Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 17 March 2013

Terkini !!! Akhbar pembangkang sahkan gambar Tersebar adalah Nuar ??


Tajuk laporan Harakah Daily seolah mengesahkan bahawa itu memang Anwar. Jika Harakah tidak pasti dengan gambar tersebut sudah pasti tajuk laporan tersebut diakhiri dengan tanda soal. Contoh "Gambar 'Anwar' bercumbu dengan lelaki mula beredar?".

Namun, apapun yang berlaku... bapa U-Turn dan Master Mansuh ini pasti akan salahkan UMNO. Anwar tetap akan cakap semua ini konspirasi UMNO.

Tapi, ada banyak kemungkinan dengan isu penyebaran gambar seks sejenis Anwar Ibrahim ini. Pertama, apakah mungkin ini bertujuan untuk divert isu penglibatan Anwar Ibrahim dengan kes pencerobohan di Lahad Datu?

Kemungkinan yang ke dua, apakah ini jalan untuk Anwar dan pembangkang mencari undi simpati daripada rakyat sebab akhir-akhir ini, ada dikalangan orang UMNO sendiri mahupun rakyat mula muak dengan isu seks melibatkan Anwar Ibrahim.

Kemungkinan yang ke tiga, kematian PI Bala sebagai nyawa politik Anwar terpaksa digantikan dengan modal yang lain bagi meneruskan populariti beliau sendiri.

Apapun kemungkinan yang bakal berlaku... Aku memang yakin yang Anwar Ibrahim memang seorang LGBT.

SUMBER


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...