegoh. Ini dibuat supaya ceramahnya tidak bertembung dengan ceramah Ummi Hafilda.

Menurut cabaran daripada Ummi Haflda Ali iaitu adik kepada Azmin Ali iaitu Ummi mahu berhadapan dengan Anwar Ibrahim bagi merungkai samada betul-betul tuduhan yang akan dilemparkan oleh Ummi Hafilda nanti itu fitnah atau memang benar-benar berlaku.

"Jika Anwar Ibrahim ada 'Telur' sila buat ceramah ditempat yang telah ditetapkan iaitu di padang bola Kampung Pengkalan Pegoh, Jalan menghala ke Simpang Pulai.

Tinjauan yang dibuat oleh Sungai Rapat Online sebentar tadi hanya satu sahaja khemah yang dipasang di hadapan rumah bernombor 82C, menghala ke padang bolasepak.

Mereka seolah-olah membuat gimik sahaja sedangkan pilihan mereka satu lagi tempat iaitu hadapan markas Pas Kampung Pengkalan Pegoh.

Pertembungan ini adil untuk rakyat sebelum PRU13 supaya rakyat dapat menilai siapa yang benar dan siapa yang suka menipu rakyat.

Sementara itu beberapa orang daripada unit amal Pas sedang membuat pembersihan dihadapan markas Pas Kampung Pengkalan Pegoh bagi membuat satu lagi pilihan tempat berceramah untuk Anwar Ibrahim supaya tidak bertembung dengan Ummi Hafilda.

SG RAPAT ONLINE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...