Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 30 June 2013

PANAS DAN SILA SEBARKAN !! LEPAS NI, KIT SIANG BAKAL TURUN KE JOHOR PULAK!!



Ada apa - apa komen? Jangan pelik kalau Si Kit Siang ni ambik tindakan macam tu nanti memandangkan sebelum ini dia dah buat di Melaka.

Disebabkan Kerajaan Melaka berniat nak mengurangkan kesesakan lalu lintas yang dialami oleh rakyat, Si Kit Siang ni boleh pulak tabur racun.

Boleh pulak dia turun dan hasut rakyat yang kebanyakkannya terdiri dari kalangan bangsa Cina agar membenci Kerajaan yang disifatkan sebagai kejam.

Diorang jugak yang canang kata Kerajaan ni tindas masyarakat Cina walhal kalau selama hari ini kita tengok orang Cina yang paling banyak diberi kelebihan.

Diorang nak Sekolah, dapat. Nak kedai untuk bukak perniagaan, bagi. Nak mintak bukak Universiti sendiri pun Kerajaan bagi. Pun diorang masih nak kata yang diorang ditindas?

Kalau betul la masyarakat Cina ni ditindas, dah tentu - tentu diorang takkan diberi peluang untuk menguasai Ekonomi dalam Malaysia. Dah tentu - tentu diorang semua duduk kat dalam kawasan pendalaman, tanam sayur!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget