Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 27 June 2013

SIAL CELAKA !!! CHINABENG KERAT MANGSA DAN BUNGKUS DENGAN SURAT KHABAR CINA... BELUM LAGI BERKUASA TUH!!!



Gambar yang anda saksikan di atas merupakan satu penemuan aksi jenayah di negara ini, melibatkan chinabeng!


Maklumat awal kes disyaki bunuh bersangkut satu laporan polis di Genting Highland. Maklumat pertama mengenamui mayat pada 24 Jun 2013 jam 4:15 pagi oleh orang awam di kawasan Goh Tong Jaya Genting Highland.



Siasatan awal mendapati mayat di potong-potong dan dibalut dengan akhbar berbahasa Cina serta dibakar. Bangsa dan jantina belum dapat dipastikan lagi walaupun salah seorang mereka kelihatan seperti berjantina wanita.



Pihak polis sedang menjalankan siasatan dengan bantuan forensik dan patologis hospital.



Cerita kerat mayat dan kemudian dibungkus dengan suratkhabar berbahasa Cina kemudian dibuang ke tempat-tempat yang memang untuk ditemui seperti di kawasan Goh Tong Jaya, bukanlah perkara baru di negara ini.



Bagi yang masih ingat, pada tahun 1993, berlaku juga peristiwa kerat 11 sebelum munculnya kes yang lebih popular kerat 18 melibatkan dua orang laki bini bomoh Melayu dengan mangsa mereka adalah seorang ADUN.

Baca Lagi KLIK FLYING KICK

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...