Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 11 April 2013

Terkini !! VIDEO SEDIH TRIBUTE LAHAD DATU didedahkan !!!




Bumi Malaysia yang aman damai setelah era komunis berakhir kembali tegang dengan pencerobohan sekumpulan militan Sulu yang datang secara keras mendakwa Sabah milik mereka. Kepala militan ini adalah seorang lelaki tua yang mengaku Sabah adalah miliknya kerana dia adalah pewaris kesultanan Sulu. 

Keganasan mereka memaksa pihak berkuasa melancarkan serangan untuk menghalang mereka ini dari terus mengganas dibumi orang. Pihak keselamatan Malaysia telah mengadakan Ops Daulat dalam usaha memastikan pengganas militan Sulu ini lumpuh.

Setelah Ops Daulat berjaya menggempur penceroboh-penceroboh Sulu di Sabah, keadaan di Sabah mula kembali normal dan keselamatan rakyat di daerah-daerah yang terlibat mula terjamin semula.

Video dibawah adalah pengorbanan pejuang-pejuang Malaysia yang terkorban semasa menentang militan ganas dari Filipina ini. Jasa mereka terus dikenang sampai bila-bila

Klik SINI untuk Tonton

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...