Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 14 February 2013

UFB Nafi bertanding PRU


Fathul Bari

SHAH ALAM – “Belum ada kata putus untuk saya bertanding  atas tiket Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) ini.” Demikian kata Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Malaysia, Fathul Bari Mat Jahaya.

Tidak menafikan dan mengiakan, Fathul menjelaskan bahawa sehingga kini tiada sebarang  pertemuan dan perbincangan antaranya dirinya dengan mana-mana pimpinan parti politik.

“Sudah lama kedengaran desas-desus bahawa saya akan bertanding, tetapi ingin saya katakan tiada pertemuan, perbincangan dan hitam putih dengan mana-mana pimpinan  parti untuk saya menjadi calon pada pilihan raya ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Bagaimanapun tegasnya, beliau tidak mahu sebarang persepsi negatif pelbagai pihak terhadapnya pada masa akan datang.

“Apa pun, saya tidak mahu apabila mengatakan akan bertanding, tiba-tiba parti katakan saya tidak tercalon. Itu akan memberi gambaran tidak baik terhadap saya.

“Dan, seandainya saya katakan tidak akan bertanding dan secara tiba-tiba nama saya tercalon, nanti ada pihak mengatakan bahawa saya berbohong,” katanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...