Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 February 2013

Dalang disebalik 11 Adun Didedah ??

Sebahagian ahli PAS mengadakan demonstrasi mendesak Azizan melepaskan jawatan di Markas PAS, Kota Sarang Semut, dekat Yan, semalam. - Foto Lim Poh Chin

Yan: Kepimpinan Datuk Seri Azizan Abdul Razak sekali lagi dipertikaikan, kali ini membabitkan ahli 11 daripada 15 PAS kawasan mahu beliau melepaskan jawatan Menteri Besar dan Pesuruhjaya PAS negeri.

Desakan disuarakan oleh kira-kira 50 ahli PAS yang sebahagian besarnya Ketua Unit Peti Undi (UPU) kerana mendakwa Azizan gagal mentadbir dan menyelesaikan kemelut dalam demonstrasi aman ketika mesyuarat khas Dewan Ulama PAS negeri, di Markas PAS di Kota Sarang Semut, dekat sini semalam. Kumpulan itu mendakwa mereka ahli dari 11 kawasan PAS, terutama Jerai dan Jerlun.

Tolak kepimpinan Azizan

Seorang daripada mereka Asri Ahmad, yang juta Ketua UPU cawangan Megat Dewa di Jerlun, mendakwa sekurang-kurangnya separuh daripada penyokong PAS di Kedah menolak kepimpinan Azizan .

Apa-apapun kali ini tamparan hebat buat Azizan Razak bagi menghadapi kehadiran PRU13 ini. Pasti musuh yang paling hebat bukanya datang dari pihak UMNO/BN tetapi dari Kem PAS itu sendiri. Sekiranya Azizan Razak tidak dapat mengenali "musuh dalam selimut" yang selama ini mengatur serta menyusun pelbagai strategik yang boleh menumbangkan parti itu sendiri. 

Berita SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...