Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 20 February 2013

Lagi Fitnah Jatuhkan Najib

Laman sesawang Jabatan Penerangan

Begini ceritanya Ahli Majlis Tertinggi Umno, Dr Mohd Puad Zarkashi menyifatkan tindakan pihak tidak bertanggungjawab menggodam laman sesawang Jabatan Penerangan sebagai sudah kekeringan idea.

Pihak berkenaan bertindak memasukkan pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak meletakkan jawatannya serta permohonan maaf kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang serta seluruh ahli parti pembangkang berkenaan.

Menurut Mof Puad, fitnah seperti ini adalah cara lama pihak berkenaan mahu menjatuhkan Najib yang sememangnya telah melakukan banyak perubahan yang membawa kepada keselesaan rakyat sepanjang pemerintahannya.

Beliau turut meminta Unit Rekod dan Teknologi Maklumat (IT) Barisan Nasional (BN) bersiap sedia kemungkinan berdepan ancaman penggodaman sistem bagi menghadapi pilihan raya.

“Dengan kejayaan pihak terbabit menggodam laman sesawang ini, tidak mustahil mereka akan melakukan perkara sama semasa pilihan raya nanti.

“Sebab itu, pihak IT BN perlu mengejar teknologi yang ada, bukan hanya mempelajari cara menggunakannya tetapi turut belajar mengelak daripada dicerobohi pihak tidak bertanggungjawab,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau berkata, tindakan Najib yang melakukan sentuhan terakhir untuk menghadapi pilihan raya juga mengundang rasa tidak selesa kepada pembangkang.

Malah beliau tidak menolak pembangkang kini terdesak melakukan apa sahaja asalkan mendapat sokongan rakyat.

SUMBER

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...