Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 10 April 2013

Sanggup Gadaikan Maruah demi Kepuasan Sementara !!!



Hebat!!! Memang hebat puak - puak Pakatan Haramjadah ni main wayang. Sampai sanggup diorang bergolok bergadai semata - mata demi kuasa.

Memang nampak sangat kemelut yang melanda puak - puak Pakatan Haramjadah ni masih tidak dapat diselesaikan sampai hari ini sebab masing - masing Gila Kerusi.

Kalau sebelum ini, di Indera Mahkota, Si Ketua Penipu tu kena 'Boo...' dengan ahli sendiri. Kini tiba giliran di Bera pulak timbul kekecohan. Dia dikecam terang - terangan.

Puas la Si Ketua Penipu tu nak mencuci 'taik' yang dia sendiri buat kat Bera tu. Mana tidaknya. Calon yang dia umum semalam telah ditolak oleh penyokong - penyokong PAS.

Katanya, pencalonan pemimpin PKR di Bera tidak pernah mendapat persetujuan dari kalangan ahli - ahli PAS kerana mereka tidak ada jentera.

Bagaimana mungkin bagi PKR mampu untuk menjalankan tugas seandainya mereka tidak ada petugas- petugas yang boleh membantu mereka?

Nak pulak yang dipilih bukan orang yang biasa bertemu dengan rakyat. Sebaliknya, calon yang dinobatkan oleh Si Ketua Penipu tu hanya muncul bila ada ceramah.

Tambah menghairankan, bukan satu dua orang je yang telah menyatakan bantahan mereka. Sebaliknya, hampir 30 hingga 35 bilik gerakan PAS telah ditutup malam tadi.

Semuanya dilakukan sebagai tanda protes mereka terhadap tindakan BiaDAP PKR yang dilihat merampas kerusi PAS di Bera.

Namun, berita ini sedikit pun tidak mengoyahkan pemimpin Barsisan Nasional. Biar lantak la puak - puak Pakatan tu nak bertelagah. Tapi kerja tetap jalan!!!

Apa yang jelas, puak Pakatan Haramjadah ni memang tak dengar suara rakyat yang berada diperingkat akar umbi. Sebaliknya, mereka hanya pentingkan diri sendiri. Bagaimana diorang kata diorang ni Harapan Rakyat? Kalau Haprak Rakyat, memang sesuai sangat!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...