Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday, 11 February 2013

Pencaccai PR Kantoi lagi



Halamak ai!!! Macam mana ni? Tapi kalau tengok gaya, blogger Pakatan sorang ni bukan main hebat lagi gayanya. Macam dah kira otai sangat dah.

Tapi kantoi pun benda yang cikai - cikai. Sebelum ni, dalam blog dia ada la dia buat cerita pasal Menteri Besar Perak, Datuk Dr. Zambry pasal satu gambar.

Kononnya, kata blogger 'Hebat' tu, Datuk Dr. Zambry tu sengaja nak ambik kesempatan terhadap seorang wanita yang dilihat sedang menangis kesedihan.

Bagi orang yang melihat gambar tu, dah tentu - tentu orang akan beranggapan bahawa Datuk Dr. Zambry sekadar mempamerkan rasa keprihatinan beliau.

Nak diikutkan, tak de la isu sangat pasal cerita dalam gambar tu. Tinggal lagi blogger 'Hebat Sangat Tak Ingat Dunia' tu nak jugak spin dan jadikannya satu isu besar.

Nah!!! Sekarang korang tengok gambar kat bawah ni pulak. Agak - agak korang, apa yang Si Biawak Guan Eng ni buat? Dia bukan ambik kesempatan jugak ke?


Lagi > Semut Hitam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget